Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
(сабақтың тақырыбы)
|
|
|
||
|
Бөлім: |
ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әлемнің саяси картасы |
||
|
Педагогтің тегі, аты, |
|
||
|
Күні: |
|
||
|
Сынып: |
9 |
Қатыспағандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қырғи-қабақ соғыстың аяқталуының себептері қандай болды? |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.2.4 «қырғи қабақ соғыстан»кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді айқындау; 9.3.1.3 мемлекеттердің тарихи даму заңдылықтарын анықтау |
||
|
Сабақтың мақсаты |
«Қырғи қабақ соғыстан» кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді айқындап,мемлекеттердің тарихи даму заңдылықтарын анықтайды. |
||
|
Құндылықтар |
Отанды қадірлеу,ынтымақтастық. |
||
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп,құрал-жабдықтарын дайындау. Өткен тақырыпты еске түсіру. Серпілген сауалдар. 1.КСРО-ға Саманта Смиттің келуі қашан болды? 2.КСРО-ның жаңа саяси ойлауының тұжырдамасы неде? 3.Кеңестік-американдық қатынастырдың ықпалы қандай болды? Жаңа сабаққа кіріспе. Оқушыларға сабақтың мақсаты,тақырыбы айтылады.Өткене тақырыптың екінші сабағы 1-тапсырма. Қырғи қабақ соғыстың аяқталуына қандай жағдайлар үлкен әсерін тигізді? Қырғи қабақ соғыстың салдарлары қандай? Қазіргі әлемдегі халықаралық қатынастарға қырғи қабақ соғыс қандай әсер етті? 2-тапсырма.Кестені толтырыңдар.
3-тапсырма. Қырғи қабақ соғыстан»кейін әлемдегі интеграциялық өзгеруін талдаңдар. «SWOT» талдау.
Бекіту сұрақтары : Серпілген сауалдар. Сергіту сәті: Кім жылдам? Қорытындылау:.Ия немесе жоқ Рефлексия: «Жетістік ағашы» Үйге тапсырма: оқу, 91-95 -бет толықтыру тапсырмасы |
Оқушылар оқу-құралдарын дайындайды. Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Берілген ақпараттарды байланыстырады Карточкаларды тиісті бағандарға орналастырады Дескриптор:. Қырғи қабақ соғыстың аяқталуына қандай жағдайлар әсер еткенін анықтайды. Дескриптор:. Қырғи-қабақ соғыстың басталуы және аяқталуын ситаайды.
Дескриптор: Қырғиқабақ соғыстың салдарын талдайды. Берілген сұрақтарға жауап береді. Берілген ақпараттың ақиқат немесе жалғанын анықтайды. Үй жұмысын жазып алады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ: Жапондық бағалау. ҚБ:«Мадақтау сэндвичі»
ҚБ : жақсы тілек ҚБ: Оқушылар бағалайу критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
оқулық, презентация, карта Презентация 1-бет Презентация 2-бет Презентация 3-бет Презентация 4-бет |
||||||||
|
Қалытастырушы бағалау 4мин |
Қалыптастырушы бағалау. Берілген жылдарға тарихи оқиғаларды жазыңдар. 1990 жыл 1994 жыл 1991жыл 1991-1992жыл 1999жыл
|
Дескрптор: Қырғи қабақ соғыстың артықшылықтары мен кемшіліктерін жіктейді.
|
ҚБ: Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың тақырыбы:Қырғи-қабақ соғыстың аяқталуының себептері қандай болды?
Сабақтың тақырыбы:Қырғи-қабақ соғыстың аяқталуының себептері қандай болды?
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
(сабақтың тақырыбы)
|
|
|
||
|
Бөлім: |
ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әлемнің саяси картасы |
||
|
Педагогтің тегі, аты, |
|
||
|
Күні: |
|
||
|
Сынып: |
9 |
Қатыспағандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қырғи-қабақ соғыстың аяқталуының себептері қандай болды? |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.2.4 «қырғи қабақ соғыстан»кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді айқындау; 9.3.1.3 мемлекеттердің тарихи даму заңдылықтарын анықтау |
||
|
Сабақтың мақсаты |
«Қырғи қабақ соғыстан» кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді айқындап,мемлекеттердің тарихи даму заңдылықтарын анықтайды. |
||
|
Құндылықтар |
Отанды қадірлеу,ынтымақтастық. |
||
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп,құрал-жабдықтарын дайындау. Өткен тақырыпты еске түсіру. Серпілген сауалдар. 1.КСРО-ға Саманта Смиттің келуі қашан болды? 2.КСРО-ның жаңа саяси ойлауының тұжырдамасы неде? 3.Кеңестік-американдық қатынастырдың ықпалы қандай болды? Жаңа сабаққа кіріспе. Оқушыларға сабақтың мақсаты,тақырыбы айтылады.Өткене тақырыптың екінші сабағы 1-тапсырма. Қырғи қабақ соғыстың аяқталуына қандай жағдайлар үлкен әсерін тигізді? Қырғи қабақ соғыстың салдарлары қандай? Қазіргі әлемдегі халықаралық қатынастарға қырғи қабақ соғыс қандай әсер етті? 2-тапсырма.Кестені толтырыңдар.
3-тапсырма. Қырғи қабақ соғыстан»кейін әлемдегі интеграциялық өзгеруін талдаңдар. «SWOT» талдау.
Бекіту сұрақтары : Серпілген сауалдар. Сергіту сәті: Кім жылдам? Қорытындылау:.Ия немесе жоқ Рефлексия: «Жетістік ағашы» Үйге тапсырма: оқу, 91-95 -бет толықтыру тапсырмасы |
Оқушылар оқу-құралдарын дайындайды. Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Берілген ақпараттарды байланыстырады Карточкаларды тиісті бағандарға орналастырады Дескриптор:. Қырғи қабақ соғыстың аяқталуына қандай жағдайлар әсер еткенін анықтайды. Дескриптор:. Қырғи-қабақ соғыстың басталуы және аяқталуын ситаайды.
Дескриптор: Қырғиқабақ соғыстың салдарын талдайды. Берілген сұрақтарға жауап береді. Берілген ақпараттың ақиқат немесе жалғанын анықтайды. Үй жұмысын жазып алады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ: Жапондық бағалау. ҚБ:«Мадақтау сэндвичі»
ҚБ : жақсы тілек ҚБ: Оқушылар бағалайу критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
оқулық, презентация, карта Презентация 1-бет Презентация 2-бет Презентация 3-бет Презентация 4-бет |
||||||||
|
Қалытастырушы бағалау 4мин |
Қалыптастырушы бағалау. Берілген жылдарға тарихи оқиғаларды жазыңдар. 1990 жыл 1994 жыл 1991жыл 1991-1992жыл 1999жыл
|
Дескрптор: Қырғи қабақ соғыстың артықшылықтары мен кемшіліктерін жіктейді.
|
ҚБ: Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
|
шағым қалдыра аласыз













