Материалдар / Шағын жинақты мектептерде сабақ жоспарлау мен ұйымдастырудың тиімді жолдары.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Шағын жинақты мектептерде сабақ жоспарлау мен ұйымдастырудың тиімді жолдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Топтық жұмыс ұйымдастыру арқылы ынтымақтастықта жұмыс істеу ережесін құру.Мәселелерді бірлесіп талдауға,ортақ шешімге келу жолдарын бірге іздеуге,идеялармен алмасуға және қорғауға,ШЖМ-гі жұмыс моделін құруды,үйрету.Әрбір пікір құнды деген көзқарас қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
769
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ШҚО.Көкпекті ауданы Шұғылбай ауылы «І.Жансүгіров атындағы орта мектебі»КММ, Бастауыш сынып мұғалімі Биназарова Г

Шағын жинақты мектептерде сабақ жоспарлау мен ұйымдастырудың тиімді жолдары.
Мақсаты:Топтық жұмыс ұйымдастыру арқылы ынтымақтастықта жұмыс істеу ережесін құру.Мәселелерді бірлесіп талдауға,ортақ шешімге келу жолдарын бірге іздеуге,идеялармен алмасуға және қорғауға,ШЖМ-гі жұмыс моделін құруды,үйрету.Әрбір пікір құнды деген көзқарас қалыптастыру.
Нәтиже:Тапсырмалар орындау барысында ШЖМ– нің оқу үрдісінің ұйымдастыру әдістемелерін үйренеді. Коучинг барысында меңгерген дағдыларды іс-тәжірибеде қолдану.
Ресрустар:А-4 парақтары,стикер,интерактивті тақта,флипчарт,маркер,қалам.
Оқыту әдістері:Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер,АКТ,Бағалау,Диалог,Топтық жұмыстар,Ролдік ойындар,Ойлаудың 6 қалпағы.
Дерек көздер:Интернет ,газет –журналдар.
Коучинг бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

Коучтің іс-әрекетімұғалімдердің іс-әрекеті
Сәлемдесу.







1-тапсырма













2-тапсырмаТоппен жұмыс































Сергіту сәті



Жеке жұмыс























Қорытындылау









Рефлексия
Қатысушылар өзіне ұнаған ұлт өкілдеріне сай амандасады.Бірақ бір-бірін қайталамауы керек..«Шашу шашу» тренингі арқылы топтарға бөлу.Топта жұмыс істеу үшін белгілі бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін түсіндіру.Әр топ топ ережесін құру және флипчартқа жазып, таныстыру.1.ШЖМ-тің қызметін ұйымдастырудың негізгі қағидалары.2. ШЖМ-тің өзіне тән артықшылығы,тиімді жақтары 3.ШЖМ –тің кемшілігі,кері жақтары 4.ШЖМ-дегі қиыншылықтар,олардан шығу жолдары.а)Әр топқа өз ойын постер арқылы бейнелеу тапсырылады.

ә).Қорғау.Қорғау жұмысы бойынша сұрақтар қою.б)Жұмыстарын өзара бағалау «Қызыл өрік»

1.ШЖМ-тің бастауыш сыныптарында өзіндік жұмыстарды қалай жоспарлайсыз?2.Өзіндік жұмыстарды іске асыруда мақсатқа қалай жетесіз?3. ШЖМ-де сабақ жоспарлау мен ұйымдастырудың қандай тиімді жолдарын пайдаланасыз?.4.ШЖМ-те сабақ жүргізудегі тәжірибе ж/е инновациялық технологиялар «Өрмекшінің өрмегі» ШЖМ жұмысның түрлері мен тиімділігі туралы түйгендерінен ой қорытады.«Бәрі менің қолымда» Әріптестер бір-біріне коучингте алған әсерлері мен тілектерін айтады. Бүгінгі өткен коучингтен алған әсерлерін жазғызу.
Неліктен осы сәлемдесуді таңдадыңыз?Қандай әсер алдыңыз? Кімнің сәлемдесуі ұнады.

Конфеттерді таңдау арқылы 3 не 4 топқа бөлінеді.Бірлесе отырып топ ережесін талқылайды,құрады,таныстырады.



Бірлесе отырып топ ережесін талқылайды,құрады және ережемен таныстырады.





Әр топ берілген тапсырма бойынша өз ойларын флипчардқа дайындап, қорғайды.

Бір-бірін тыңдап,қорғау жұмыстарына байланысты сұрақтар қояды.

Жұмыстарын екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалайды.











Интерактивті тақтадан көрсетілген биін тамашаллайды.Топ басшылары сүрақтар алып жауап береді.Өз іс-тәжірибелерімен бөліседі.





















Мысылы:Сабақ кезеңдерінде өзіндік жұмысқа уақытты дұрыс бөлу.Дамыта оқыту тех-ның әдіс-тәсілдерін кең қолдану.Әр оқушының жан-жақты дамуына жағдай жасау т.с.с.



Өз ойларын,алған әсерлерін жазып іледі.









Стикерге жазып іледі














































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!