Материалдар / Сағаттың көмегімен уақытты анықтау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сағаттың көмегімен уақытты анықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар сағат бойынша уақытты анықтайды және берілген уақыт бойынша сағат тілдерінің көмегімен оны циферблатта белгілейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2023
940
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

Шамалар және олардың өлшем бірліктері

Педагогтің аты-жөні:

Жүнісалиева.С.Ә

Күні:

08.12.2022ж

Сынып: 2

А

Тақырыбы

Сағаттың көмегімен уақытты анықтау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.3.5. Циферблат бойынша уақытты анықтау; сағат және минут.

Сабақтың мақсаты

Оқушылар сағат бойынша уақытты анықтайды және берілген уақыт бойынша сағат тілдерінің көмегімен оны циферблатта белгілейді.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут


I.Ұйымдастыру

Психологиялық дайындық

Өткен сабақты пысықтау

Бүгін сабағымызды бастамас бұрын жұмбақ жасырмақшымын,егер жауабын тапсаңыздар бүгінгі сабағымыз сонымен байланысты болады.

Сыртылдайды күнімен ,

Білгін келсе уақытты.

Сыртылдайды түнімен

Көрсетеді тілімен. /сағат/

Дұрыс айтасыздар. Ендіше мына екі суреттің қандай айрмашылығы бар соны байқайық.

-Әрине цифрлары басқаша

Есіңетүсір!

Сағат не үшін керек? (Сағат уақытты анықтау үшінкерек.)

Сағатта циферблат болады. Циферблат – бұл бөліктергебөлінген, цифрлар жазылған және екі тілшеден тұратындөңгелек.

  • Тілшелердіңайырмашылығынеде?(Ұзынтілі сағаттыкөрсетеді,қысқа тілі минутты көрсетеді.)

  • Циферблаттаорналасқан сандардыата.

  • Циферблат барлық сағат түрлерінде бола ма?(Циферблаттілшесібарсағаттаболады.)

  • Электронды сағатта неге тілшесі болмайды депойлайсың?

пысықталады. Суретте көрсетілгенсағаттардыата.

  • Қандайсағаттациферблатболады?

  • Қандайсағаттациферблатболмайд.?





Оқушылар жұмбақтың жауабын табады





Екі сағатты салыстырады





Сұрақтарға жауап береді









Сағаттың түрлерін айтады

Жарайсың!








ҚБ:Керемет!

Жарайсың!


Критерий:

сағат циферблатыныңкөмегімен уақыттыанықтайды.Дескрипторэлектрондық сағаттакөрсетілгенуақытты

«таңертеңгі»,

«күндізгі»,«түнгі»,

«кешкі»сөздерін қолданаотырып атайды






Слайд











Сағаттың суреті





2 минут






Үй тапсырмасын тексеру:

9-тапсырма

Отбасы мүшелерінің туған айын, күнін және

жасын кестеқұрып жаз.


Туылған күндерін жазып келеді.

Ауызша мадақтау

Дәптер


Сабақтың ортасы

1минут


Білу.

4 минут











5 минут














3минут







3минут




2минут












3минут





3минут






3минут









4 минут









Бекіту


5минут






III. Жаңа тақырып.

Видео көрсету

Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырма.

Суреттегі сағатқа қара.

Сағаттың сағаттықтілі нақты қайсанды көрсетіптұр? 9

Минуттықтілі ше? Сағат қанша? 12

Сурет бойынша өзің басқа сұрақтар қой.

Сағат: 9:00

2-тапсырма.Сурет бойынша тура пікірді тап.

Сағат оннан 20 минут өтті немесе9 сағ 40 мин.

Сағат 8 сағ 10 мин немесе сегізге10 минут бар.

Сағат 9 сағ 40 мин немесе онға 20 минут бар.


3-тапсырма. Зерттеу. Уақытты анықта.

Үлгі: 4 сағ 39 мин немесе 16 сағ 39 мин

ТЖ.4-тапсырма.

Дүйсенбі күнгі сабақ кестесінің уақыттарын

кестеге жаз.Сергіту сәті

ЕБҚ тапсырмасы

Амалдарды орында.

1 аптада неше күн бар?

1сағатта неше минут бар?


5-тапсырма. Электронды сағаттарда көрсетілген уақытты«таңертеңгі», «күндізгі», «түнгі», «кешкі» сөздерінқолдана отырып ата.

6 -тапсырма. Күнтізбені пайдаланып:

а) жаз мезгілінде неше апта бар екенін анықта; 13 апта бар

ә) шілде және тамыз айларындағы күндер санынқос. Қосындының мәніне маусым айындағы күндер санын қос.

31+31/62 62+30/92



7-тапсырма. Өрнектер құр және олардың мәнін тап.


Үлгі: 28 + 33 – 44 = 17; 28 + 33 – 19 = 42.


52 + 33 – 44 = 41;

52 + 33 – 19 = 66.

Шығармашылық тапсырма 9-тапсырма.Құм сағаттары 7 минутты және

12 минуттыкөрсетіп тұр. Осы сағаттардың

Көмегімен5 минуттың қалғанынқалай білуге

болады?

ә) Көктемнің бірінші күнінен қыстың соңғы

күнінедейіннеше ай бар?

Оқушылар сұрақ құрастырып құраған сұрақтарын өздері таңдаған балаға қояды

Бір-бірін бағалайды

Білімдерін пысықтайды,бұрынғы білімін жаңабілімменұштастырады




Кестеге уақытшамаларын өсуі, кемуі бойыншаорналастырады.







Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді.











электрондық сағатта көрсетілген уақытты

«таңертеңгі»,

«күндізгі», «түнгі»,

«кешкі» сөздерін қолдана отырып атайды.




770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!