Сабақтың тақырыбы: «Сегіз қырлы ,бір сырлы»
Сайыс сабақ.Сегіз қырлы ,бір сырлы.6- 7 сыныптың ұлдарының арасындаСабақтың тақырыбы: «Сегіз қырлы ,бір сырлы» Сабақтың мақсаты:Оқушыларға қазақтың мақал - мәтелдерін, салт дәстүрін, оқушылардың технология пәнінен алған білімдерін іс - тәжірибемен ұштастыра және толық мағлұмат бере отырып, шығармашылық қабілетін ояту.Сабақтыңбілімділікмақсаты:Оқушылардыңбілімдеңгейінкөтеру, жетілдіру, белсенділіктерінарттыру.Сабақтыңдамытушылықмақсаты:Оқушылардыңэстетикалықталғамынұштау, өнергеынтасындамыту, ұлттықмақтанышынсезімінояту, шапшаңдыққа, талғампаздыққа, шеберліккеүйрету.Сабақтыңтәрбиелікмақсаты:Өзелін, халқынотанынсүюге, құрметтеуге, шеберлікке, ұқыптылыққа, жауапкершіліккетәрбиелеу.Сабақтыңтүрі: СайыссабақСабақтақолданылатынкөрнекіліктер: Интерактивтітақта, оюлар, карточкалар, сағат, дайынқиылғанқаңылтыр материалы.Сабақтыңәдісі:Оқушылардыңбілімдеңгейінкөтеру, жетілдіру, белсенділіктерінарттыру.Пәнаралықбайланыс:Тарих, қазақәдебиеті, бейнелеуөнері, орыстілі, ағылшынтілі, сызу.Сабақтыңөтілубарысы:Бүгінгізаманталабынасайадамсегізқырлыбірсырлыболуыкерек. «Үйрету - үлкеннен, үйрену - кішіден» демекші, өткенніңөнегесін, дәстүрдіңтатымдысынсабақүстінде бала бойынасіңіруәрбірұстаздыңміндеті.Сайыстыңшарттарыментаныстыру:Құрметтіәділқазылар, ұстаздар, сайыскерлер, оқушылар «Кіміскержәнекімшебер?» аттысайыссабағымыздыбастауғарұқсатетіңіздер. Бұлсайысымызға 6 сыныптардан 4 топ қатысқалыотыр. Олар: «Жасұлан», «Өнер», «Шебер», «Дарын»Сайыссабағымыздыңшарттарыментаныстырыпөтейін.Сайысшарттары 6 кезеңнентұрады:1. «Таныстыру»(әртоптыңбасшысыөзтобыментаныстырады ) (4 минут)2. «Сұрақ - жауап»(сандықтаналынғансұрақтарғажауап беру) (7 минут)3. «Ойлан тап»(суреткемақал - мәтелқұрапайту) (6 минут)4. Қызығушылықтыояту(кімкөптілбіледі) (6 минут)5. «Күшіңесенбе, ісіңе сен» (қаңылтырматериалынаою - өрнек салу)және «Тапқырдостар» Анаграмма (әр топ өздерінеберілгенсөзжұмбақтышешуікерек) (10 минут)6.«Өнер алды қызыл тіл» сайысы.(5 минут)Әр топ үйден жасап келген бұйымдарын қорғайдыI. Шарт: «Таныстыру»Ал кімнің өнері бар қаншалықты,Кілемге біреулер өрнек салыпты.Терме ұстап, енді бірі ши тоқыса,Оюдан түйін түйіп тамсаныпты, - деп келе, кезекті сайыскерлердің өз топтарын таныстыруға берейік.Әр топтың топ басшысы өздерінің тобымен таныстырады.II. Шарт: «Сұрақ - жауап»«Білекті бірді жығады,Білімді мыңды жығады.Инемен құдық қазғандайБілімнің шыңына шығады, - дей отырып, кезекті «Сұрақ - жауап» сайысы.Бұл шартта ортаға сандыққа салынған сұрақтар әкелінеді. Әр топқа арналған 2 сұрақ бар және бір сұраққа 5 ұпай егер екеуіне де дұрыс жауап берсе 10 ұпай беріледі. Сандықтан әр топтың топ басшысы сұрақты алады. Жауап беруге 2 минут уақыт беріледі. Жауабын ортаға әр топтан бір адам ортаға шығып жауап береді.1) Үшарсыз, үшжамандықтыатапберіңіз?- Ұйқыарсыз, тамақарсыз, күлкіарсыз;- Нақаққантөгу, кісімалынұрлапалу, ата - бабаданқалғанжұрттыбұзбау;2) Қазақша ай аттарыната?- Қаңтар, Ақпан, Наурыз, Мамыр, Маусым, Шілде, Тамыз, Қыркүйек, Қазан, Қараша, Желтоқсан;3) Төрттүлікмалдыңиесіқалайаталады?- Түйе - Ойсылқара, Жылқы - Қамбарата, Қой - Шопаната, Ешкі - Сексеката, Сиыр - Зеңгі баба;4) Қазақтыңұлттықаспаптарыната?- Домбыра, сазсырнай, жетіген, қобыз, сыбызғыт. б.5) Жетіатаныатапберіңіз?- Ата, әке, бала, немере, шөбере, шөпшек, немене;6) Жетіқазынаныатапберіңіз?- Ер жігіт, Сұлуәйел, Ақыл - білім, Жүйрікат, Қыранбүркіт, Беренмылтық, Жүйрік тазы;7) Үшжүздіжәнеүшкөздіатаңыз?- Ұлыжүз, Орта жүз, Кішіжүз;- Су анасы – бұлақ, Жоланасы – тұяқ, Сөзанасы – құлақ;8) Бес қарудеген не?- Садақ, Қылыш, Найзасүңгі, Айбалта, Шоқпар;III. Шарт: «Ойлан тап»Бұлсайыстаинтерактивтітақтадағысуреткебайланыстымақал - мәтелдерайту.Сұрақтар:1) ою - өрнек, 5) гүл2) домбыра, 6) ағаш3) кітап, 7) балық4) Ат, 8) шаңырақIV. Қызығушылықтыояту.Сұрақ - жауап, жұмбақтаршешу. Дұрысжауапүшін 1 ұпайберілді.1. Шайдыңотанықай ел? (Үндістан)2. Жалпы бутерброд наныныңқалыңдығықанша см болуыкерек? (1 см)3. Шайдыңқұрамындақаңдайдәрумендертобы бар? (С, Р, В)4. Бутерброд түрлеріната.5. Тамыржемістікөкөністердіата.6. Түйнектіқандайжемістердібілеміз?7. Бірнешеретқайталанғанинешаншыморнынқалайаталады? (тігім)8. Қаңдайтігістүрлерінатайаласың?(қолжәне машина)9. Еңалғашреттігінмашинасыныңжобасынкімұсынды? (Леонардо до Винчи)10. Тігінмашинаныңатасыдепкімдіатаймыз?11. Ою - өрнектердіңтүрлеріната.12. Ою - өрнексөздіңмағынасынтүсіндір.13. Мақтаталшықтардыңқасиеттерінайт.14. Зығырталшықтардыңтүсіқандай?Әрбірдұрысжауапқатопқабірұпай.
V. «Өнер алды қызыл тіл» сайысы.Топ мүшелері мақал - мәтелдің жолдарында ыммен айтылатын сөзді табу керек немесе мақалды жалғастыру қажет.1. Жеті рет өлшеп,--------2. Еңбек қылсаң ерінбей,--------------3. Көз қорқақ,------------4. Бүгінгі істі ----- қалдырма.5. Өнерлі болу -----, өнерсіз болу бейнет.6. Өнерліден -----, өнерсізден жирен.Енді топ мүшелерімақал - мәтелдержарысаайтады.(шектеуліуақытта)VI. «Өнерлі бала өргежүзер»Әр топ үйденжасапкелгенбұйымдарынқорғайдыҚорытынды:Сіздер, біздіңшебер, іскержәнеқиыннанқиыстырартапқыроқушыларөнерінтамашаладыңыздар.Өнер - құдірет, күш, адамныңжансерігі, руханибайлығы. Кезкелгенозыпшықпайды, талапты, өнерліоқушыжарқырапбіріншіліккешығады.Талант пен өнератаулыныңкөтерілершыңы - дарындылық. Осындайсайысқажиіқатысып, талаптарыңызталмай, дарындылыққасиетіңіз арта берсін.Құрметтіәділқазыларалқасыоқушылардыңөнерлерінбағалаңыздар.Үйтапсырмасын беру :Бұйым жасап келу.