Жұмыстың тақырыбы: «Жас химиктер»
|
Мақсаты: жалпы химиядан алған білімдерін жинақтап, жүйелеп, өз бетімен еңбектенуге, іскерліктерін арттыруға дағдыландыру, одан әрі пәнге деген қызығушылықтарын арттыру,сұрақ тапсырмаларын, есептер шығару, тәжірибе көрсету арқылы ой-өрісін кеңінен дамыту,білімділік пен дамытушылықты байланыстыра отырып, жылдамдыққа, ұқыптылыққа, тазалыққа үйрету Міндеттері: • Химия курсы бойынша оқушылардың білім деңгейін анықтау
Түрі: сайыс сабақ |
Ресурстары: (материалдары, көздері) интерактивті тақта, слайд |
||||||||||||||
|
Жоспар: 1.Ұйымдастыру кезеңі. А) оқушылармен, келген қонақтармен сәлемдесу, оқушыларды сабаққа дайындау. ІІ. Ойынға қатысатын оқушыларды таныстыру. Кіріспе сөз: Армысыздар, ұстаздар және білім сүйер қауым!. «Қайда қарасақта,қайда көз жіберсек те химия ғажайыптары»демекші,шындығындада бізді қоршаған табиғат химиялық құбылыстарға толы.Атап айтсақ,күнделікті көріп жүрген ағаштың,көмірдің жануы.Міне осындай таңғажайып сыры мол химия пәнінен 7 сыныптар арасында өткізілгелі отырған «Жас химиктер» сайысына қош келдіңіздер! Бұл «білімділер» сайысы. Енді бүгінгі сайысқа қатысқалы отырған топтарымызды ортаға шақырайық. Топтармен таныс болыңыздар! 1-ші топ тек қана мықтылардан құралған «Цезий» тобы. Топ капитаны Абдрахманұлы Ержан. Бүгін білім майданына кімдермен келдіңіз? Қошеметтеріңіз! Ал «Цезий» тобына қарсы білім сайыстыратын ол кілең жүйріктерден құралған «Натрий» тобы. Топ капитаны Қамбаров Нұрдәулет.Өздеріңізді таныстырып өтсеңіздер. Олай болса бүгінгі сайысымыздың шарттарымен таныс болайық: - Ойынға 2 топ қатысады, әр топтың басшысы және топ атауы болады - Әр топқа ойын барысында тапсырмалар беріледі. - Әр тапсырманың қиындығына байланысты ұпай саны болады. - Дұрыс жауап берген топтың еншісіне сәйкес ұпай қойылып отырады. - Қосымша сұраққа жауап берген топқа да ұпай саны қосылып отырады. «Жас химиктер» сайысына қатысушы сайыскерлерлерімізді сайыстың кезеңдерімен таныстырып өтер болсам: 1.Кім жылдам? 2.Есептер додасы 3.Мен зертханашымын 4.Кім тапқыр ? 5.Капитандар сайысы Бәрекелді! Ендеше ойынымызды бастаймыз. Сайысымыздың алғашқы кезеңі «Кім жылдам».
Бұл кезеңде 20 сұрақтан
қойылып,әр дұрыс жауапқа 1 ұпайдан беріледі. 9 9 .Химия пәні нені оқытады? (заттарды, олардың қасиеттерін, басқа заттарға айналып түрленуін оқытады) 10.Химиялық реакцияның қандай белгілерін білесің? Атаңыз. (жылудың бөлінуі, тұнбаның түсуі, газдың бөлінуі, т.б) 11.Заттың құрамы мен қасиетін сақтайтын ең кіші бөлшегі (молекула) 12.Берилий, мырыш, кальций, магний валенттіліктері (тұрақты екі валентті) 13.Заттардың басқа заттарға айналып түрленуін зерттейтін ғылым? (химия) 14.Егер атомдар бір түрінен түзілетін заттарды қалай атаймыз? (жай зат) 15. Латынша силициум деп - (кремний) 16.Салыстырмалы атомдық массасы 108-ге тең болатын элемент: (күміс) 17.Жұмыртқаның пісуі қандай құбылыс? (химиялық) 18.Оттегінің валенттілігі неше тең? (ІІ) 19.Бұлттану қандай құбылыс? (физикалық) 20.Заттар қандай агрегаттық күйде болады? (газ, қатты, сұйық) Жүргізуші:Жарайсыңдар, сендер бірінші турда белсенділік көрсеттіңдер. Тағы келді сыналар шақ айналып, Тереңіне білім теңіз бойланып, Кім шешеді,сол сайыста ұтып тұр Есеп шешер кезегіде келіп тұр,-деп есептер додасы кезеңіне кезек береміз. І топ 1. Мына заттың Fe2(SO4)3 салыстырмалы молекулалық массасын табыңыз 2. Массасы 7,2 г темір кесегіндегі молекула саны ІІ топ 1. Массасы (қ.ж.) 8,4 л кальцийдің массасы 2. Мына заттың Al(OH)3 салыстырмалы молекулалық массасын табыңыз Дескриптор: Есептердің берілгенін жазу – 1 балл Есептің формуласын дұрыс жазады – 2 балл Есептің дұрыс шығарады – 2 балл Жалпы балл саны – 5 балл Жүргізуші: Химия мен медицина дамыған, Өндірісте химияны таныған. Химиясыз кірмес жердің құнары Мұндай ғылым әр кез биік тұрады - деп үшінші тапсырмамызға келейік.Үшінші кезеңіміз «Мен зертханашымын» . Бұл кезеңде оқушыларға берілген тапсырма бойынша зертханалық жұмыс жасайды. Ол жұмыстың тақырыбын, мақсатын, құралдар мен реактивтерін жазып, қорытындысын төмендегідей кестеге сызады:
І топ
ІІ топ
Дескриптор: Жалпы балл - 5 Тәжірибе жасайды – 1 балл Ортаға байланысты сәйкес келетін түстерін анықтайды – 2 балл Ерітінді ортасын анықтайды – 2 балл
Мұғалім: Ал енді ұпай санын көрейік . Келесі кезеңіміз «Кім тапқыр»деп аталады.Бұл кезеңде әр химиялық формулаларды химиялық атаулармен сәйкестендіреді.
Жүргізуші:Ең қиын жарыстың бәйге келді, Мықтылары ортаға шықсын енді, Тез жауап бер,ойланып тұрып қалма. Осы ойыннан көрейін ерен ерді- деп Капитандар сайысына кезек береміз.
1. Сутегінің валенттілігі бірге тең?
(иә)
4. Ас
тұзының судағы ерітіндісі біртекті ? (иә)
Химияны оқу парыз әркімге, Оқиды оны барлық елде, әр тілде. Химияның оқыңдар әр бөлімін, Кездесер ол алдарыңнан әр күнде,- дей отырып, ұпай сандарымызды анықтау үшін сөз кезегін әділ қазы алқасына береміз. Марапаттау рәсімі.
Ойын - толқын, айналған қатты ағысқа, Табылғандай таным да, жат дауыс та. Біреу озып келеді қатарынан, Біреу мініп жатқанда аптығыста.
Ойын - толқын, жатқандай асып, тасып, Біреу мығым, біреулер шалыс басып. Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар, Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып - деп бүгінгі «Жас химиктер» атты сайысымызды тәмәмдаймыз. Қатысқандарыңызға көп - көп рахмет!! |
Нейрожаттығулар
Слайд
https://wordwall.net/resource/52048500 қоңыраулар
Сынауықтар,натрий гидроксиді(NaOH),фенолфталеин,лакмус, метилоранж,тұз қышқылы(HCL),кесте
Липучкалы қағаз,қоңыраулар
|
Бағалау парағы
|
Топ |
«Бәйге» |
«Есептер додасы» |
«Мен зертханашымын» |
«Кім жылдам?» |
«Капитандар сайысы» |
Қорытынды |
|
І – ші топ |
|
|
|
|
|
|
|
ІІ- ші топ |
|
|
|
|
|
|
Елеу Көшербаев атындағы № 279 мектеп-лицейі
Бекітемін
Оқу ісінің орынбасары
_________Ш.Жиенқұлова
«Жас химиктер»
(сайыс сабақ)
Күні: 07.02.2023ж
Сынып: 7
Өткізген: химия пәні мұғалімі Танатова Нурия Дастеновна
2022-2023 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сайыс сабақ “Жас химиктер”
Сайыс сабақ “Жас химиктер”
Жұмыстың тақырыбы: «Жас химиктер»
|
Мақсаты: жалпы химиядан алған білімдерін жинақтап, жүйелеп, өз бетімен еңбектенуге, іскерліктерін арттыруға дағдыландыру, одан әрі пәнге деген қызығушылықтарын арттыру,сұрақ тапсырмаларын, есептер шығару, тәжірибе көрсету арқылы ой-өрісін кеңінен дамыту,білімділік пен дамытушылықты байланыстыра отырып, жылдамдыққа, ұқыптылыққа, тазалыққа үйрету Міндеттері: • Химия курсы бойынша оқушылардың білім деңгейін анықтау
Түрі: сайыс сабақ |
Ресурстары: (материалдары, көздері) интерактивті тақта, слайд |
||||||||||||||
|
Жоспар: 1.Ұйымдастыру кезеңі. А) оқушылармен, келген қонақтармен сәлемдесу, оқушыларды сабаққа дайындау. ІІ. Ойынға қатысатын оқушыларды таныстыру. Кіріспе сөз: Армысыздар, ұстаздар және білім сүйер қауым!. «Қайда қарасақта,қайда көз жіберсек те химия ғажайыптары»демекші,шындығындада бізді қоршаған табиғат химиялық құбылыстарға толы.Атап айтсақ,күнделікті көріп жүрген ағаштың,көмірдің жануы.Міне осындай таңғажайып сыры мол химия пәнінен 7 сыныптар арасында өткізілгелі отырған «Жас химиктер» сайысына қош келдіңіздер! Бұл «білімділер» сайысы. Енді бүгінгі сайысқа қатысқалы отырған топтарымызды ортаға шақырайық. Топтармен таныс болыңыздар! 1-ші топ тек қана мықтылардан құралған «Цезий» тобы. Топ капитаны Абдрахманұлы Ержан. Бүгін білім майданына кімдермен келдіңіз? Қошеметтеріңіз! Ал «Цезий» тобына қарсы білім сайыстыратын ол кілең жүйріктерден құралған «Натрий» тобы. Топ капитаны Қамбаров Нұрдәулет.Өздеріңізді таныстырып өтсеңіздер. Олай болса бүгінгі сайысымыздың шарттарымен таныс болайық: - Ойынға 2 топ қатысады, әр топтың басшысы және топ атауы болады - Әр топқа ойын барысында тапсырмалар беріледі. - Әр тапсырманың қиындығына байланысты ұпай саны болады. - Дұрыс жауап берген топтың еншісіне сәйкес ұпай қойылып отырады. - Қосымша сұраққа жауап берген топқа да ұпай саны қосылып отырады. «Жас химиктер» сайысына қатысушы сайыскерлерлерімізді сайыстың кезеңдерімен таныстырып өтер болсам: 1.Кім жылдам? 2.Есептер додасы 3.Мен зертханашымын 4.Кім тапқыр ? 5.Капитандар сайысы Бәрекелді! Ендеше ойынымызды бастаймыз. Сайысымыздың алғашқы кезеңі «Кім жылдам».
Бұл кезеңде 20 сұрақтан
қойылып,әр дұрыс жауапқа 1 ұпайдан беріледі. 9 9 .Химия пәні нені оқытады? (заттарды, олардың қасиеттерін, басқа заттарға айналып түрленуін оқытады) 10.Химиялық реакцияның қандай белгілерін білесің? Атаңыз. (жылудың бөлінуі, тұнбаның түсуі, газдың бөлінуі, т.б) 11.Заттың құрамы мен қасиетін сақтайтын ең кіші бөлшегі (молекула) 12.Берилий, мырыш, кальций, магний валенттіліктері (тұрақты екі валентті) 13.Заттардың басқа заттарға айналып түрленуін зерттейтін ғылым? (химия) 14.Егер атомдар бір түрінен түзілетін заттарды қалай атаймыз? (жай зат) 15. Латынша силициум деп - (кремний) 16.Салыстырмалы атомдық массасы 108-ге тең болатын элемент: (күміс) 17.Жұмыртқаның пісуі қандай құбылыс? (химиялық) 18.Оттегінің валенттілігі неше тең? (ІІ) 19.Бұлттану қандай құбылыс? (физикалық) 20.Заттар қандай агрегаттық күйде болады? (газ, қатты, сұйық) Жүргізуші:Жарайсыңдар, сендер бірінші турда белсенділік көрсеттіңдер. Тағы келді сыналар шақ айналып, Тереңіне білім теңіз бойланып, Кім шешеді,сол сайыста ұтып тұр Есеп шешер кезегіде келіп тұр,-деп есептер додасы кезеңіне кезек береміз. І топ 1. Мына заттың Fe2(SO4)3 салыстырмалы молекулалық массасын табыңыз 2. Массасы 7,2 г темір кесегіндегі молекула саны ІІ топ 1. Массасы (қ.ж.) 8,4 л кальцийдің массасы 2. Мына заттың Al(OH)3 салыстырмалы молекулалық массасын табыңыз Дескриптор: Есептердің берілгенін жазу – 1 балл Есептің формуласын дұрыс жазады – 2 балл Есептің дұрыс шығарады – 2 балл Жалпы балл саны – 5 балл Жүргізуші: Химия мен медицина дамыған, Өндірісте химияны таныған. Химиясыз кірмес жердің құнары Мұндай ғылым әр кез биік тұрады - деп үшінші тапсырмамызға келейік.Үшінші кезеңіміз «Мен зертханашымын» . Бұл кезеңде оқушыларға берілген тапсырма бойынша зертханалық жұмыс жасайды. Ол жұмыстың тақырыбын, мақсатын, құралдар мен реактивтерін жазып, қорытындысын төмендегідей кестеге сызады:
І топ
ІІ топ
Дескриптор: Жалпы балл - 5 Тәжірибе жасайды – 1 балл Ортаға байланысты сәйкес келетін түстерін анықтайды – 2 балл Ерітінді ортасын анықтайды – 2 балл
Мұғалім: Ал енді ұпай санын көрейік . Келесі кезеңіміз «Кім тапқыр»деп аталады.Бұл кезеңде әр химиялық формулаларды химиялық атаулармен сәйкестендіреді.
Жүргізуші:Ең қиын жарыстың бәйге келді, Мықтылары ортаға шықсын енді, Тез жауап бер,ойланып тұрып қалма. Осы ойыннан көрейін ерен ерді- деп Капитандар сайысына кезек береміз.
1. Сутегінің валенттілігі бірге тең?
(иә)
4. Ас
тұзының судағы ерітіндісі біртекті ? (иә)
Химияны оқу парыз әркімге, Оқиды оны барлық елде, әр тілде. Химияның оқыңдар әр бөлімін, Кездесер ол алдарыңнан әр күнде,- дей отырып, ұпай сандарымызды анықтау үшін сөз кезегін әділ қазы алқасына береміз. Марапаттау рәсімі.
Ойын - толқын, айналған қатты ағысқа, Табылғандай таным да, жат дауыс та. Біреу озып келеді қатарынан, Біреу мініп жатқанда аптығыста.
Ойын - толқын, жатқандай асып, тасып, Біреу мығым, біреулер шалыс басып. Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар, Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып - деп бүгінгі «Жас химиктер» атты сайысымызды тәмәмдаймыз. Қатысқандарыңызға көп - көп рахмет!! |
Нейрожаттығулар
Слайд
https://wordwall.net/resource/52048500 қоңыраулар
Сынауықтар,натрий гидроксиді(NaOH),фенолфталеин,лакмус, метилоранж,тұз қышқылы(HCL),кесте
Липучкалы қағаз,қоңыраулар
|
Бағалау парағы
|
Топ |
«Бәйге» |
«Есептер додасы» |
«Мен зертханашымын» |
«Кім жылдам?» |
«Капитандар сайысы» |
Қорытынды |
|
І – ші топ |
|
|
|
|
|
|
|
ІІ- ші топ |
|
|
|
|
|
|
Елеу Көшербаев атындағы № 279 мектеп-лицейі
Бекітемін
Оқу ісінің орынбасары
_________Ш.Жиенқұлова
«Жас химиктер»
(сайыс сабақ)
Күні: 07.02.2023ж
Сынып: 7
Өткізген: химия пәні мұғалімі Танатова Нурия Дастеновна
2022-2023 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз














