Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабын көпіршіктері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||
Пәні: |
STEAM |
||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
Күні: |
|
||||
Сыныбы:3 |
3А |
||||
Тақырыбы |
Сабын көпіршіктері |
||||
Оқу мақсаты |
Сабын көпіршіктерімен тәжірибе жасау. |
||||
Сабақтың мақсаты |
Тәжірибе жасау арқылы сабын көпіршіктері туралы түсініктерін кеңейту. Тәжірибелі түрде сабын көпіршіктерін жасаудың ең жақсы рецептін таңдау. Тәжірибенің көмегімен алған білімдерін қорытындылай білуге үйрету. |
||||
құндылық |
Жауапкершілік, кемелдену (даму), ынтымақтастық. |
||||
|
Сабақтың барысы |
||||
Сабақ-тың жоспар-ланған кезең-дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
Сабақтың басы 2 минут |
I.Ұйымдастыру. Көңілді амандасу. ІІ. Топқа бөліну. Ынтымақтастық шеңбері ІІІ.Жұмбақ шешу.
Ертемен күнде
сен, Демек бүгінгі сабақта сабын көпіршіктерін зерттейміз. |
Сыныпқа қимыл-іс-әрекет көрсету арқылы кіріп амандасады. Ынтымақтастық шеңберінде лента алу арқылы топқа бөлінеді
Жауабы: Сабын
Сурет арқылы тақырыпты ашады.
Сабын көпіршіктері |
Жарайсыңдар! |
Суреттер Лента Жасанды интелект арқылы көрсету
Слайд арқылы |
|
3 минут |
Сабын көпіршіктері туралы видеоролик көрсету. Сұрақтар:
|
Сабын көпіршіктері туралы мағлұмат алады. Сабын көпіршігінің қызықты оқиғалар мен сыры, тарихы жайлы мағлұмат алады. Сұрақтарға жауап береді. - Денемізді жуғанда. - Киім жуғанда. -Ыдыс жуғанда. Сабын көпіршігі жұқа шар тәрізді су қабықшасынан тұрады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы 5 минут Білу. 10 минут 15 мин |
«Көпіршік қалай пайда болады?» атты тәжірибе жасап көрейік. Бізді қызықты жаңалықтар тосып тұр. 1.Сабын көпіршігін жасау жолының тәсілдерін QR-код арқылы алу. 2.Дүкенге саяхат. Дүкенге барып тәжірибе жасау үшін қажетті заттарды сатып аласыздар. 3. Қауіпсіздік ережесі. -Үлкеннің рұқсатынсыз орныңнан тұрып жүруге; -құрал- жабдықтарды байқап ұстауға; -ауыз, мұрын, құлаққа танымайтын затты апаруға болмайды;
Топпен практикалық жұмыс: Балалар, біз көпіршіктерді әртүрлі тәсілдермен дайындаймыз және бізге қажетті заттарды аламыз. (сабын ерітіндісі бар ыдыс, шұңқыр, пластикалық түтік, қолғап, жақтау). 1.Сабын көпіршіктерін жасау үшін өзімізге қажетті заттарды сатып алдық. Енді топта сұйықтық дайындайық. 1 топ: Сұйық сабын, су, қанттың көмегімен ерітінді жасатады. 2 топ: Ыдыс жуатын сұйықтық, су, глицериннің көмегімен ерітінді жасатады. 3 топ: Сабын үгінділері, су, қанттың көмегімен ерітінді жасатады. 4 топ: Сабын үгінділері, су, глицериннің көмегімен ерітінді жасатады. Ерітіндіні жасап болған солсақ, тәжірибемізге көшейік. 1тәжірибе. Пластикалық түтікті ерітінді малып, ауаға үрлейміз. Үрлеу барысында көпіршік пайда болады. 2тәжірибе. Бұл эксперимент жұпта жақсы жасалады. Бір оқушы бір қолына қолғап киеді, ал екіншісі көпіршікті үрлеп, қолғап киген оқушыға көпіршікті ұсынады. 3 тәжірибе. Бөтелке арқылы үлкен көпіршіктердің шыққанын көрсетемін және түтікше арқылы шыққан көпіршікті салыстырамын. 4 тәжірибе. Пішіндері әртүрлі жақтауларды көрсетіп, бұдан қандай пішінде көпіршік шығатынын болжап сұраймын. -Балалар, қалай ойлайсыңдар, көпіршіктің пішіні қандай болады деп ойлайсыңдар? Мен қанша көпіршік шығардым? - Көпіршіктердің пішіні қандай? - Көпіршіктер қандай мөлшерде болды? - Ал сіз қандай түсті көпіршіктерді көрдіңіз? - Түрлі-түсті-көпіршіктер не істеді? - Ал сен не істедің? «Сиқырлы көпіршік» суреті. Шарты: Алдыларындағы дайын ерітіндіге өзі қалаған түсті қосып, сол түстерді пайдаланып сурет салады. |
Балалар қуанады. QR-код арқылы жасалу жолын алады. Дүкенге барып тәжірибе жасау үшін қажетті заттарды сатып алады. Тәжірибелік жұмыстың алдында қауіпсіздік ережесін еске түсіреді. Балалар мұғалімнің нұсқаулығымен сұйықтықты дайындайды. 1 топ: Сұйық сабын, су, қанттың көмегімен ерітінді жасайды. 2 топ: Ыдыс жуатын сұйықтық, су, глицериннің көмегімен ерітінді жасайды. 3 топ: Сабын үгінділері, су, қанттың көмегімен ерітінді жасайды. 4 топ: Сабын үгінділері, су, глицериннің көмегімен ерітінді жасайды. Ерітіндіні жасап болған солсақ, тәжірибе жасауға көшеді. 1-тәжірибе бойынша қорытынды: Пластикалық түтікті ерітінді малып, ауаға үрлейді. Түтікпен көпіршік шығарады. Мұғалім мен балалар көпіршіктерді үрлейді, оларды бақылайды, ұстайды
2-тәжірибе
бойынша қорытынды 450 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |