Басы
|
(Ұ)
Ұйымдастыру кезеңі:
-
Сәлемдесу.
-
Оқушыларды түгендеу.
Психологиялық ахуал орнату.
–
Балалар,
бір-біріміздің қолымыздан ұстап,
алақан
арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш!
|
Қане қанат
жазайық, Қарлығашқа
ұқсайық. Ұшып-ұшып
алайық, Орнымызға
қонайық. Білімде алда
болайық.
|
Мадақтау
Шапалақ
смайликтер
|
През/қ
слайд
Суреттер
Сызбалар
|
Ортасы
|
Ұжымдық
жұмыс
«Доп лақтыру»
әдісі
-Сенің
көңіл-күйің қандай?
-Сабаққа
дайынсың ба?
-Сабақ
нешеде басталады?
-Сағат неше
болды?
Сабақтың
күтілетін нәтижесімен таныстыру:
– Балалар,
сендер бүгін өз күн тәртіптеріңді айтасыңдар, сурет бойынша әңгіме
құрайсыңдар, жұптасып диалог құруға
дағдыланасыңдар.
Оқулықпен
жұмыс
Сөздік
жұмысы:
Жаңка сөздермен
жұмыс жасайды.
Сағат жетіде
тұрамын
Сен нешеде
тұрасың?
Ол нешеде
тұрады?
Мен таңертең жаттығу
жасаймын.
Оқылым
Айтылым
Оқушыларға
бағыт- бағдар беріп, қайталатады. Тақтамен жұмыс жасауға
дағдыландырады. Сөздерді дұрыс айтуына мән береді. Қатесін дер
кезінде түзетеді.
Оқулықпен
жұмыс
-
Оқулықтың
68-бетінде берілген 1- тапсырманы орындатады.
2-
тапсырма
Сергіту
сәті
«Есімдер»
жатығуы
Мақсаты: жағымды
қарым-қатынастықты туғызу.
Нұсқау: Оқушылар өз есімдерін
айтады және өзін бейнелейтін 3 сөз
айтады.
3-тапсырма.
Жұптық
жұмыс
4-
тапсырма
Топтық
жұмыс
5-
тапсырма
Жеке
жұмыс
Мұғалім оқушыларға сұрақ
қояды, оқушылар жауап береді. Мұғалім қате кеткен тұстарын
түзейді.
6-
тапсырма
Парталасымен диалог құруға
қолайлы жағдай жасайды, бағыт- бағдар береді. Түсінбеген тұстарын
түсіндіреді.
|
Сұрақтарға
жауап береді
Күтілетін
нәтижені мұқият тыңдайды.
Жаңа
сөздер:
Таңертең, жарым, жуыну,
жаттығу жасау.
Оқушылар оқиды,
қайталайды.
Мен таңертең
жетіде тұрамын. Жуынамын. Жеті жарымда тамақ
ішемін.
Тыңдалым
Мәтінді
тыңдайды.
-Әлібек нешеде
тұрады?
-Ол не
істейді?
Оқылым
Айтылым
Мәтінді оқиды, мәтін
мазмұны бойынша төмендегі әрекеттерді нешеде орындайтынын сызбаға
сүйеніп айтады.
Оқылым
Сөздерді сәйкестендіріп
оқиды
Мен
|
Екіде
|
Ойнаймын
|
Бесте
|
Мектепке
барамын
|
Жетіде
|
Тұрамын
|
Төртте
|
Оқимын
|
Бірде
|
Тамақтанамын
|
Айтылым
Суреттерге қарап Әлібектің не істейтінін
айтады.
Жазылым
Сұрақтарға жауап жазады:
*Сен таңертең нешеде тұрасың?
*Сен нешеде тамақ ішесің?
*Сен нешеде мультфильм көресің?
*
Сен нешеде футбол ойнайсың?
Айтылым
Интербелсенді тақтада берілген суреттерге қарап үлгі
бойынша диалог құрады.
Тақтада оқушылардың күнделікті күн тәртібі берілген.
Таңертең нешеде тұратыны, жаттығуға қанша уақыт бөлетіні, мектепке
нешеде баратыны, тамақтану уақыты,кешкі серуен, ұйқыға жатар кезін
белгілеп айтып кетеді.
|
Ауызша кері байланыс
беру
Оқушылар өзін –өзі бағалайды,
смайликтер арқылы
«Алма ағашы» бағалау
парағы
|
«Сағаттар сөйлейді»
плакаты
Сөз сөйлем
сызбалары
Сиқырлы
сағат
Сағаттар
Интербеленді тақтада берілген
сағат суреттері
Интербелсенді
тақта
|
Соңы
|
Бекіту және
саралау
Саралау
тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:
-
деңгей:
Дыбыс
сызбасын оқы. Дыбыс сызбасы қай сурет атауына сәйкес келетінін
анықта.
-
деңгей:
Сөздікпен
жұмыс жасайды
-
деңгей:
күн
тәртібі, уақыт, сағат сөздерімен сөйлем
құра.
«Сөз
тану» тыңдау материалымен
жұмыс Мұғалімнің өлеңнің мағынасымен жұмысты QR немесе үнтаспадан
тыңдату арқылы ұйымдастыруы.
Жетіде тұрған
баланың
Болады ісі
өнімді
Күн менен апта,
қарағым
Өтеді сонда
көңілді
|
Оқушылар өздеріне берілген
саралау тапсырмаларын орындайды.
-
деңгейдегі оқушылар дыбыс
сызбасы қай сурет атауына сәйкес екендігін
анықтайды: Сағат
-
деңгейдегі сөздікпен жұмыс
жасаайды
-
деңгейдегі
оқушылар күн тәртібі, сағат,
уақыт сөздерімен сөйлем
құрайды.
1. Оқушылар
өлеңді тыңдайды.
Есте
сақта
Сен таңертең
нешеде тұрасың?
Мен таңертең
жетіде тұрамын.
|
|
Қазақ
тілі
Үнтаспа.
«Алматыкітап», 2019
|