Сабақ кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
|
«Кім шапшаң» ойынын пайдалану
арқылы сұрақ жауап сәтін өткізу
|
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа
түсіру
,Өткен тақырып аррналған үй
тасырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада
көрсетіледі., крассворд,
карточкалар
|
Мұғалім берген тапсырманы
орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар
интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін
сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді,
карточкамен жауап беру
|
Түсіну
|
«Сөзімді аяқта» ойыны арқылы өткен тақырыпты
қайталау жаңа тақырыпты өздері ашады
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында
оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты
бірненше тапсырмалар беру слайд арқылы,ол тапсырма
аяқталмаған
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген
тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін
тексеру.
Топпен жұмыс
жасау
|
Қолдану
|
Постермен жаңа тақырыпты қорғау
|
Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша
түсіндіру мақсатында жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру,
өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы
тақырыптарын қорғату
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары
мен пікірлерін айту
Постер арқылы бар білімдерін
топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы ппостер арқылы
қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне
түсіндіреді
|
Сергіту сәті
|
«Балапандар биі» атты жаттығу
жасау
|
Оқушылармен бірге сергіту сәтін
жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы
бейнероиктегідей жаттығулар
жасайды.
|
Талдау
|
Топпен жұмыс «Инсерт әдісі» арқылы жалпы бүгінгі
сабақта не үйренгендерін тексеру арқылы тақырыпты
талдау
|
Берілген әдіс бойынша оқушылар бүгінгі сабақтан
не үйренгендігін білу үшін оқушылар өз ойларын
айтады.
|
Берілген тапсырманы уақытылы
орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен,
жек дара тапсырмаларды орындайды
|
Жинақтау
|
Шығармашылық тапсырма
(Сурет арқылы тақырыпты жинақтау,
бағалау)
|
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты суреттер мен
тапсырма қағаздарын таратады, топпен оқушылар өз ұстаздары жайлы
реттеп жазып көрсеттеді
|
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын
сурет арқылы жеткізу, суретті сипаттау
|
Бағалау
|
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге
жазып, тақтаға іледі (2 мин)
|
Мұғалім әр топқа балау критерийлерін
таратады,бағалау парақшаларын береді
|
Оқушылар бағалау критерийлерін пайдаланып
бағалайды
|
Рефлексия
|
Стикерлерді толтыру
|
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
Ұсынылған стикерді толтыру
|