Материалдар / Сағат , Математика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сағат , Математика

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні 1 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
409
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы:

Сағат

Мектеп: Т. Бокин

Күні : 17 01. 2018


Мұғалімнің есімі: Самбетова АС

СЫНЫП: 1-сынып

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаты:

1.1.3.2* өлшем бірліктерді (сағ) қолданып өлшейді

1.1.3.5 циферблат бойынша уақытты анықтайды: сағат /уақытты бағдарлайды: минут, сағат, күн, апта, ай



Ойлау деңгейлері:

Білу. Түсіну. Қолдану

Өлшем бірліктерді (сағ) қолдануды меңгереді, өлшейді

циферблат бойынша уақытты анықтайды, қолданады

Тірек сөздер

Сағат

Сабақтың мақсаты:

1 сағаттың ұзақтығымен танысады

АКТ қолдану

Презентация

Пәнаралық байланыс

Дүниетану-көңіл-күй, жақсылықпен жаным дос; жаратылыстану- денені тік ұстау;

Алдыңғы оқыту


Сабақтың жоспарланған кезеңі

Сабақта жоспарланған іс- әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы



5мин








Сабақтың ортасы


мин
















Сергіту сәті 2 мин




Сабақтың соңы

2 мин








Психологиялық ахуал (минут қол шапалақтау) «Миға шабуыл» әдісі

Уақыт дегенді қалай түсінесің? Бір минут ішінде қандай іс-әрекеттерді қанша рет орындауға болады Минут- бұл аз уақыт аралығы

Минут - ? уақыт өлшем бірлігі екенін түсідір.

Бүгінгі сабақта нені біліп кетуің қажет? Сабақтың мақсаты: 1 сағаттың ұзақтығымен танысасың

Түсіндіру. Сағат макетін қолдану Сағат — уақыттың өлшем бірлігі деген түсінікті қалыптастыру: іс-әрекеттер арқылы сағаттың ұзақтығын, 1 сағат ішінде не орындауға болатынын түсінуге жағдай жасау.

(Т) Тексерейік: « »

Санау. Марапат көрсету

Сағат- уақыттың өлшем бірлігі. Құм сағат, электрондық сағат. Механикалық сағаттарды салыстыру

Оқулықпен жұмыс. «Шығарып көр»

(Ж) Шығарып көр Күн тәртібі.

«Сен білесің бе?» Астана қаласындағы “Күн сағаты”

Д:

1.

2.

ҚБ Дәптермен жұмыс

Кері байланыс— Бүгін сен немен таныстың?

Сағат дегеніміз не?

Сағат не үшін қажет?

Сағаттың қандай пайдасы бар?

1 сағатта не істеуге болады?

Сендер қалай ойлайсыңдар, 1 сағат ішінде не істеп үлгеруге болады?

1 сағатта неше минут бар?

1 сағаттың жартысы неше минутқа тең?





Сағат макеті










Оқулық






Парақшалар


Тапсырма





Дәптер






Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу қсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? ( сабақ беру және оқыту жайлы ойланыіыз) 1:

2: Қандай жағдай сабақты жақсырақ өткізуге мүмкіндік берер еді? (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!