Сабақтың басы
3 мин
6
мин
6
мин
|
1.Оқушылармен амандасу.
2.Оқушыларды түгендеу.
Психологиялық ахуал
«Мені құшақта/обними меня
(немесе
қол алыс)»
әдісі
Әр оқушыға жасырын карточкалар таратылады.
Әр карточкада белгілі бір әрекеттер сипатталады. Оқушылар
орындайды.
Өткен сабаққа шолу жасау
Тақырыпты қайталау арқылы оқушылар
нәтижелерге қол жеткізу және жақсарту үшін күш салуға дайын болу
құндылығын қалыптастырады.
Тақтада Jeopardylabs платформасында
құрастырылған өткен тақырыпқа байланысты тапсырма ашылады. Оқушылар
тапсырмадағы ұяшықтарды таңдап, сұрақтарға жауап береді.
Тапсырма
2
«Бос орынды толтыру»
тапсырмасы
Компьютерде вирус пайда
болған кезде:
-
Компьютер ---- жұмыс
істейді
-
Программалар оқыстан
жұмысын тоқтатады немесе жұмыс істемейді
-
Экранда бөгде
----------- шығады
-
Компьютер жұмысында жиі
тұрып қалулар, -------- болады
-
Дискі жадының немесе
жедел жадының ------кенеттен азаяды
-
Дискідегі -------- саны
көбейеді
-
Файлдар мен бумалар
-------- немесе олардың ішіндегілер
--------------.
Кілт
сөздер: баяу, символдар,
хабарламалар, жаңылысулар, көлемі, файлдар, жоғалады,
бұрмаланады.
|
Мұғаліммен амандасады.
Оқушылар арнайы карточкалардағы
іс-әрекеттерді орындайды.
Өткен сабаққа шолу жасап, сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Егер
таңдалынған оқушы сұраққа жауап бере алмаса, басқа оқушы жауап бере
алады. Жауап берген оқушы бағаланады.
Оқушылар тапсырма
парағындағы мәтіндегі бос орындарды толтырады.
|
«Қызғылт жүрекше» әдісі арқылы
бағалау
Дұрыс жауап + 1 жүрекше

+ 1
жүрекше
|
Арнайы карточкалар


https://jeopardylabs.com/play/d26a1419f9
Таратпа
тапсырма
https://learningapps.org/watch?v=pf2w4oru525
|
7
мин
|
Жұптық тапсырма 3
«Сөздердің жұбын табу»
Оқушыларға сөздер жазылған тапсырма парағы
таратылады. Сөздерді тапқан соң, сол сөздердің анықтамасын жазу
қажет.

|
Оқушылар тапсырма
парағындағы сөздерді тауып, сол сөзге анықтама береді.
|
+1 жүрекше

|
Таратпа қағаздар
https://www.canva.com/design/DAGmpUse9To/gZSal_NA1o9rq0K9wQbtxg/edit?utm_content=DAGmpUse9To&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
|
5 мин
|
Сергіту сәті
Оқушылар интерактивті тақтадағы әріптердің
арасынан жануар атауларын табады және дыбысын немесе іс-қимылын
жасап көрсетеді.

|
Оқушылар тақтадағы
әріптердің арасынан жануар атауларын табады және дыбысын немесе
қимылын жасап көрсетеді.
|
Мадақтау
|
https://www.educaplay.com/learning-resources/23670132-learning_resource.html
|
15 мин
|
Практикалық тапсырма
Оқушылар компьютерге
отырады. MS WORD бағдарламасында «Мен өзім жайлы ақпаратты қалай
қорғаймын?» деген
сұраққа жауап беру арқылы ойтолғау жазады. Құжатқа пароль
орнатады.
|
MS WORD
бағдарламасында «Мен
өзім жайлы ақпаратты қалай қорғаймын?» деген сұраққа жауап беру арқылы ойтолғау
жазады. Құжатқа пароль орнатады.
|
+ 1
жүрекше
|
Компьютермен жұмыс
|
Сабақтың соңы
3 мин
|
Рефлексия
Оқушыларға рефлексия парағы таратылады.
Оқушылар параққа сабақ және тақырып жайлы өз пікірлерін
жазады.
Бағалау. Оқушыларды жинаған жұлдыздарының санына
қарай бағалау.
-
5 ұпай – 10 балл
-
4 ұпай – 9-8 балл
-
3 ұпай – 7 балл
-
2 ұпай – 6 балл
Үй тапсырмасы
«Мен өзім жайлы ақпаратты
қалай қорғаймын?» деген сұраққа дәптерде толық жауап
жазу.
|
Оқушылар параққа сабақ және тақырып жайлы
өз пікірлерін жазады.
Оқушылар үй жұмысын жазып
алады.
|
Мадақтау
|
Рефлексия
парағы
|