III. Жаңа
тақырып.
Видео
көрсету
Білу және
түсіну Оқулықпен
жұмыс.
1-тапсырма.
Суреттегі сағатқа
қара.
Сағаттың сағаттықтілі нақты қайсанды көрсетіптұр?
9
Минуттықтілі ше? Сағат қанша?
12
Сурет бойынша өзің
басқа сұрақтар қой.
Сағат:
9:00

2-тапсырма.Сурет бойынша
тура пікірді тап.

• Сағат оннан 20 минут өтті
немесе9 сағ 40 мин.
• Сағат 8 сағ 10 мин немесе
сегізге10 минут бар.
• Сағат 9 сағ 40 мин
немесе онға 20 минут
бар.
3-тапсырма. Зерттеу. Уақытты
анықта.

Үлгі: 4 сағ 39 мин немесе 16 сағ 39
мин
ТЖ.4-тапсырма.
Дүйсенбі күнгі сабақ
кестесінің уақыттарын
кестеге
жаз.Сергіту
сәті
ЕБҚ
тапсырмасы
Амалдарды
орында.
1 аптада неше күн
бар?
1сағатта неше минут
бар?
5-тапсырма. Электронды сағаттарда
көрсетілген уақытты«таңертеңгі», «күндізгі», «түнгі», «кешкі»
сөздерінқолдана отырып ата.

6
-тапсырма. Күнтізбені
пайдаланып:
а) жаз мезгілінде
неше апта бар екенін анықта; 13 апта
бар
ә) шілде және тамыз
айларындағы күндер санынқос. Қосындының мәніне маусым айындағы
күндер санын қос.
31+31/62
62+30/92
7-тапсырма. Өрнектер құр және олардың
мәнін тап.

Үлгі: 28 + 33 – 44 = 17; 28 + 33 –
19 = 42.
52 + 33 – 44 =
41;
52 + 33 – 19 =
66.
Шығармашылық
тапсырма 9-тапсырма.Құм сағаттары 7 минутты
және
12 минуттыкөрсетіп
тұр. Осы сағаттардың
Көмегімен5 минуттың
қалғанынқалай білуге
болады?
ә) Көктемнің бірінші
күнінен қыстың соңғы
күнінедейіннеше ай
бар?

Оқушылар сұрақ
құрастырып құраған сұрақтарын өздері таңдаған балаға
қояды
Бір-бірін
бағалайды
|
Білімдерін пысықтайды,бұрынғы білімін
жаңабілімменұштастырады
Кестеге уақытшамаларын өсуі, кемуі
бойыншаорналастырады.
Сергіту сәтін іс-қимылмен
көрсетеді.
электрондық сағатта
көрсетілген уақытты
«таңертеңгі»,
«күндізгі»,
«түнгі»,
«кешкі» сөздерін қолдана
отырып атайды.
|