Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сағат — уақыттың өлшем бірлігі деген түсінікті қалыптастыру: іс-әрекеттер арқылы сағаттың ұзақтығын, яғни 1 сағат ішінде не орындауға болатынын түсінуге жағдай жасау.
Барлық оқушылар:Оқушылардың басым бөлігі:Кейбіроқушылар:
Тірек сөздер
сағат
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.1.3.5 циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат /уақытты бағдарлау: минут, сағат, күн, апта, ай 1.1.3.1уақыт шамаларын ажырату; оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу1.1.3.2өлшем бірліктерді (сағ) қолданып өлшеу
Жетістік критерийлері
Сағат — уақыттың өлшем бірлігі деген түсінік қалыптасады; іс-әрекеттер арқылы сағаттың ұзақтығын, яғни 1 сағат ішінде не орындауға болатынын түсінуге жағдай жасау.
Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс
Өнер, көркем еңбек сабағы
АКТ қолдану дағдылары
ЭО, таныстырылым.
Бастапқы білім
Сендер туғаннан бері қанша уақыт өтті? (Оқушылар өздерінің неше жаста екенін айтады.)— Біз “бір минут күте тұршы” деп айтамыз. Сендер осыны қалай түсінесіңдер? Қанша күту керек: көп пе, әлде аз ба?
Сабақтың басы 7мин
Дескриптор-1cағаттың ұзақтығын біледі;- Сағат — уақыттың өлшем бірлігі деген түсінік қалыптасады;
Ресурстар:бор;майшамдар;таймер;сағат;әр оқушыға арналып тірек сөздер жазылған парақшалар.
Сабақтың ортасы 30минТыңдалым Айтылым
Дескриптор
Сағатқа қарап уақытты анықтайды;
ИТ
ЖазылымДәптермен жұмыс.
Күн тәртібі.Тапсырманы орындау барысында оқушылар кейбір іс-әрекеттерді күнделікті бір уақытта қайталап істейтінін түсінеді. Сондықтан күн тәртібін кесте түрінде көрсетуге болады. Оқушыларға:— олардың әрқайсысы қай уақытта оянатынын;— сабақ қай уақытта басталатынын;— сабақ қай уақытта аяқталатынын;— қай уақытта ойнауға баратынын;— қай уақытта олардың сүйікті бағдарламалары басталатынын;— қай уақытта олардың ұйқыға жататынын көрсету керек.Дескриптор
Сандық сәуленің көмегімен бір сан екіншісінен қаншаға артық не кем екенін анықтайды;
Оқулық,дәптер
Оқылым
Дескриптор
Сағаттың моделін құрастырады;
Уақытты анықтай алады;
Слайд
Сабақтың соңы8мин
— Бүгін сен немен таныстың?— Сағат дегеніміз не?— Сағат не үшін қажет?— Сағаттың қандай пайдасы бар?— 1 сағатта не істеуге болады?— Сендер қалай ойлайсыңдар, 1 сағат ішінде не істеп үлгеруге болады?— 1 сағатта неше минут бар?— 1 сағаттың жартысы неше минутқа тең?
Интерактивті тақта
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Барлық оқушылар:іс-әрекеттер арқылы сағаттың ұзақтығын, яғни 1 сағат ішінде не орындауға болатынын түсінеді.Оқушылардың басым бөлігі: минут,сағат туралы түсінік қалыптасады.Кейбір оқушылар:Сағатқа қарап уақытты анықтайды және минут пен сағат арасындағы арақатынасты біледі.
«Басбармақ»
Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
Сабақбойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары дұрыс қойылған.Оқушылар әріпті таныды,ажырата алды және оны дыбыспен сәйкестендірді.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді. Сабақ кезеңінен ауытқу болған жоқ.
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз)1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады? (оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз)
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз