Материалдар / Сайын Мұратбеков «Телі өскен ұл» повесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сайын Мұратбеков «Телі өскен ұл» повесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сайын Мұратбеков «Телі өскен ұл» повесі 11-сынып ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
255
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

9-сабақ.

Бөлім:

11. Толеранттық – ел бірлігі. Сайын Мұратбеков «Телі өскен ұл»повесі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

9. Сайын Мұратбеков «Телі өскен ұл» повесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.1.5.1 мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын, тыңдаушыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, негізгі ойды анықтау

11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау, олардың қолданылу мақсатын талдау.

Сабақтың мақсаты:

11.1.5.1 мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын, тыңдаушыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, негізгі ойды анықтау

11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау, олардың қолданылу мақсатын талдау.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Өзін- өзі тексеру

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.


Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны


Өткен білімді еске түсіру


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.


Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.Өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.




Мағынаны ашу.

26 мин.

Сөздік жұмысы

Мұғалім сөздік жұмысына көмек береді.

Айтылым

Даралық-индивидуальность

Танылу-познаваться

Мұң-грусть

Көңіл-настроение

Кірбің-недовольство



11-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері


Сөздіктер

Ж аңа білім

3-тапсырма

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.



Тыңдалым Айтылым

1-топ: «Телі өскен ұл» поэмасы туралы постер құрып, қорғайды.Мәтінге тақырып қояды. Мәтіндегі ана мен баланың отыз жылдан кейін кездескен сәтін айтып береді.

2-топ: «Дискуссиялық карта» тәсілін қолданып, берілген пікірлерге ойларын айтады.

Мәтін мазмұны бойынш не ұнағанын, не ұнамағанын айтып ,себебін түсіндіреді.

3-топ: «Кубизм» тәсілі арқылы ана мен баланың арасындағы мәңгілік махаббатты жан-жақты сипаттайды.

Дескриптор: Жалпы -5 балл.

- Топтастырады

-Тапсырманы орындайды

-Сипаттайды

«Бас бармақ» тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалау жүреді.

11-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері



Тапсырма

Жұптық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Тапсырма

Жеке жұмыс





1- тапсырма

Жеке жұмыс




2-тапсырма

Жеке жұмыс






4- тапсырма

Жеке жұмыс





5- тапсырма

Жеке жұмыс






Тапсырма

Ой таразы


Айтылым Жазылым

Мұғалімнің тақырып бойынша қойған сұрақтарына жауап береді.Парталасымен жұптасып, 4 сұраулы сөйлем жазады.

Айтылым

Интербелсенді тақтада берілген термин сөздердің анықтамасын жазады. Оларды «Қос жазба» күнделігінде талдайды.

Жазылым

Қою қаріппен берілген сөздердің антонимін табады. Көп-аз, жас-кәрі, ашық- жабық, қиындық- оңайлық, жеңілдік.

Айтылым

Мәтінді қазақ тілінде айтады. Қосымша ақпарат көздерінен Сайын Мұратбеков туралы ақын- жазушылардың пікірін тауып алып, талдап, пікірін білдіріп, айтып шығады.

Айтылым Жазылым

«Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып, мәтіндегі ақпараттарды айтады. Дәлелдейді, мысал келтіреді, қорытынды пікірін айтады.

Жазылым

«Ассоциограмма» әдісі. Отыз жеті жылдан кейін бірін бірі тауып, кездескен ана мен баланың көңіл күйін суреттеп, сипаттайтын сөздерге топтастыру жасайды.

Жазылым

«Шығу парағы» тәсілі арқылы бүгінгі тақырып бойынша қорытынды пікірін айтады.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-Талқылайды

«Бағдаршам» тәсілі арқылы кері байланыс жасалады.



Дескриптор

3 балл

-Ойын айтады

«Қоқыс жәшігі» тәсілі.







Дескриптор

-Пікірін айтады



Интербелсенді тақта




Слайдтар






Кесте




Сызба





Ақ парақтар




Кері байланыс

7 мин.



«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үй тапсырмасы

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

.

«Ана-сарқылмайтын бұлақ» ойтолғау.

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын».

Рисунок 23





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!