Тақырыпалды жұмыс: «Ашық
микрофон»:
-
Сенің достарың бар
ма?
-
Олармен бос уақытыңды бірге
өткізесің бе? Қалай?
-
Достықтың қандай бағалы
қасиеттерін білесің?
Дескриптор
-
Бір –біріне қойған
сұрақтарға жауап береді.
-
Сұрақтарға өмірден мысал
келтіре жауап береді.
-
Сұрақтарды және жауаптарын
талдау арқылы сабақтың тақырыбын
анықтайды.
2-тапсырма. «Суреттер
сөйлейді»
Шарты: Мұғалім тақтаға мақалдар
жасырын тұрған суреттерді іледі. Оқушыларға бағыт беру арқылы
достық тақырыбындағы мақалдарды
анықтайды.
Дескриптор:
-
Оқушылар суреттерді
сипаттайды.
-
Суреттерді сипаттау арқылы
жасырын мақалды табады.
Мақалдарды анықтаған соң,
олардың ішінен «Ағаш тамырымен, адам досымен мықты» мақалын
тақырыпқа сай талдайды.
Сергіту сәті: «Шатаспа»
ойыны
Шарты: Оқушыларға «балалар»
сөзін қосып іс-әрекет айтатын болсам орындайды. Айтпайтын болсам
орындамайды. Орындап қойса, ойыннан
шығады.
3-тапсырма. «Досыма
сый»
Шарты: Мұғалім үстел үстіне ойыншық
түрлерін шығарады.
Оқушыларға досының туған
күніне қандай сыйлықтар, яғни ойыншықтарды апаруға болатынын
көрсетіп жазады.
Дескриптор:
-
Оқушылар ойыншық түрлерін
ажыратады;
-
Қандай ойыншықтың қыздарға,
қандай ойыншықтың ұлдарға арналғанын ажырата
алады;
-
Достарының туған күнінде
қандай ойындар ойнайтынын ой толғау түрінде
жазады.
|
1-тапсырма. «Ойластыр»
Шарты: Мұғалім тақтадағы суретті
көрсетеді. Оқушылар осы суретті көргенде ойларына не түсті,соны 1
минут ішінде жазады. Сосын сол сөзді не үшін жазды бір –біріне
түсіндіреді. Егер оқушылар сөздерінің ішінде ерекше сөздер болса,
сол сөзді не үшін жазды, бұл тақырыпқа (не айтылған сөзге қандай
қатысы бар) соны айтып беруі
керек.
Дескриптор:
-
Суретті мазмұнды сипаттай
жаза алады;
-
Берген түсініктемелері
бойынша себебін түсіндіре жаза
алады.
-
Суретті өзара сынып ішінде
талдау арқылы тақырыпқа болжам
жасайды.
2-тапсырма. «Постер құру»
айдары.
Шарты: Анықталған тақырып бойынша
постер құру. Оқулықты пайдалана отырып, «Отбасылық бюджет»
тақырыбында шығармашылықтарына қарай постер
құрылады.
Дескриптор:
-
Тақырыпқа сай постер құра
алады;
-
Постер құру барысында
шығармашылықпен мазмұнды жұмыс
жасайды.
Сергіту сәті: «Шатаспа»
ойыны
Шарты: Оқушыларға
«балалар» сөзін қосып іс-әрекет айтатын болсам орындайды. Айтпайтын
болсам орындамайды. Орындап қойса, ойыннан
шығады.
3-тапсырма. «Попс
формуласы»
Бірінші сөйлем:
«Менің ойымша, ...»
Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»
Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей
аламын...»
Соңғы сөйлем:«Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге
келдім...» Дескриптор:
-
Құрылған постерді берілген
попс формуласы арқылы
қорғау;
-
Қорғау барысында
нақты фактілермен жұмыс жасағандықтарын көрсете
алады.
|