Түркістан облысы, Түркістан қаласы
«Абай атындағы №31 ЖББМ» КММ
География пәні мұғалімі
Турешова Куралай Жусуповна
ШАҒЫН ЖОБА
Пән: География
Тақырыбы: «Қазақстанның табиғи аймақтары»
Сыныбы: 7
Жобаның түрі: Сабақ және жаттығу жиыны
Жасанды интеллект құралдары: ChatGPT және Google Earth
Жобаның мақсаты:
Оқушылардың Қазақстанның табиғи аймақтары туралы білімін кеңейтіп, ЖИ көмегімен ақпарат іздеу, талдау және визуализация жасау дағдыларын дамыту.
ЖИ қолданылған элементтер:
|
№ |
Элемент |
Қалай қолданылды |
Кім әзірледі |
|
1 |
Сабақ жоспарының құрылымы |
ChatGPT арқылы жасалды, кейін түзетілді |
Мұғалім мен ЖИ |
|
2 |
Табиғи аймақтар туралы қысқаша мәтін |
ChatGPT генерациялады |
ЖИ |
|
3 |
Карта және визуалды материалдар |
Google Earth және Canva арқылы жасалды |
Мұғалім |
|
4 |
Бағалау критерийлері |
Мұғалімнің тәжірибесіне сүйеніп түзетілді |
Мұғалім |
|
5 |
Қорытынды тест сұрақтары |
ChatGPT арқылы жасалып, бейімделді |
ЖИ + Мұғалім |
Жобаның сипаттамасы:
Сабақ кезеңдері:
-
Қызығушылықты ояту:
Оқушылардан ЖИ (мысалы, ChatGPT) арқылы «Қазақстанның табиғи аймақтары қандай?» деген сұрақ қойып, алынған жауаптарды салыстыру.
-
Мағынаны ашу:
ЖИ ұсынған қысқаша мәтін бойынша 5 табиғи аймақты талдау: орманды дала, дала, шөлейт, шөл, биік таулы аймақ.
Google Earth арқылы әр аймақты картадан табу және сипаттау.
-
Топтық жұмыс:
Әр топқа бір табиғи аймақ беріледі. ChatGPT арқылы деректер мен қызықты фактілер іздейді, содан соң өз сөзімен қысқаша таныстырады.
-
Бекіту:
ChatGPT көмегімен автоматты түрде жасалған 5 сұрақтық тест орындау.
-
Бағалау:
-
Нақты деректер келтіре білу
-
Географиялық картамен жұмыс дағдысы
-
Топтық қатысу белсенділігі
-
Цифрлық құралдарды пайдалану
ЖИ қолдану тиімділігі:
-
Уақыт үнемдейді (мәтін, тест, жоспар жылдам дайындалады)
-
Ақпаратты бейімдеп, деңгейге сай өзгертуге мүмкіндік береді
-
Оқушылардың цифрлық сауаттылығын арттырады
Тәуекелдер мен шектеулер:
-
ЖИ берген ақпарат әрқашан дәл болмауы мүмкін
-
Мұғалім міндетті түрде алынған деректерді тексеруі тиіс
-
Интернетке тәуелділік жоғары
Қорытынды:
Бұл шағын жоба — география сабағында ЖИ қолданудың тиімді және қолжетімді үлгісі.
Мұғалімдер ChatGPT және Google Earth сияқты құралдарды пайдаланып, оқушылардың қызығушылығын арттыра алады және өз уақытын үнемдейді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ШАҒЫН ЖОБА
ШАҒЫН ЖОБА
Түркістан облысы, Түркістан қаласы
«Абай атындағы №31 ЖББМ» КММ
География пәні мұғалімі
Турешова Куралай Жусуповна
ШАҒЫН ЖОБА
Пән: География
Тақырыбы: «Қазақстанның табиғи аймақтары»
Сыныбы: 7
Жобаның түрі: Сабақ және жаттығу жиыны
Жасанды интеллект құралдары: ChatGPT және Google Earth
Жобаның мақсаты:
Оқушылардың Қазақстанның табиғи аймақтары туралы білімін кеңейтіп, ЖИ көмегімен ақпарат іздеу, талдау және визуализация жасау дағдыларын дамыту.
ЖИ қолданылған элементтер:
|
№ |
Элемент |
Қалай қолданылды |
Кім әзірледі |
|
1 |
Сабақ жоспарының құрылымы |
ChatGPT арқылы жасалды, кейін түзетілді |
Мұғалім мен ЖИ |
|
2 |
Табиғи аймақтар туралы қысқаша мәтін |
ChatGPT генерациялады |
ЖИ |
|
3 |
Карта және визуалды материалдар |
Google Earth және Canva арқылы жасалды |
Мұғалім |
|
4 |
Бағалау критерийлері |
Мұғалімнің тәжірибесіне сүйеніп түзетілді |
Мұғалім |
|
5 |
Қорытынды тест сұрақтары |
ChatGPT арқылы жасалып, бейімделді |
ЖИ + Мұғалім |
Жобаның сипаттамасы:
Сабақ кезеңдері:
-
Қызығушылықты ояту:
Оқушылардан ЖИ (мысалы, ChatGPT) арқылы «Қазақстанның табиғи аймақтары қандай?» деген сұрақ қойып, алынған жауаптарды салыстыру.
-
Мағынаны ашу:
ЖИ ұсынған қысқаша мәтін бойынша 5 табиғи аймақты талдау: орманды дала, дала, шөлейт, шөл, биік таулы аймақ.
Google Earth арқылы әр аймақты картадан табу және сипаттау.
-
Топтық жұмыс:
Әр топқа бір табиғи аймақ беріледі. ChatGPT арқылы деректер мен қызықты фактілер іздейді, содан соң өз сөзімен қысқаша таныстырады.
-
Бекіту:
ChatGPT көмегімен автоматты түрде жасалған 5 сұрақтық тест орындау.
-
Бағалау:
-
Нақты деректер келтіре білу
-
Географиялық картамен жұмыс дағдысы
-
Топтық қатысу белсенділігі
-
Цифрлық құралдарды пайдалану
ЖИ қолдану тиімділігі:
-
Уақыт үнемдейді (мәтін, тест, жоспар жылдам дайындалады)
-
Ақпаратты бейімдеп, деңгейге сай өзгертуге мүмкіндік береді
-
Оқушылардың цифрлық сауаттылығын арттырады
Тәуекелдер мен шектеулер:
-
ЖИ берген ақпарат әрқашан дәл болмауы мүмкін
-
Мұғалім міндетті түрде алынған деректерді тексеруі тиіс
-
Интернетке тәуелділік жоғары
Қорытынды:
Бұл шағын жоба — география сабағында ЖИ қолданудың тиімді және қолжетімді үлгісі.
Мұғалімдер ChatGPT және Google Earth сияқты құралдарды пайдаланып, оқушылардың қызығушылығын арттыра алады және өз уақытын үнемдейді.
шағым қалдыра аласыз













