Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Шағын жинақты мектептерде сабақ жоспарлау мен ұйымдастырудың тиімді жолдары.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Шағын жинақты мектептерде сабақ жоспарлау мен ұйымдастырудың тиімді жолдары.
Материал туралы қысқаша түсінік
Топтық жұмыс ұйымдастыру арқылы ынтымақтастықта жұмыс істеу ережесін құру.Мәселелерді бірлесіп талдауға,ортақ шешімге келу жолдарын бірге іздеуге,идеялармен алмасуға және қорғауға,ШЖМ-гі жұмыс моделін құруды,үйрету.Әрбір пікір құнды деген көзқарас қалыптастыру.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
ШҚО.Көкпекті ауданы Шұғылбай ауылы «І.Жансүгіров атындағы орта мектебі»КММ, Бастауыш сынып мұғалімі Биназарова Г,О
Шағын жинақты мектептерде сабақ жоспарлау мен ұйымдастырудың тиімді жолдары.
Мақсаты:
Топтық жұмыс ұйымдастыру арқылы ынтымақтастықта жұмыс істеу ережесін құру.Мәселелерді бірлесіп талдауға,ортақ шешімге келу жолдарын бірге іздеуге,идеялармен алмасуға және қорғауға,ШЖМ-гі жұмыс моделін құруды,үйрету.Әрбір пікір құнды деген көзқарас қалыптастыру.
Нәтиже:
Тапсырмалар орындау барысында ШЖМ– нің оқу үрдісінің ұйымдастыру әдістемелерін үйренеді. Коучинг барысында меңгерген дағдыларды іс-тәжірибеде қолдану.
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер,АКТ,Бағалау,Диалог,Топтық жұмыстар,Ролдік ойындар,Ойлаудың 6 қалпағы.
Дерек көздер:
Интернет ,газет –журналдар.
Коучинг бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
Коучтің іс-әрекеті
мұғалімдердің іс-әрекеті
Сәлемдесу.
1-тапсырма
2-тапсырмаТоппен жұмыс
Сергіту сәті
Жеке жұмыс
Қорытындылау
Рефлексия
Қатысушылар өзіне ұнаған ұлт өкілдеріне сай амандасады.Бірақ бір-бірін қайталамауы керек..«Шашу шашу» тренингі арқылы топтарға бөлу.Топта жұмыс істеу үшін белгілі бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін түсіндіру.Әр топ топ ережесін құру және флипчартқа жазып, таныстыру.1.ШЖМ-тің қызметін ұйымдастырудың негізгі қағидалары.2. ШЖМ-тің өзіне тән артықшылығы,тиімді жақтары 3.ШЖМ –тің кемшілігі,кері жақтары4.ШЖМ-дегі қиыншылықтар,олардан шығу жолдары.а)Әр топқа өз ойын постер арқылы бейнелеу тапсырылады.
ә).Қорғау.Қорғау жұмысы бойынша сұрақтар қою.б)Жұмыстарын өзара бағалау «Қызыл өрік»
1.ШЖМ-тің бастауыш сыныптарында өзіндік жұмыстарды қалай жоспарлайсыз?2.Өзіндік жұмыстарды іске асыруда мақсатқа қалай жетесіз?3.ШЖМ-де сабақ жоспарлау мен ұйымдастырудың қандай тиімді жолдарын пайдаланасыз?.4.ШЖМ-те сабақ жүргізудегі тәжірибе ж/е инновациялық технологиялар«Өрмекшінің өрмегі»ШЖМ жұмысның түрлері мен тиімділігі туралы түйгендерінен ой қорытады.«Бәрі менің қолымда» Әріптестер бір-біріне коучингте алған әсерлері мен тілектерін айтады.Бүгінгі өткен коучингтен алған әсерлерін жазғызу.
Неліктен осы сәлемдесуді таңдадыңыз?Қандай әсер алдыңыз? Кімнің сәлемдесуі ұнады.
Конфеттерді таңдау арқылы 3 не 4 топқа бөлінеді.Бірлесе отырып топ ережесін талқылайды,құрады,таныстырады.
Бірлесе отырып топ ережесін талқылайды,құрады және ережемен таныстырады.
Әр топ берілген тапсырма бойынша өз ойларын флипчардқа дайындап, қорғайды.
Бір-бірін тыңдап,қорғау жұмыстарына байланысты сұрақтар қояды.
Жұмыстарын екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалайды.
Интерактивті тақтадан көрсетілген биін тамашаллайды.Топ басшылары сүрақтар алып жауап береді.Өз іс-тәжірибелерімен бөліседі.
Мысылы:Сабақ кезеңдерінде өзіндік жұмысқа уақытты дұрыс бөлу.Дамыта оқыту тех-ның әдіс-тәсілдерін кең қолдану.Әр оқушының жан-жақты дамуына жағдай жасау т.с.с.
Өз ойларын,алған әсерлерін жазып іледі.
Стикерге жазып іледі
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз