Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды
түгендеп,құрал-жабдықтарын дайындау.
Өткен тақырыпты еске
түсіру.
Серпілген
сауалдар.
1.КСРО-ға Саманта Смиттің
келуі қашан болды?
2.КСРО-ның жаңа саяси
ойлауының тұжырдамасы неде?
3.Кеңестік-американдық
қатынастырдың ықпалы қандай болды?
Жаңа сабаққа
кіріспе.
Оқушыларға сабақтың
мақсаты,тақырыбы айтылады.Өткене тақырыптың екінші
сабағы
1-тапсырма.
Қырғи қабақ соғыстың
аяқталуына қандай жағдайлар үлкен әсерін тигізді?
Қырғи қабақ соғыстың
салдарлары қандай?
Қазіргі әлемдегі халықаралық
қатынастарға қырғи қабақ соғыс қандай әсер етті?
2-тапсырма.Кестені
толтырыңдар.
Қырғи-қабақ соғыстың басталуы
|
Қырғи-қабақ соғыстың аяқталуының
|
1-дәлел
|
1-дәлел
|
3-тапсырма. Қырғи қабақ соғыстан»кейін
әлемдегі интеграциялық өзгеруін талдаңдар.
«SWOT» талдау.
Күшті жақтары:
|
Әлсіз тұстары:
|
Мүмкіндігі:
|
Қауіп-қатер:
|
Бекіту сұрақтары
: Серпілген
сауалдар.
Сергіту сәті: Кім
жылдам?
Қорытындылау:.Ия немесе
жоқ
Рефлексия: «Жетістік ағашы»
Үйге
тапсырма: оқу, 91-95 -бет толықтыру
тапсырмасы
|
Оқушылар оқу-құралдарын
дайындайды.
Өткен тақырып бойынша
сұрақтарға жауап береді.
Берілген ақпараттарды
байланыстырады
Карточкаларды тиісті
бағандарға орналастырады
Дескриптор:.
Қырғи қабақ соғыстың
аяқталуына қандай жағдайлар әсер еткенін
анықтайды.
Дескриптор:.
Қырғи-қабақ соғыстың басталуы және аяқталуын
ситаайды.
Дескриптор:
Қырғиқабақ соғыстың салдарын
талдайды.
Берілген сұрақтарға жауап
береді.
Берілген ақпараттың ақиқат
немесе жалғанын анықтайды.
Үй жұмысын жазып
алады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ: Жапондық
бағалау.
ҚБ:«Мадақтау
сэндвичі»
ҚБ : жақсы
тілек
ҚБ:
Оқушылар
бағалайу критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
оқулық,
презентация,
карта
Презентация 1-бет
Презентация 2-бет
Презентация 3-бет
Презентация 4-бет
|
Қалытастырушы бағалау
4мин
|
Қалыптастырушы бағалау.
Берілген жылдарға тарихи
оқиғаларды жазыңдар.
1990 жыл
1994 жыл
1991жыл
1991-1992жыл
1999жыл
|
Дескрптор:
Қырғи қабақ соғыстың
артықшылықтары мен кемшіліктерін жіктейді.
|
ҚБ: Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
|