Сабақтың
ортасы
|
Ой
қозғау «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша оқулықта берілген
суреттер бойынша талқылайды Тақтадағы суретке қарап, көз алдымызға
осы жерде жүрміз деп
елестетеміз.
Орталық музейде нелер
бар?
қандай заттар саған
ұнады ?
Оларды кімдер көреді
?
Сұрақтарға жауап
береді.
Жаңа
сөздер
Ғасыр-әсир
Бұрын-бурун
Тыңдалым.1-тапсырма. Мәтінді тыңдайды. Оқиғаны болжап айтады. Сұрақтарға жауап береді.Мәтінді оқы. жаңа
сөздермен сөйлем құра. Мәтінге сұрақтар құрастыр,сұрақтарға жауап
бер.
Мәтінді оқиды, жаңа сөздермен сөйлем құрайды
.Мәтінге сұрақтар
құрастырады, сұрақтарға жауап
береді.
Бұл кітап мүзейі. Музейде
әртүрлі кітап бар. Мына кітап оныншы ғасырда шыққан. Ол көне түркі
тілінде жазылған. Мынау- екі жүз жыл бұрын шыққан кітап. Ол араб
тілінде жазылған. Музейде қызықты энциклопедия, альбом, электронды
кітап көп. Маған кітап музейі
ұнады.
Оқылым.2-тапсырма.Сөйлемдерді
оқып, қажетті ақпаратты
тауып, мәтін бойыншаа рет-ретімен
орналастыр.
1.Маған кітап музей
ұнайды.
2.Мына кітап екі жүз жыл бұрын
шыққан.
3.Бұл кітаптар араб тілінде
жазылған.
4.Музейде көне түркі тіліндегі
кітаптар бар.
5.Алматыда кітап музейі
бар.
6.Музейде қызықты
энциклопедия,альбом,электронды кітап
көп.
Жеке
жұмыс.5-тапсырма. Суреттерге қарап ,
«Бұл-қандай кітап?»деген сұраққа жауап бер,сәйкестендір,сөлем
құрайды.
Жаңа кітап..Көне кітап.Таза кітап. Өте ескі
кітап.
|
Тақтадағы суретке
қарап,атауларын атап шығады.
Жаңа сөздермен танысып,
қайталайды.
Мәтінді түсінгенін
айтады
Сөйлемдерді
оқып,мәтін бойынша рет-ретімен
орналастырады.
Жаңа кітапты
сәйкестендіреді.
сөлем құрайды.
|
Шеберханада қандай
бұйымдар көрсетілгенін
айтады.
Сөйлемдер
құрады
Мәтін бойынша жаңа
сөздерді тауып,сөйлем
құрайды.
Сөйлемдерді
оқып,мәтін бойынша рет-ретімен
орналастырады.
Көне кітап сәйкестендіреді.
сөлем құрайды.
|
Олар не үшін
қажет?
Сұраққа жауап
береді.
Жаңа сөздерді
аударады
Мәтін бойынша
сұрақтарға жауап береді
Сөйлемдерді
оқиды.
Таза кітап,
сәйкестендіреді.
сөлем құрайды.
|
Дескрипторы:4б
-
мәтінді
тыңдайды -жаңа сөздерді
табады
-жаңа сөздермен сөйлем құрайды -сұрақтарға жауап
береді,
Бір-бірін бағалау: «Тамаша», «Жақсы»,
«Ойлан»
Дескрипторы:3б
-сөйлемдерді
оқиды.1б
рет-ретімен
орналастырады.2б
Бір-бірін бағалау: «Тамаша», «Жақсы»,
«Ойлан»
Дескрипторы:
2б
-сұрақтарға жауап
беретін сөздерді бөлек- бөлек бағанға
жазады.
-
сөлем
құрайды
Бір-бірін бағалау:
«Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»
|