Материалдар / Шағын жинақталған мектептің 2,4 сыныптарына арналған сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шағын жинақталған мектептің 2,4 сыныптарына арналған сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Шағын жинақталған мектептің 2,4 сыныптарына арналған дүниетану мен жаратылыстану пәндерінен өздік жұмыстар негізінде жасалған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2021
8076
88 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2 – сынып

«Менің достарым»

4 - сынып

«Біздің отбасылық бюджетіміз»

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы



















































Сабақтың ортасы





















































Сабақтың соңы

Сәлеметсіңдер ме, балалар.

Психологиялық ахуал.

І. Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Сәлем достым»

Сәлем достым (қол беріп амандасу)

Сен қалайсың? (иықтарын қағады)

Қайда болдың? (құлақтарын тартады)

Жақсы болды (қол шапалақтайды)

Сабақ ережесі: «5Т ережесі»

  1. Тәртіп

  2. Талап

  3. Тыныштық

  4. Тазалық

  5. Татулық.












Ереже жазылған А3 плакат






Микрофон

Рисунок 23




Суреттер


















2-сынып

Дүниетану оқулығы,

12 бет

https://okulyk.kz/poznanie-mira/35/

4-сынып дүниетану оқулығы

25-27 бет

https://books.atamura.kz/oc/index.php/s/vJj6PMTYtR5azMl/download?path=%2F&files=4321_Dynietany_4_klass.epub


2 – сынып:

4-сынып:


Тақырыпалды жұмыс: «Ашық микрофон»:

  1. Сенің достарың бар ма?

  2. Олармен бос уақытыңды бірге өткізесің бе? Қалай?

  3. Достықтың қандай бағалы қасиеттерін білесің?


Дескриптор

  1. Бір –біріне қойған сұрақтарға жауап береді.

  2. Сұрақтарға өмірден мысал келтіре жауап береді.

  3. Сұрақтарды және жауаптарын талдау арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.

2-тапсырма. «Суреттер сөйлейді»

Шарты: Мұғалім тақтаға мақалдар жасырын тұрған суреттерді іледі. Оқушыларға бағыт беру арқылы достық тақырыбындағы мақалдарды анықтайды.


Дескриптор:

  1. Оқушылар суреттерді сипаттайды.

  2. Суреттерді сипаттау арқылы жасырын мақалды табады.

Мақалдарды анықтаған соң, олардың ішінен «Ағаш тамырымен, адам досымен мықты» мақалын тақырыпқа сай талдайды.

Сергіту сәті: «Шатаспа» ойыны

Шарты: Оқушыларға «балалар» сөзін қосып іс-әрекет айтатын болсам орындайды. Айтпайтын болсам орындамайды. Орындап қойса, ойыннан шығады.

3-тапсырма. «Досыма сый»

Шарты: Мұғалім үстел үстіне ойыншық түрлерін шығарады.

Оқушыларға досының туған күніне қандай сыйлықтар, яғни ойыншықтарды апаруға болатынын көрсетіп жазады.

Дескриптор:

  1. Оқушылар ойыншық түрлерін ажыратады;

  2. Қандай ойыншықтың қыздарға, қандай ойыншықтың ұлдарға арналғанын ажырата алады;

  3. Достарының туған күнінде қандай ойындар ойнайтынын ой толғау түрінде жазады.



1-тапсырма. «Ойластыр»

Шарты: Мұғалім тақтадағы суретті көрсетеді. Оқушылар осы суретті көргенде ойларына не түсті,соны 1 минут ішінде жазады. Сосын сол сөзді не үшін жазды бір –біріне түсіндіреді. Егер оқушылар сөздерінің ішінде ерекше сөздер болса, сол сөзді не үшін жазды, бұл тақырыпқа (не айтылған сөзге қандай қатысы бар) соны айтып беруі керек.

Дескриптор:

  1. Суретті мазмұнды сипаттай жаза алады;

  2. Берген түсініктемелері бойынша себебін түсіндіре жаза алады.

  3. Суретті өзара сынып ішінде талдау арқылы тақырыпқа болжам жасайды.

2-тапсырма. «Постер құру» айдары.

Шарты: Анықталған тақырып бойынша постер құру. Оқулықты пайдалана отырып, «Отбасылық бюджет» тақырыбында шығармашылықтарына қарай постер құрылады.

Дескриптор:

  1. Тақырыпқа сай постер құра алады;

  2. Постер құру барысында шығармашылықпен мазмұнды жұмыс жасайды.

Сергіту сәті: «Шатаспа» ойыны

Шарты: Оқушыларға «балалар» сөзін қосып іс-әрекет айтатын болсам орындайды. Айтпайтын болсам орындамайды. Орындап қойса, ойыннан шығады.

3-тапсырма. «Попс формуласы»

Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ...»
Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»
Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»
Соңғы сөйлем:«Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»
Дескриптор:

  1. Құрылған постерді берілген попс формуласы арқылы қорғау;

  2. Қорғау барысында нақты фактілермен жұмыс жасағандықтарын көрсете алады.

Кері байланыс: «5 саусақ»


Р ефлексия: Кемемен ойланамын»

Шарты: Мұғалім оқушыларға кемелердің суреттін таратып береді. Бұл олардың өзін-өзі бағалауы және сабақты бағалауына мүмкіндік береді.

Оқушы іс-әрекеті:

  • Егер сабақ ұнаған болса, және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя;

  • Егер сен сабақта белгілі бір қтындықты кездестірген юолсаң, желкенді сары түске боя;

  • Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болатын болса, мұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді қызыл түске боя.



















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!