Материалдар / Сайыс сабақ 11-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сайыс сабақ 11-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикалық сауаттылық тапсырмалары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2024
116
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«№55 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ





«Сен Ұбт ға дайынсыңба?» тақырыбындағы

«МИФ» апталығында өтілген танымдық ойын

Математикалық сайыс

Мақсаты: Математика пәніне қызығушылығын арттыру, ойлау қабілетін дамытып, оқушылардың ойын ережелерін түсініп, салыстырмалы аз уақыт ішінде өздерінің бірегей шешімдерін ұсына алуларына қол жеткізу. Шапшаңдыққа, ептілікке баулу, топпен жұмыстануға дағдыландыру.

Көрнекілігі: тапсырмалар жазылған карточкалар, нөмірленген парақ беттер, цифрлар.

Ойынның өту барысы:

  1. Топқа бөлу, топты белгілеу.

  2. Мақсатын айтып, ойын ережесімен таныстыру.

А) Әр топ 6 оқушыдан тұрады.

Б) Оқушылар қарама-қарсы отырғызылады, әр үстелде нөмірі бар карточка қойылады және сол нөмір олардың коды болып табылады.

В) Әр турдің жауабы бөлек параққа жазылады. Оқушы сол параққа барлық ойлары мен шешімдерін жазады.

Г) Әр параққа үстел нөмірі (код) және тапсырма нөмірі жазылады.

Д) Әділқазылар құрамы 3 адамнан тұрады. Әрбір әділқазы мүшесі бір турдың есебін (тапсырмасын) тексереді.

  1. Математикалық регата 3 турдан және әр тур 2 тапсырмадан тұрады.

Бірінші тапсырма алгебралық есептер.

Екінші тапсырма геометриялық есептер.

Үшінші тапсырма практикалық тапсырмалар.

Тур

уақыт

Әр есептің ұпай саны

Турдың максималды ұпайлар саны

1 тур

10 минут

5 ұпай

10 ұпай

2 тур

15 минут

6 ұпай

12 ұпай

3 тур

15 минут

6 ұпай

18 ұпай

Барлық турдың максималды ұпайлар саны

40 ұпай



  1. Қорытындылау.





































I тур ( 10 минут 6 ұпай).

  1.  Құрылыс фирмасы үш жеткізушінің біреуінен 40 м3 тақтай сатып алу керек (жеткізу шарты және бағалары кестеде келтірілген). Жеткізуімен бірге ең арзан болатын күнды табыңыз.

Жеткізуші

Тақтай бағасы (теңге 1м3 үшін)

Жеткізу бағасы

Қосымша шарттар

А

21000

51000

 

В

24000

41000

750000 теңгеден жоғары тапсырыс берсе жеткізу тегін

С

21500

41000

1000000теңгеден жоғары тапсырыс берсе жеткізу тегін


2 .   Жаңа логикалық амал ◙ анықталған. е◙f=2е:f болса, 21◙7 өрнегінің мәнін табыңыз.









I тур ( 10 минут 6 ұпай)

  1.  Құрылыс фирмасы үш жеткізушінің біреуінен 60 м3 тақтай сатып алу керек (жеткізу шарты және бағалары кестеде келтірілген). Жеткізуімен бірге ең арзан болатын төлемақыны табыңыз.

Жеткізуші

Тақтай бағасы (теңге 1м3 үшін)

Жеткізу бағасы

Қосымша шарттар

А

700

10000

 

В

900

8000

30000 теңгеден жоғары тапсырыс берсе жеткізу тегін

С

750

8000

50000теңгеден жоғары тапсырыс берсе жеткізу тегін





2. Жаңа логикалық амал ■ анықталған. е■f=3(4е-f) болса, 7■18 өрнегінің мәнін табыңыз.

















I тур ( 10 минут 6 ұпай)

  1.  Құрылыс фирмасы үш жеткізушінің біреуінен 80 м3 тақтай сатып алу керек (жеткізу шарты және бағалары кестеде келтірілген). Жеткізуімен бірге ең арзан болатын төлемақыны табыңыз.

Жеткізуші

Тақтай бағасы (теңге 1м3 үшін)

Жеткізу бағасы

Қосымша шарттар

А

600

7000

 

В

800

10000

30000 теңгеден жоғары тапсырыс берсе жеткізу тегін

С

650

9000

50000теңгеден жоғары тапсырыс берсе жеткізу тегін





2. Жаңа логикалық амал ■ анықталған. е■f=3(4е-f) болса, 8■14 өрнегінің мәнін табыңыз.















I I тур (15 минут 7 ұпай)

  1. Бейбітшілік пен ынтымақтастық сарайының табан ұзындығы м, бүйір қырының ұзындығы м. Осы сарайдың көлемін табыңыздар. (табаны квадрат).



  1. Сымнан қабырғасы 12 см теңқабырғалы үшбұрыш құрастырылды. Егер осы сымды жазып, одан квадрат жасаса, онда оның ауданын табыңыз.















I I тур (15 минут 7 ұпай)

  1. Бөшкенің 2/3 бөлігіне 150 литр су құйылған. Егер бөшкенің биіктігі 0,3 метр болса , онда бөшкенің табанының ауданын табыңыздар.

2.Сымнан қабырғасы 16 см теңқабырғалы үшбұрыш құрастырылды. Егер осы сымды жазып, одан квадрат жасаса, онда оның ауданын табыңыз.





I I тур (15 минут 7 ұпай)

  1. Бөшкенің 3/5 бөлігіне 150 литр су құйылған. Егер бөшкенің биіктігі 0,7 метр болса , онда бөшкенің табанының ауданын табыңыздар.

2.Сымнан қабырғасы 18 см теңқабырғалы үшбұрыш құрастырылды. Егер осы сымды жазып, одан квадрат жасаса, онда оның ауданын табыңыз.









































I I I тур (15 минут 7 ұпай)

1. . Сыныпта 27 бала бар. Олардың 12-сі вокалға,19-ы биге қатысады және 5 бала екі үйірмеге де қатысады. Бұл сыныпта осы екі үйірмеге де катыспайтын бала саны қанша?

A) 6                                 B) 3                       C) 4                 D) 1            Е) 5

2.  Би үйірмесінде 30 адам бар. Олардың 20-ы вальсті жақсы билейді, 17-і румба биін, ал 14-і вальсті және румба биін жақсы билейді. Осы 30 адамның арасында вальсті де румба биін де билей алмайтындар санын анықтаңыз.

A) 5                                 B) 9                      C) 3                   D) 4            Е) 7

3. Бір аптада дүкеннен 19 адам теледидар сатып алды. 18 адам мұздаткыш алды. Олардың 9-ы мұздатқыш та, теледидар да сатып алды. Неше адам теледидар ғана саттып алды?

А) 10                               В) 11                    С) 12                D) 13            Е) 8







I I I тур (15 минут 7 ұпай)


1.  Сыныптағы оқушылардың 18-і араб, 16-сы түрік тілін үйренеді. Осы оқушылардың 7-і араб және түрік тілін бірге үйренеді. Сыныптағы барлык оқушылардың санын табыңыз.

A) 26                              B) 32                     C) 27                D) 30            Е) 28     

2. 6-сыныпта 25 бала қазақша жақсы біледі, 20-сы орысша, ал 18 бала орысша да, қазақша да сөйлейді. Сыныпта барлығы неше бала бар?

A) 27                              B) 28                     С) 26                D) 30              Е) 29

3. Сыныпта 35 оқушы бар. 20 оқушы математика үйірмесіне, 11 оқушы биология үйірмесіне қатысады, ал 10 оқушы ешқандай үйірмеге қатыспайды. Математика мен биология үйірмелерінің екеуіне де қанша оқушы қатысады?

A) 9                                B) 10            C) 6            D) 7           Е) 8























1-2-3-4

-5-6-7-8

-9-10-11-12-13-14

















Көрерменге тапсырма

1. Сандар белгілі бір зандылық нәтижесінде алынған. Сұрақ белгісін қандай санмен ауыстыру керек? 12; 14; ?; 15; 10; 16

A) 10                B) 11                  C) 13               D) 18              Е) 9



2.Егер келесі сандар белгілі бір заңдылықпен орналасса, у-х айырмасын табыңыз: 4, 6, 10, 18, 34, х, 130,у болса

A) 180          B) 38            C) 198             D) 192                Е)  39


3.Сандар белгілі бір заңдылықпен берілген. Төртініші санды табыңыз.22; 202; 2002;...

A) 20002          B) 200000         C) 200002        D) 22000          Е) 20000


4.Заңдылықты анықтап сұрақ белгінің орнындағы санды тап.

89; 169; 109; 79; 64; ?

A) 60               B) 59                  C) 56,5             D) 52,5             Е) 48


5. Сұрақ белгісінің орнына қандай сан жазылуы керек.

1(27)2 2(64)2 2(?)3

A)125              B)80                   C)101               D)110                Е) 54


6.Жетінші санды тап. 13; 23; 33;....

A) 43               B) 53                  С) 73               D)83                   Е) 93


7. Заңдылықты анықтап, (у-х)-тің мәнін тап. 2, 7, 17, ху, 77

А) 10               В) 15                  С) 20                D) 25                 Е) 30


8. Сұрақ белгісінің орнына қандай сан қойылуы керек.

9, 13, 7, 16, 5, 19, 3, 22, хух•у=?

A) 21               B) 28                 С) 26                  D)24                Е) 25

9. 1, 3, 2, 6, 5, 15, 14, х, 41,у, 122 тізбегі белгілі бір заңдылықпен жазылған  -ды табыңыз.

A) 27               B) 18                С) 3                     D)9                 Е) 12


10. Келесі санды тап. 10, 22, 36, 52, 70, ...

A) 96               B) 90                C) 144                 D)121             Е) 102


11. Егер «17»=7, «21»=2, «21»=2, «30»=0, «45»=20, «53»=15, болса, онда«913»=?

A) 15               B) 27               C) 13                   D) 39              Е) 0


12. Егер «14»=4, «27»=14, «30»=0, «175»=35  болса, онда «145»=?

A) 20               B) 19               C) 22                  D) 15               Е) 10




13. 2351975 саны қандай цифрмен аяқталатынын табыңыз.

А ) 8           В) 4          С) 5         Д) 6          E) 7


14.16742098 саны қандай цифрмен аяқталатынын табыңыз.

А ) 5           В) 4          С) 7         Д) 6          E) 2



15.19962019 саны қандай цифрмен аяқталатынын табыңыз.

А ) 6           В) 3          С) 5         Д) 8          E) 7



16.298227 саны қандай цифрмен аяқталатынын табыңыз.




17.542349123 саны қандай цифрмен аяқталатынын табыңыз.























































55 жалпы орта білім беретін мектебі









Shape1

Математикалық сайыс











Тақырыбы: «Сен Ұбт ға дайынсыңба?»

Сыныптар : 11 «Ә», 11 «Б» 11 «В»

Пән мұғалімі: Әмзе Айжан Шаншарханқызы

























2023-2024 оқу жылы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!