«Сабын көпіршіктері» ұйымдастырылған іс-әрекеті
Жеңісқызы Аяулым, тәрбиеші
Астана қаласы әкімдігінің №81 «Әсемгүл» балабақшасы МКҚК
Білім беру
саласы: Таным, Коммуникация,
Әлеумет
Тақырыбы: «Сабын
көпіршіктері»
Тобы: Ересектер
тобы
Мақсаты:
Балаларға сабынның қасиеті, көпіршіктің пайда болу жолы туралы түсінік беру.
Сабынды дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Гигиеналық тәртіпті сақтауға тәрбиелеу.
Бақылау, ойлау және сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Міндеттері:
Сабынның не үшін қолданылатынын түсіндіру.
Сабын көпіршіктерінің қасиетін (жеңіл, мөлдір, ұшқыш) таныстыру.
Сабынмен дұрыс жуыну ретін бекіту.
Тақырып бойынша сөздік қорын кеңейту.
Ұқыптылыққа, тазалыққа, бір-біріне көмектесуге тәрбиелеу.
Заттық дамытушы орта:
Сиқырлы қорапша, аудио жұмбақ, сабын, сүлгі, сабын көпіршіктері, су, стақандар, жуыну жабдықтары, «қоян» кейіпкері, көпіршік жасау құралдары, жанартау тәжірибесіне қажетті заттар (сода, сірке суы, бояу, ыдыс).
Іс-әрекет барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі – «Шаттық шеңбер»
Балалар өлең жолдарын айта отырып шеңбер
құрады:
Ал,
кәнекей,
тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.
Уық болып иіліп,
Керегені құрайық…
II. Қызығушылықты ояту
Тәрбиеші:
– Балалар, жолда келе жатып бір сиқырлы қорапша тауып алдым. Оның ішінде не бар екенін бірге
көрейік.
Аудиодан жұмбақ шығады:
Дымқылдап күнде сен,
Қолыңа сүйкейсің.
Кетіп кір, ласың,
Тап-таза боласың. Бұл не?
Балалар: Сабын.
Тәрбиеші сабынның не үшін қолданылатынын сұрайды. Балалар жауап береді.
Тазалық үшін. Жуыну үшін. Қолды таза ұстау үшін.
Тәрбиеші:
– Дұрыс! «Тазалық – денсаулық кепілі».
III. Көрініс – қоян келеді
Жылаған дыбыс естіледі, қоян жылап келеді.
Тәрбиеші:
– Қоян, неге жылап тұрсың?
Қоян:
– Көзімді ашып қарай алмай тұрмын, сабынмен көзімді жуып
қойдым…
Тәрбиеші:
– Ой, сен дұрыс жуынбағансың. Сабын көпіршігі көзге тисе ашытады.
Жуғанда абай болу керек. Міне, сүлгімен көзіңді сүртіп
ал.
Балаларға сұрақ:
– Сабынды қалай қолданамыз?
Балалар ретімен айтады:
Жеңімізді түреміз.
Кранды ашамыз.
Сабынды аламыз.
Қолымызды көпіртіп жуамыз.
Сумен шайып тастаймыз.
Сүлгімен сүртеміз.
Қоян балаларға алғыс айтып шығып кетеді.
IV. Сергіту сәті (музыкамен)
«Көпіршіктер» қимылды биі:
Балалар қолдарын жайып, көпіршік ұшырғандай қимылдар
жасайды.
V. Танымдық тәжірибе – «Сабын көпіршіктерін жасау»
Балалар екі топқа бөлінеді, көпіршік жасайды.
Тәрбиеші бағыттайды:
– Көпіршік ауыр ма, жеңіл ме?
– Түсі қандай?
Балалар: Жеңіл, мөлдір, ұшқыш.
Көпіршіктердің қалай пайда болатынын түсіндіреді.
VI. Табиғат құбылысы – шағын эксперимент «Вулкан»
Тәрбиеші:
– Табиғатта да көпіршіктер болады. Жанартаулар атылғанда көбікке
ұқсас көпіршіген лава шығады. Көргілерің келе ме?
Қысқа тәжірибе:
Ыдысқа ас содасы салынады.
Қызыл бояу қосылады.
Үстіне сірке суын құйғанда «лава» атқылайды.
Балалар байқайды: көпіршіктену, көтерілу, бұрқ-сұрқ
дыбыс.
Тәрбиеші тәжірибені түсіндіреді.
VII. Қорытынды сұрақтар
– Бүгін не туралы білдік?
– Сабын не үшін керек?
– Көпіршіктің қасиеті қандай?
– Жанартауда неге көпіршіктер болады?
Балалар өз ойларымен бөліседі.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
Біледі:
Сабынның не үшін қолданылатынын;
Сабын көпіршігінің қасиеттерін (жеңіл, мөлдір, ұшқыш);
Жуынудың дұрыс ретін;
Табиғаттағы жанартаудың көпіршіктермен байланысты құбылыс екенін.
Түсінеді:
Тазалықтың денсаулыққа пайдасын;
Көбік пен көпіршіктің қалай пайда болатынын;
Қауіпсіздік ережелерін (көзге тигізбеу, абай болу).
Орындай алады:
Сабынды дұрыс қолдану кезеңдерін ретімен орындайды;
Сабын көпіршігін өздігінен жасай алады;
Тәжірибе кезінде бақылау жасап, қорытынды шығарады;
Жеке және топпен жұмыс жасай алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабын көпіршіктері
Сабын көпіршіктері
«Сабын көпіршіктері» ұйымдастырылған іс-әрекеті
Жеңісқызы Аяулым, тәрбиеші
Астана қаласы әкімдігінің №81 «Әсемгүл» балабақшасы МКҚК
Білім беру
саласы: Таным, Коммуникация,
Әлеумет
Тақырыбы: «Сабын
көпіршіктері»
Тобы: Ересектер
тобы
Мақсаты:
Балаларға сабынның қасиеті, көпіршіктің пайда болу жолы туралы түсінік беру.
Сабынды дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Гигиеналық тәртіпті сақтауға тәрбиелеу.
Бақылау, ойлау және сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Міндеттері:
Сабынның не үшін қолданылатынын түсіндіру.
Сабын көпіршіктерінің қасиетін (жеңіл, мөлдір, ұшқыш) таныстыру.
Сабынмен дұрыс жуыну ретін бекіту.
Тақырып бойынша сөздік қорын кеңейту.
Ұқыптылыққа, тазалыққа, бір-біріне көмектесуге тәрбиелеу.
Заттық дамытушы орта:
Сиқырлы қорапша, аудио жұмбақ, сабын, сүлгі, сабын көпіршіктері, су, стақандар, жуыну жабдықтары, «қоян» кейіпкері, көпіршік жасау құралдары, жанартау тәжірибесіне қажетті заттар (сода, сірке суы, бояу, ыдыс).
Іс-әрекет барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі – «Шаттық шеңбер»
Балалар өлең жолдарын айта отырып шеңбер
құрады:
Ал,
кәнекей,
тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.
Уық болып иіліп,
Керегені құрайық…
II. Қызығушылықты ояту
Тәрбиеші:
– Балалар, жолда келе жатып бір сиқырлы қорапша тауып алдым. Оның ішінде не бар екенін бірге
көрейік.
Аудиодан жұмбақ шығады:
Дымқылдап күнде сен,
Қолыңа сүйкейсің.
Кетіп кір, ласың,
Тап-таза боласың. Бұл не?
Балалар: Сабын.
Тәрбиеші сабынның не үшін қолданылатынын сұрайды. Балалар жауап береді.
Тазалық үшін. Жуыну үшін. Қолды таза ұстау үшін.
Тәрбиеші:
– Дұрыс! «Тазалық – денсаулық кепілі».
III. Көрініс – қоян келеді
Жылаған дыбыс естіледі, қоян жылап келеді.
Тәрбиеші:
– Қоян, неге жылап тұрсың?
Қоян:
– Көзімді ашып қарай алмай тұрмын, сабынмен көзімді жуып
қойдым…
Тәрбиеші:
– Ой, сен дұрыс жуынбағансың. Сабын көпіршігі көзге тисе ашытады.
Жуғанда абай болу керек. Міне, сүлгімен көзіңді сүртіп
ал.
Балаларға сұрақ:
– Сабынды қалай қолданамыз?
Балалар ретімен айтады:
Жеңімізді түреміз.
Кранды ашамыз.
Сабынды аламыз.
Қолымызды көпіртіп жуамыз.
Сумен шайып тастаймыз.
Сүлгімен сүртеміз.
Қоян балаларға алғыс айтып шығып кетеді.
IV. Сергіту сәті (музыкамен)
«Көпіршіктер» қимылды биі:
Балалар қолдарын жайып, көпіршік ұшырғандай қимылдар
жасайды.
V. Танымдық тәжірибе – «Сабын көпіршіктерін жасау»
Балалар екі топқа бөлінеді, көпіршік жасайды.
Тәрбиеші бағыттайды:
– Көпіршік ауыр ма, жеңіл ме?
– Түсі қандай?
Балалар: Жеңіл, мөлдір, ұшқыш.
Көпіршіктердің қалай пайда болатынын түсіндіреді.
VI. Табиғат құбылысы – шағын эксперимент «Вулкан»
Тәрбиеші:
– Табиғатта да көпіршіктер болады. Жанартаулар атылғанда көбікке
ұқсас көпіршіген лава шығады. Көргілерің келе ме?
Қысқа тәжірибе:
Ыдысқа ас содасы салынады.
Қызыл бояу қосылады.
Үстіне сірке суын құйғанда «лава» атқылайды.
Балалар байқайды: көпіршіктену, көтерілу, бұрқ-сұрқ
дыбыс.
Тәрбиеші тәжірибені түсіндіреді.
VII. Қорытынды сұрақтар
– Бүгін не туралы білдік?
– Сабын не үшін керек?
– Көпіршіктің қасиеті қандай?
– Жанартауда неге көпіршіктер болады?
Балалар өз ойларымен бөліседі.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
Біледі:
Сабынның не үшін қолданылатынын;
Сабын көпіршігінің қасиеттерін (жеңіл, мөлдір, ұшқыш);
Жуынудың дұрыс ретін;
Табиғаттағы жанартаудың көпіршіктермен байланысты құбылыс екенін.
Түсінеді:
Тазалықтың денсаулыққа пайдасын;
Көбік пен көпіршіктің қалай пайда болатынын;
Қауіпсіздік ережелерін (көзге тигізбеу, абай болу).
Орындай алады:
Сабынды дұрыс қолдану кезеңдерін ретімен орындайды;
Сабын көпіршігін өздігінен жасай алады;
Тәжірибе кезінде бақылау жасап, қорытынды шығарады;
Жеке және топпен жұмыс жасай алады.
шағым қалдыра аласыз













