"Шабыт" жобасының жоспары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

"Шабыт" жобасының жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
"АДАЛ АЗАМАТ" БІРТҰТАС ТӘРБИЕ БАҒДАРЛАМАСЫН ІСКЕ АСЫРУ БАҒЫТЫНДА "ШАБЫТ "ЖОБАСЫ ЖОСПАРЫ
Материалдың қысқаша нұсқасы











«Шабыт» жобасы

Мақсаты

Қатысушылар

Құндылығы

Іс шара атауы

Мерзімі

Білім алушыларды шығармашылыққа қызықтыра отырып, өз елінің мәдениеті мен әдебиетіне деген құрметін арттыру

Музыкант

1-4 сынып


7-8 сынып

Нағашбеков Н.Ә.


Укмет Н.

Оразбекова А.Ш.

Асанбаева Г.


Кикбаев Б.


Тулкибаева Қ.Ж.

Өзін- өзі басқару


Курбанбаев Е.

Укмет Н.

Нағашбеков Н.Ә.


Кабулов И.

Укмет Н.

Турдыбаев Г.

Аукенов Қ

Мухамедиева Б.

Укмет Н.

Сынып жетекшілер

5-6 сынып

Домбыра үйірмесі

Бірлік және ынтымақ

«Даналық ұстаздан»

Концерт


«Театрға саяхат»


«Сахна – менің әлемім» мини театр/ поэзия кеші


«Тоғызқұмалақтан аудандық біріншілік»


«Ананың аялы алақаны» челлендж


«Жас сарбаз» әскери патриоттық әндер фестивальі


«Техно-шабыт»

өнертапқыштар идеясы


«Ұлттық мәдениет» көрме



«Әншуақ» фестиваль


Мұражайға саяхат

Домбыра күні

Қазан

03.10.25


Қазан

17.10.25


Қараша




Қазан





Наурыз

18.03.26



Наурыз


Наурыз

Мамыр


06.05.26


Сәуір

Мамыр



































«Даналық ұстаздан» челленджі – ұстаздардың өмірлік тәжірибесі мен даналық ойларын жастарға жеткізуге бағытталған рухани-танымдық акция.
Шара барысында оқушылар мен әріптестер ұстаздардан алынған өмірлік кеңестерді, даналық сөздерді немесе жылы лебіздерді бейнеролик, сурет немесе пост түрінде жариялап, эстафетаны жалғастырады.


? Мақсаты:

Ұстаз еңбегін дәріптеу, жас ұрпаққа рухани құндылықтарды жеткізу және ұстаздардан үлгі алуға тәрбиелеу.


? Міндеттері:

  1. Ұстаздың қоғамдағы рөлін насихаттау;

  2. Жастарға ұстаздың өнегесін үлгі ету;

  3. Құрмет, ізгілік және алғыс айту мәдениетін қалыптастыру;

  4. Білім беру саласындағы ынтымақтастық пен сыйластықты арттыру.


? Құндылығы:

Құрмет және алғыс.
Бұл құндылық – ұстаздың еңбегін бағалау, білім мен тәрбиенің маңызын түсіну және адамгершілікті жоғары қоюға үйретеді.
«Ұстаз – ұлттың шамшырағы» қағидасын ұстана отырып, оқушылар ұстазға құрмет көрсету арқылы рухани дамиды.


? Іске асыру кезеңдері мен іс-шаралар жоспары:

Кезең

Іс-шара мазмұны

Уақыты

Жауаптылар

1. Дайындық кезеңі

Челлендж идеясын түсіндіру, ұстаздардың даналық сөздерін жинау, әлеуметтік желіге арналған хэштегтерді әзірлеу (#ДаналықҰстаздан, #ҰстазғаҚұрмет)

1 апта бұрын

Тәрбие ісі жөніндегі орынбасар, сынып жетекшілер

2. Негізгі кезең

Оқушылар ұстаздармен сұхбат құрып, кеңес немесе өнегелі сөздерді бейне/фото түрінде жариялайды. Эстафетаны келесі сыныптарға жолдайды.

Белгіленген күн

Ұйымдастыру тобы

3. Қорытынды кезең

Белсенді қатысушыларды марапаттау, үздік видео және посттарды көрсету, ұстаздарға алғыс білдіру бұрышы ұйымдастыру

Іс-шара соңында

Кітапханашы, медиа-топ


? Қатысушылар:

  • 5–11 сынып оқушылары

  • Мұғалімдер, мектеп әкімшілігі

  • Ата-аналар (қолдау ретінде)


? Челлендж өткізу форматы:

  • Әлеуметтік желілерде #ДаналықҰстаздан #ҰстазғаҚұрмет хэштегімен бөлісу;

  • «Менің ұстазымның бір кеңесі» атты бейнеролик түсіру;

  • Ұстаздың даналық сөзін пост ретінде жазып, ұстазға арналған эстафета жолдау;

  • Мектеп қабырғасында «Ұстаздың жүрек сөзі» бұрышын безендіру.


? Күтілетін нәтижелер:

  • Ұстаз еңбегіне деген құрмет қалыптасады;

  • Оқушылардың сөйлеу, бейне жасау және шығармашылық қабілеті дамиды;

  • Мектепте жылы атмосфера мен ұжымдық ынтымақтастық артады;

  • Ұстаздар мен оқушылар арасындағы рухани байланыс нығаяды.


? Қорытынды:

«Даналық ұстаздан» челленджі – ұстаздың рухани мұрасын насихаттайтын, оқушыларды ізгілік пен алғыс айту мәдениетіне баулитын тәрбиелік жоба.
Бұл акция арқылы оқушылар ұстаздың еңбегін терең сезініп, өмірге деген көзқарасын ізгілік пен даналыққа бағыттайды.


Анықтама
2025 жылғы
(күні мен айы: мысалы, 3 қазан) күні мектебімізде «Даналық ұстаздан» атты челлендж ұйымдастырылды.

Іс-шараның мақсаты – ұстаздардың еңбегін дәріптеу, олардың өмірлік тәжірибесі мен даналық ойларын жас ұрпаққа жеткізу болды.

Оқушылар ұстаздармен сұхбаттасып, өмірлік кеңестерін бейнежазба және фото форматында әлеуметтік желілерде #ДаналықҰстаздан хэштегімен бөлісті.
Шара барысында «Ұстазға құрмет» бұрышы безендіріліп, ұстаздарға арналған жылы лебіздер мен тілектер жинақталды.

Іс-шара соңында белсенді сыныптар мен қатысушылар марапатталып, челлендж жалғасын табуға жолданды.
Бұл жоба ұстаздың қадірін арттырып, алғыс пен құрмет құндылықтарын мектеп қауымдастығы арасында нығайтты.


Жауапты мұғалім: ___________________________























«Мектеп театры» – оқушылардың актерлік шеберлігін, сахна мәдениетін және ұжымдық жұмыс дағдыларын дамытуға бағытталған шығармашылық жоба.
Бұл шарада әр сынып немесе топ қысқа драмалық, патриоттық, тәрбиелік немесе комедиялық тақырыптағы қойылым әзірлеп,
«Үздік қойылым» атағына таласады.


? Мақсаты:

Оқушылардың өнерге деген қызығушылығын арттыру, сахна мәдениеті мен шығармашылық қабілеттерін дамыту, рухани және мәдени құндылықтарды насихаттау.


? Міндеттері:

  1. Оқушылардың эстетикалық және рухани мәдениетін қалыптастыру;

  2. Командалық рух пен өзара қолдау дағдыларын дамыту;

  3. Өнер арқылы адамгершілік, патриоттық және достық құндылықтарын дәріптеу;

  4. Сахнада өз ойын еркін жеткізе алу дағдыларын жетілдіру.


? Құндылығы:

Шығармашылық пен ынтымақтастық.
Театр – ұжымдық өнер. Бұл құндылық оқушыларды бірлесіп жұмыс істеуге, өз ойын еркін жеткізуге, өнер арқылы ізгілік пен рухани тазалықты сезінуге тәрбиелейді.


? Іске асыру кезеңдері мен іс-шаралар жоспары:

Кезең

Іс-шара мазмұны

Уақыты

Жауаптылар

1. Дайындық кезеңі

Қатысушы топтарды анықтау, тақырыптар бөлу (тәрбиелік, патриоттық, экологиялық, әзіл т.б.), сценарий жазу

2 апта бұрын

Тәрбие ісі жөніндегі орынбасар, жетекші мұғалімдер

2. Репетиция кезеңі

Әр сынып өз қойылымын дайындайды, сахналық мәдениет пен актерлік шеберлікті үйренеді

1 апта бұрын

Драма үйірмесінің жетекшісі

3. Негізгі кезең

«Мектеп театры – 2025» байқауы өткізіледі. Әр сынып қойылымын сахнада көрсетеді.

Белгіленген күн

Ұйымдастыру комитеті

4. Қорытынды кезең

Қазылар алқасының шешімімен «Үздік қойылым», «Үздік актер», «Үздік режиссура» номинациялары анықталып, марапаттау рәсімі өткізіледі.

Іс-шара соңында

Тәрбие бөлімі, өнер жетекшісі


? Қатысушылар:

  • 5–11 сынып оқушылары

  • Мұғалімдер (кеңесші, режиссер ретінде)

  • Ата-аналар мен қонақтар (көрермен ретінде)


? Бағалау критерийлері

  1. Қойылымның мазмұны мен тақырыптың өзектілігі;

  2. Актерлік шеберлік;

  3. Сахна мәдениеті мен декорация сапасы;

  4. Ұжымдық үйлесімділік және эмоциялық әсер;

  5. Көрерменмен байланыс.


? Күтілетін нәтижелер:

  • Оқушылардың шығармашылық қабілеттері ашылады;

  • Сахнада еркін сөйлеу, өзін-өзі көрсету дағдысы қалыптасады;

  • Ұжымдық жұмыс пен достық қарым-қатынас нығаяды;

  • Мектепте рухани және мәдени орта қалыптасады.


? Қорытынды:

«Мектеп театры: үздік қойылым» – оқушыларды өнер мен мәдениетке баулитын, рухани тұрғыдан байытатын жобалық іс-шара.
Бұл театрлық жоба мектеп өміріне мерекелік, шығармашылық атмосфера сыйлап, оқушылардың таланты мен тұлғалық қабілетін танытуға мүмкіндік береді.


Анықтама
2025 жылғы
(күні мен айы: мысалы, 12 желтоқсан) күні мектебімізде «Мектеп театры: үздік қойылым» атты театрлық байқау ұйымдастырылды.

Іс-шараның мақсаты – білім алушылардың өнерге деген қызығушылығын арттыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту және рухани-мәдени құндылықтарды насихаттау болды.

Шараға 5–11 сынып оқушылары қатысты. Әр сынып өз таңдаған тақырып бойынша қысқаша қойылым дайындап, сахнада көрсетті.
Қойылымдарда достық, еңбек, адалдық, патриоттық және мейірімділік тақырыптары қамтылды.

Қазылар алқасының шешімімен «Үздік қойылым», «Үздік актер», «Үздік костюм», «Көрермен көзайымы» номинациялары бойынша жеңімпаздар анықталып, марапатталды.

Іс-шара мектеп оқушыларының шығармашылық белсенділігін арттырып, сахналық мәдениетті дамытуға зор ықпал етті.


Жауапты мұғалім: ___________________________









«Ұлттық мәдениет» көрмесі мен «Ананың аялы алақаны» челленджі – оқушылардың ұлттық құндылықтарды дәріптеуіне, отбасы мен ананы құрметтеуге тәрбиелейтін тәрбиелік және рухани бағыттағы тамаша жобалар.
Төменде сізге арналған толық
ұйымдастыру жоспары, құндылық сипаттамасы, және анықтама үлгілері дайындалды.


? 1️ «Ұлттық мәдениет» көрмесі


«Ұлттық мәдениет» көрмесі – қазақ халқының салт-дәстүрі, ұлттық киімдері, қолөнері мен мәдени мұраларын насихаттауға арналған мектепішілік көрме.
Оқушылар мен ата-аналар ұлттық бұйымдар, кестелер, тұрмыстық заттар, киім үлгілері және суреттер дайындап, көрмеге ұсынады.


? Мақсаты

Білім алушыларды ұлттық мәдениет пен дәстүрді құрметтеуге, өз халқының тарихы мен мұрасын білуге баулу.


? Міндеттері:

  1. Қазақ халқының мәдени мұрасын насихаттау;

  2. Ұлттық құндылықтарға деген сүйіспеншілікті арттыру;

  3. Эстетикалық талғам мен шығармашылық қабілетті дамыту;

  4. Ата-ана мен мектеп арасындағы байланысты нығайту.


? Құндылығы:

Отбасы және дәстүрлі рухани мәдениет.
Бұл құндылық – ұлттың тамырын тануға, салт-дәстүрді сақтауға және мәдени мұраны құрметтеуге бағыттайды.


? Іске асыру кезеңдері мен іс-шаралар жоспары:

Кезең

Іс-шара мазмұны

Уақыты

Жауаптылар

1. Дайындық кезеңі

Көрме тақырыбын түсіндіру, материалдар жинау, ұлттық бұрыш безендіру

1 апта бұрын

Тәрбие ісі жөніндегі орынбасар, көркем еңбек мұғалімі

2. Негізгі кезең

«Ұлттық мәдениет» көрмесін өткізу: ұлттық киім, кесте, ыдыс, сурет, ұлттық тағамдар көрсету

Белгіленген күн

Ұйымдастыру тобы

3. Қорытынды кезең

Үздік бұйым, сурет және ұлттық таныстырылымдарды марапаттау

Іс-шара соңында

Қазылар алқасы


? Қатысушылар:

  • 5–11 сынып оқушылары

  • Мұғалімдер және ата-аналар


? Күтілетін нәтижелер:

  • Оқушылар ұлттық мәдениетті құрметтеуге үйренеді;

  • Шығармашылық және эстетикалық қабілеттері артады;

  • Ұлттық сана мен рухани бірлік нығаяды.


Анықтама
2025 жылғы
(күні мен айы: мысалы, 15 наурыз) күні мектебімізде «Ұлттық мәдениет» атты көрме өткізілді.

Іс-шараның мақсаты – оқушылардың ұлттық мәдениетке, салт-дәстүрге деген қызығушылығын арттыру және рухани құндылықтарды дәріптеу болды.

Көрмеге оқушылар мен ата-аналар қазақ халқының тұрмыс-салт бұйымдарын, ұлттық киімдер мен қолөнер бұйымдарын, ұлттық тағам үлгілерін ұсынды.
Әр сынып өз бұрышын ұлттық нақышта безендіріп, дәстүр туралы таныстырылым жасады.

Қорытынды бөлімде белсенді сыныптар мен қатысушылар марапатталды.
Іс-шара ұлттық рухты оятып, оқушылардың мәдени санасын арттыруға зор үлес қосты.

Жауапты мұғалім: ___________________________
















? 2️ «Ананың аялы алақаны» челленджі


? Анықтамасы:

«Ананың аялы алақаны» – аналарға деген сүйіспеншілік пен құрметті арттыру, отбасы құндылығын дәріптеу мақсатында ұйымдастырылатын әлеуметтік челлендж.
Шара барысында оқушылар аналарына арнап жылы сөз, алғыс хат, өлең немесе бейнежазба дайындап, әлеуметтік желілерде немесе мектеп қабырғасында бөліседі.


? Мақсаты:

Білім алушылардың аналарға деген сүйіспеншілігін, қамқорлық пен ризашылық сезімін арттыру, отбасы құндылықтарын насихаттау.


? Міндеттері:

  1. Отбасы мен ананың рөлін дәріптеу;

  2. Оқушыларды мейірімділік пен ізгілікке тәрбиелеу;

  3. Алғыс пен сыйластық мәдениетін қалыптастыру;

  4. Отбасындағы байланыс пен жылылықты арттыру.


? Құндылығы:

Отбасы және мейірімділік.
Бұл құндылық адамды ізгілікке, сүйіспеншілік пен қамқорлыққа баулиды. Анаға деген құрмет – ұлттық және адами рухтың ең жоғары көрінісі.


? Іске асыру кезеңдері мен іс-шаралар жоспары:

Кезең

Іс-шара мазмұны

Уақыты

Жауаптылар

1. Дайындық кезеңі

Челлендж туралы хабарландыру тарату, эстафета бейнеролигін дайындау (#АнаныңАялыАлақаны)

1 апта бұрын

Тәрбие ісі жөніндегі орынбасар, сынып жетекшілер

2. Негізгі кезең

Оқушылар аналарына арнап қысқа видео, өлең, алғыс хат дайындайды, әлеуметтік желіде бөліседі

Белгіленген күн

Ұйымдастыру тобы

3. Қорытынды кезең

Үздік бейне және шығармашылық жұмыс иелерін марапаттау, аналармен кездесу ұйымдастыру

Іс-шара соңында

Мектеп әкімшілігі


? Қатысушылар:

  • 1–11 сынып оқушылары

  • Мұғалімдер мен ата-аналар


? Форматы:

  • Әлеуметтік желіде #АнаныңАялыАлақаны хэштегімен бейнеролик жариялау;

  • Мектептің ақпараттық тақтасында аналарға арналған алғыс бұрышы ұйымдастыру;

  • Анаға арналған шығармашылық бұйым немесе өлең оқу.


? Күтілетін нәтижелер:

  • Отбасылық құндылықтар дәріптеледі;

  • Оқушылардың алғыс пен мейірімділік сезімі артады;

  • Мектеп пен ата-аналар арасындағы байланыс нығаяды.


Анықтама
2025 жылғы
(күні мен айы: мысалы, 8 наурыз) күні мектебімізде «Ананың аялы алақаны» атты челлендж өткізілді.

Іс-шараның мақсаты – оқушылардың аналарға деген құрметі мен сүйіспеншілігін арттыру, отбасы құндылығын дәріптеу болды.

Шара барысында оқушылар өз аналарына арнап жылы лебіздер айтты, алғыс хаттар жазып, бейнероликтер түсірді.
#АнаныңАялыАлақаны хэштегімен әлеуметтік желілерде бейнежазбалар жарияланып, челлендж мектеп қауымдастығы арасында кең қолдау тапты.

Қорытынды бөлімде белсенді қатысушылар марапатталып, аналарға арналған концерттік бағдарлама өткізілді.
Челлендж мектеп ұжымында мейірімділік, алғыс және сүйіспеншілік атмосферасын қалыптастырды.

Жауапты мұғалім: ___________________________







«Жас сарбаз» әскери-патриоттық әндер фестивалі – оқушылардың бойында Отанға деген сүйіспеншілікті, ерлік пен батылдық қасиеттерін қалыптастыру мақсатында ұйымдастырылатын ән мен рух мерекесі.
Фестиваль барысында қатысушылар патриоттық тақырыптағы әндер орындайды, әскери киім үлгісінде өнер көрсетеді, ал сахна безендірілуі – әскери-патриоттық рухта жасалады.


? Мақсаты:

Жас ұрпақты отансүйгіштікке, елін, жерін қорғауға және батырлар рухын қастерлеуге тәрбиелеу.


? Міндеттері:

  1. Патриоттық әндер арқылы оқушылардың рухани және азаматтық қасиеттерін қалыптастыру;

  2. Батырлық, ерлік, әскери борыш, намыс сезімін насихаттау;

  3. Өнер арқылы елге деген сүйіспеншілікті арттыру;

  4. Ән айту мәдениетін дамыту.


? Құндылығы:

Отансүйгіштік және жауапкершілік.
Бұл құндылық туған жер мен елдің қадірін ұғынуға, оның дамуына үлес қосуға және азаматтық борышты сезінуге баулиды.


? Іске асыру кезеңдері мен іс-шаралар жоспары:

Кезең

Іс-шара мазмұны

Уақыты

Жауаптылар

1. Дайындық кезеңі

Қатысушыларды анықтау, әндерді іріктеу, репертуар дайындау, сахна безендіру

1 апта бұрын

Музыка пәні мұғалімі, тәрбие ісі жөніндегі орынбасар

2. Негізгі кезең

Фестиваль өткізу: әр қатысушы патриоттық ән орындайды (жеке, дуэт немесе топ түрінде)

Белгіленген күн

Ұйымдастыру тобы

3. Қорытынды кезең

Қазылар алқасы бағалап, үздік орындаушыларды марапаттау («Үздік орындаушы», «Көрермен көзайымы», «Ең әсерлі ән»)

Іс-шара соңында

Мектеп әкімшілігі


? Қатысушылар

  • 5–11 сынып оқушылары

  • Ән үйірмесіне қатысушылар

  • Ата-аналар мен қонақтар (көрермен ретінде)


? Күтілетін нәтижелер:

  • Оқушылардың патриоттық рухы артады;

  • Өнерге және әскери-патриоттық мәдениетке қызығушылық дамиды;

  • Елін қорғауға, азаматтық борышты сезінуге тәрбиеленеді.


Анықтама
2025 жылғы
(күні мен айы: мысалы, 6 мамыр) күні мектебімізде «Жас сарбаз» әскери-патриоттық әндер фестивалі өткізілді.

Іс-шараның мақсаты – жас ұрпақ бойында отансүйгіштік сезімді қалыптастыру, батыр бабалар ерлігін дәріптеу және рухани бірлікке тәрбиелеу болды.

Фестивальге 5–11 сынып оқушылары қатысып, Отан, ел қорғау және батырлық тақырыптарындағы әндерді орындады.
Қатысушылар сахна мәдениетін сақтай отырып, әскери киім үлгісінде өнер көрсетті.

Қазылар шешімімен үздік орындаушылар марапатталып, көрермендерге керемет әсер сыйлады.
Фестиваль оқушылардың бойында мақтаныш пен рухани патриоттық сезімдерді оятуға ықпал етті.

Жауапты мұғалім: ___________________________



?







2️ «Әншуақ» өнер фестивалі


«Әншуақ» фестивалі – оқушылардың музыкалық және шығармашылық қабілеттерін анықтау, сахна мәдениетін дамыту және өнерге деген сүйіспеншілікті арттыру мақсатында ұйымдастырылатын мектепішілік ән байқауы.
Фестиваль «ән – көңіл ажары, рухтың айнасы» қағидатына негізделіп өткізіледі.


? Мақсаты:

Оқушылардың музыкалық өнерге қызығушылығын арттыру, сахнада өзін еркін ұстауға және шығармашылық әлеуетін дамытуға жағдай жасау.


? Міндеттері:

  1. Ән арқылы оқушылардың эстетикалық талғамын қалыптастыру;

  2. Шығармашылық белсенділігін арттыру;

  3. Музыкалық өнерге құрмет сезімін тәрбиелеу;

  4. Жас таланттарды анықтап, қолдау.


? Құндылығы:

Шығармашылық пен өнерге құрмет.
Бұл құндылық оқушылардың өзін-өзі дамытуына, өз дарынын табуға және көркемдік талғамын жетілдіруге бағытталған.


? Іске асыру кезеңдері мен іс-шаралар жоспары:

Кезең

Іс-шара мазмұны

Уақыты

Жауаптылар

1. Дайындық кезеңі

Қатысушыларды іріктеу, репертуар дайындау, сахна безендіру

1 апта бұрын

Музыка мұғалімі, ұйымдастыру тобы

2. Негізгі кезең

Әр қатысушы өз таңдаған әнін орындайды. Тақырып еркін: достық, ана, туған жер, бейбітшілік т.б.

Белгіленген күн

Тәрбие ісі жөніндегі орынбасар

3. Қорытынды кезең

Қазылар алқасы үздік әншілерді марапаттайды («Үздік дауыс», «Көрермен көзайымы», «Шығармашылық тұлға»)

Іс-шара соңында

Ұйымдастыру тобы


? Қатысушылар:

  • 1–11 сынып оқушылары

  • Мұғалімдер мен ата-аналар (қонақ ретінде)


? Күтілетін нәтижелер

  • Жас таланттар анықталады;

  • Оқушылардың сахна мәдениеті дамиды;

  • Музыка мен өнерге деген сүйіспеншілік артады.


Анықтама
2025 жылғы
(күні мен айы: мысалы, 10 ақпан) күні мектебімізде «Әншуақ» атты мектепішілік ән фестивалі өткізілді.

Іс-шараның мақсаты – оқушылардың музыкалық қабілеттерін дамыту, өнерге деген қызығушылығын арттыру және сахна мәдениетін қалыптастыру болды.

Фестивальге 1–11 сынып оқушылары қатысты. Қатысушылар түрлі тақырыптағы әндер орындап, көрермендерге көтеріңкі көңіл-күй сыйлады.

Қазылар алқасы үздік орындаушыларды анықтап, бірнеше номинация бойынша марапаттады.
«Әншуақ» фестивалі оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамытып, мектеп өміріне өнер мен шаттық сыйлады.

Жауапты мұғалім: ___________________________
















«Домбыра күні» – қазақ халқының төл аспабы домбыраның қадір-қасиетін дәріптеу, ұлттық өнерді насихаттау және оқушылардың рухани дүниесін байыту мақсатында ұйымдастырылатын мәдени іс-шара.
Бұл мереке Елбасының жарлығымен шілде айының бірінші жексенбісінде ресми түрде атап өтіледі. Мектепте іс-шара концерт, көрме, шеберлік сағаттары және челлендж түрінде өткізілуі мүмкін.



? Мақсаты:

Оқушылардың ұлттық өнерге, әсіресе қазақтың киелі аспабы – домбыраға деген құрметін арттыру және рухани құндылықтарды дәріптеу.



? Міндеттері:

  1. Қазақ халқының мәдени мұрасын насихаттау;

  2. Оқушыларды ұлттық аспапта ойнауға қызықтыру;

  3. Домбыраның тарихы мен маңызын таныту;

  4. Ұлттық өнерді қадірлеуге тәрбиелеу.



? Құндылығы:

Рухани жаңғыру және ұлттық мәдениет.
Бұл құндылық – ұлттық болмысты сақтау, салт-дәстүр мен өнерге құрмет көрсету, ұлт мақтаныштарын дәріптеу арқылы рухани бірлікті нығайтуға бағытталады.



? Іске асыру кезеңдері мен іс-шаралар жоспары:

Кезең

Іс-шара мазмұны

Уақыты

Жауаптылар

1. Дайындық кезеңі

Домбыра күніне арналған баннер, безендіру жұмыстары, қатысушыларды іріктеу

1 апта бұрын

Тәрбие ісі жөніндегі орынбасар, музыка мұғалімі

2. Негізгі кезең

1️ «Киелі домбыра» атты концерттік бағдарлама өткізу; 2️⃣ «Домбыра – рухтың үні» көрмесі ұйымдастыру; 3️ Домбырашылар флешмобы

Белгіленген күн

Ұйымдастыру тобы

3. Қорытынды кезең

Белсенді оқушылар мен өнерпаздарды марапаттау, бейнебаян түсіру және әлеуметтік желіде жариялау

Іс-шара соңында

Мектеп әкімшілігі



? Қатысушылар:

  • 1–11 сынып оқушылары

  • Мұғалімдер мен ата-аналар

  • Музыка пәні мұғалімдері, домбыра үйірмесі жетекшісі



? Форматтары:

  • Концерт: «Домбыра – қазақтың жүрегі» атты мерекелік бағдарлама;

  • Флешмоб: домбырамен бір мезетте бір күй орындау;

  • Шеберлік сағаты: «Күйдің құдіреті» (үйірме мүшелерінен ашық сабақ);

  • Көрме: «Домбыраның тарихы мен түрлері» атты фото және макет көрмесі;

  • Челлендж: #ДомбыраКүні #ҰлттықМұра хэштегімен әлеуметтік желіде бөлісу.



? Күтілетін нәтижелер:

  • Оқушылардың ұлттық өнерге қызығушылығы артады;

  • Мектеп ұжымында рухани-мәдени орта қалыптасады;

  • Домбыра үйренуге ынта білдірушілер саны көбейеді;

  • Ұлттық мұра мен дәстүрге деген құрмет күшейеді.



? Қорытынды:

«Домбыра күні» – ұлт рухын оятатын, дәстүр мен өнердің мәңгілік мәнін сезіндіретін мереке.
Бұл шара оқушыларды өнер арқылы ұлттық санаға, рухани биіктікке тәрбиелейді.





Анықтама
2025 жылғы
(күні мен айы: мысалы, 6 шілде) күні мектебімізде «Домбыра күні» мерекелік іс-шарасы өткізілді.

Іс-шараның мақсаты – қазақ халқының ұлттық аспабы – домбыраның қадір-қасиетін дәріптеу, ұлттық өнерді насихаттау және жас ұрпақтың рухани дүниесін байыту болды.

Мерекелік бағдарлама барысында оқушылар мен мұғалімдер күй орындап, ұлттық әндер шырқады.
«Домбыра – ұлттың рухы» атты көрме ұйымдастырылып, әртүрлі домбыра түрлері мен олардың шығу тарихы таныстырылды.
Сонымен қатар, домбырашылар флешмобы өткізіліп, әлеуметтік желілерде #ДомбыраКүні хэштегімен бейнероликтер жарияланды.

Қорытындысында белсенді қатысушылар марапатталып, шара ұлттық рух пен мәдени құндылықтарды дәріптеуге үлкен үлес қосты.

Жауапты мұғалім: ___________________________





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2025
65
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі