Материалдар / Сағат 1-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сағат 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдері үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2019
366
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді ___________
Сабақ тақырыбы: СағатМектеп:
Күні :

Мұғалімнің есімі:
Сынып: 1Пәні:математикаБөлімше:3В Шамалар.Уақытты бағдарлауҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаты:Сағат — уақыттың өлшем бірлігі деген түсінікті қалыптастыру: іс-әрекеттер арқылы сағаттың ұзақтығын, яғни 1 сағат ішінде не орындауға болатынын түсінуге жағдай жасау.

Барлық оқушылар:Оқушылардың басым бөлігі:Кейбір оқушылар:

Тірек сөздерсағат
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.3.5 циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат /уақытты бағдарлау: минут, сағат, күн, апта, ай 1.1.3.1уақыт шамаларын ажырату; оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу1.1.3.2өлшем бірліктерді (сағ) қолданып өлшеу
Жетістік критерийлеріСағат — уақыттың өлшем бірлігі деген түсінік қалыптасады; іс-әрекеттер арқылы сағаттың ұзақтығын, яғни 1 сағат ішінде не орындауға болатынын түсінуге жағдай жасау.

Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, көркем еңбек сабағы
АКТ қолдану дағдыларыЭО, таныстырылым.
Бастапқы білім

Сендер туғаннан бері қанша уақыт өтті? (Оқушылар өздерінің неше жаста екенін айтады.)— Біз “бір минут күте тұршы” деп айтамыз. Сендер осыны қалай түсінесіңдер? Қанша күту керек: көп пе, әлде аз ба?


Сабақтың басы 7минДескриптор-1cағаттың ұзақтығын біледі;- Сағат — уақыттың өлшем бірлігі деген түсінік қалыптасады;Ресурстар: бор;майшамдар;таймер;сағат;әр оқушыға арналып тірек сөздер жазылған парақшалар.
Сабақтың ортасы 30мин Тыңдалым Айтылым Дескриптор
  • Сағатқа қарап уақытты анықтайды;
  • ИТ
    ЖазылымДәптермен жұмыс. Күн тәртібі.Тапсырманы орындау барысында оқушылар кейбір іс-әрекеттерді күнделікті бір уақытта қайталап істейтінін түсінеді. Сондықтан күн тәртібін кесте түрінде көрсетуге болады. Оқушыларға:— олардың әрқайсысы қай уақытта оянатынын;— сабақ қай уақытта басталатынын;— сабақ қай уақытта аяқталатынын;— қай уақытта ойнауға баратынын;— қай уақытта олардың сүйікті бағдарламалары басталатынын;— қай уақытта олардың ұйқыға жататынын көрсету керек.Дескриптор
  • Сандық сәуленің көмегімен бір сан екіншісінен қаншаға артық не кем екенін анықтайды;
  • Оқулық,дәптер
    Оқылым























    Дескриптор
  • Сағаттың моделін құрастырады;
  • Уақытты анықтай алады;
  • Слайд

























    Сабақтың соңы8мин

    — Бүгін сен немен таныстың?— Сағат дегеніміз не?— Сағат не үшін қажет?— Сағаттың қандай пайдасы бар?— 1 сағатта не істеуге болады?— Сендер қалай ойлайсыңдар, 1 сағат ішінде не істеп үлгеруге болады?— 1 сағатта неше минут бар?— 1 сағаттың жартысы неше минутқа тең?Интерактивті тақта















    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Барлық оқушылар: іс-әрекеттер арқылы сағаттың ұзақтығын, яғни 1 сағат ішінде не орындауға болатынын түсінеді.Оқушылардың басым бөлігі: минут,сағат туралы түсінік қалыптасады.Кейбір оқушылар:Сағатқа қарап уақытты анықтайды және минут пен сағат арасындағы арақатынасты біледі. «Басбармақ»Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары дұрыс қойылған.Оқушылар әріпті таныды,ажырата алды және оны дыбыспен сәйкестендірді.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді. Сабақ кезеңінен ауытқу болған жоқ.
    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз)1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады? (оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз)















    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!