Материалдар / Сайтты жариялау. Веб-сайтты жылжыту.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сайтты жариялау. Веб-сайтты жылжыту.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сайтты жариялау. Веб-сайтты жылжыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қазан 2024
134
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ жоспары №18


Сабақ тақырыбы

Тақырып 5.3.5. Сайтты жариялау. Веб-сайтты жылжыту.


Модуль /пән атауы

Информатика

Дайындаған педагог

Шыңғысова Айнұр Қуанышқызы

Күні


Курс, топ

1 курс

Сабақтың түрі

аралас

Міндеттер

веб-сайт құрастырушыны пайдалана отырып, әлеуметтік-экономикалық салаға арналған веб-сайтты жасайды

Мақсаты

әлеуметтік-экономикалық бағыттағы веб-сайт құрастырушыны пайдалана отырып, веб-сайт құру;

Күтілетін нәтижелер

Білім алушылар веб сайт құраушылардың көмегімен веб беттер құрады

Қажетті ресурстар және АКТ

Дербес компьютер, интерактивті панель, Информатика 10 сынып, тапсырмалар, презентация

Сабақтың барысы


Кезеңі / Уақыты

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурсы


  1. Ұйымдастырушылық және уәждемелік



Сәлемдесу. Түгендеу. Білім алушылардың назарын сабаққа бағыттау, сабақтың басталғанын хабарлау.


Психологиялық ахуал

(7 минут)

Үй тапсырмасын тексеру

«Мазмұны. Веб-беттегі медиа» тақырыбы бойынша сұрақтар

1-тапсырма: Wordwall қосымшасы арқылы сұрақтарға жауап беру, «Ашық микрофон» әдісі арқылы білім алушылардың алдыңғы сабақта алған білімдерін тексеру


Мақсаты мен міндетін хабарлау

Білімді жаңарту

Шағын дәріс:

  1. Wix.com

  2. Tilda

Ukit - онлайн сайт әзірлеу платформаларына қысқаша түсініктеме.


  1. Теориялық және практикалық


2.1. Алдын ала білім

Жалпы қайталау

(13 минут)

Топтық жұмыс

2-тапсырма:

«Бірге ойлаймыз» әдісі

Білім алушыларды тізім бойынша 4 адамнан тұратын топқа бөліп, талқылауға арналған 3 веб – сайт беріледі, сайтты зерттеп, қадамдарды орындау керек.



2.2. Жаңа материалды зерттеу


2.3. Жаңа білімді практикада қолдану


Бекіту.

Бақылау жұмысы


(60 минут)

Жұптық жұмыс

3-тапсырма:

«DEAL» әдісі

Білім алушыларды http://castlots.org/razdelit-na-gruppy/ платформасы арқылы жұптарға бөлу.

Мақсат электроника тауарларын сататын интернет дүкен ашты. Интернет дүкеннің екі беттен тұратын сайтын әзірлеп қойды. Бірақта ары қарай әрлеу, жетілдіру жұмыстарына күші жетер емес. Ол өзі әзірлеген сайттың көрнекі түрін көргісі келеді.

  1. Мақсаттың ұсынған сайтының сілтемесі бойынша өтіп, ары қарай сайтты жетілдіруге креативті идеялар ұсыныңыз

  2. Стилистикалық безендіру жағын мекеменің атқаратын қызметіне сәйкес және оның түстік, графикалық элементтерін, логотипін қолдана отырып жетілдіріңіз.








Жеке жұмыс

4 тапсырма

Мерей онлайн косметика сатумен айналыса бастады. Ол өзінің тауарларының өтімділігін ары қарай арттыру үшін,инстаграмның жеткіліксіз екендігін түсінді. Сол себепті сайт жасағысы келеді, бірақ ол сайт әзірлеудің бағдарламалау тілін білмейді.

  1. Мерейге онлайн сайт жасау үшін қандай платформа ұсынар едіңіз? Оның тиімділігі қандай?

  2. Тақырыпқа сай келетін дайын үлгілерді пайдалану арқылы сайт әзірлеуге көмектесіңіз.



Сабақты қорытындылау

Quizizz платформасы көмегімен студенттердің жаңа сабақты игергендігін тексеру.

20 б.









  1. Қорытынды


Үй тапсырмасы

(4 минут)


Өткен тақырыптарды қайталау.



Бағалау

(3 минут)

Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы білімалушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын стикерге жазып жапсырады. Сол жазылған ойлары негізінде өтілген сабақтан алған білімі қорытындыланады.

  1. Сабақ бойынша рефлексия


(3 минут)

Рефлексия

Білім алушылар бүгінгі өткен тақырыпты бағдаршам түсі бойынша лайк қою арқылы қорытындылайды.


Бағалау парағы


Сандық эквивалент

Балл

Критерийлер

Баға

«Өте жақсы»

90-100


  • әлеуметтік-экономикалық бағыттағы веб-сайт құрастырушыны пайдалана отырып, веб-сайт құру;

  • веб-сайт құрастырушыны пайдалана отырып, әлеуметтік-экономикалық салаға арналған веб-сайтты жасайды.

  • Білім алушылар веб сайт құраушылардың көмегімен веб беттер құрады

Баға

«Жақсы»

70-89


  • әлеуметтік-экономикалық бағыттағы веб-сайт құрастырушыны пайдалана отырып, веб-сайт құру;

  • веб-сайт құрастырушыны пайдалана отырып, әлеуметтік-экономикалық салаға арналған веб-сайтты жасайды.

Баға

«Қанағаттанарлық»

50-69


  • әлеуметтік-экономикалық бағыттағы веб-сайт құрастырушыны пайдалана отырып, веб-сайт құру;



Оқытушы___________________А. Шыңғысова

Н.06.2-14 Басылым 3

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!