Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
әдісі арқылы оқушылармен
психологиялық тренинг өткізіп, үй жұмысы
тексеру.
Сабақтың мақсаты мен
тақырыбын айту.
Дискрипторы:
-Шәкәрім қатысты
жылдарды ажыратады – 1 б;
-Сұрақтарға толық жауап
береді; -1б
|
Шеңберге тұрады. Сұрақтарға
жауап береді. Түрлі түсті прищепка көмегі арқылы топқа
бөлінеді.
|
«Шапалақ»
әдісі
|
Зонт, сандар,
прищепка
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
ҰЖЫМДЫҚ
ЖҰМЫС
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы бейнежазба
қарау.
Сұрақтарға жауап
беру:
Дискрипторы:
-бейнежазбаның не
туралы екенін анықтап, өз ойымен бөдіседі; -1
б
|
Бейнежазбаның «Еңлік
– Кебек» дастаны екенін
анықтайды.
Автордың айтқысы келген ойды
анықтайды. Жастардың үңгірде өмір сүру себебін
ашады.
|
«Сандықша мен
фишкалар» әдісі арқылы
бағалау.
ҚБ
|
Презентация,
Бейнежазба,
Фишка,
сандық
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
ТОПТЫҚ
ЖҰМЫС
Сабақтың мақсаты
бойынша дастанның идесы мен пафосын
анықтау.
І топ. Идесын
анықтау
Тақырыбы...
Идеясы...
Жанры
...
Оқиға
байланысы...
Оқиға
дамуы...
Оқиға
шиелінісі...
Оқиға
шешімі...
ІІ топ Пафосын
анықтау.
Қаһармандығы
...
Лирикалығы...
Трагедиялығы...
Сатиралығы...
Романтикалығы...
Дискрипторы:
-тапсырманы түсінеді
1б
-нақты жауап береді
1б
-өз жұмыстарын қорғайды 1
б
|
Топта жұмыс
істейді.
Дастанның идеясы мен пафосын
анықтайды.
|
ҚБ
|
А3, түрлі түсті
маркерлер,
|
|
ЖҰПТЫҚ
ЖҰМЫС
«Табақ
тарту» әдісі
арқылы
кейіпкерлерге
мінездеме беру. Табақта берілген шұжық бөлшегіндегі адам аттары
жазылған қағаздарды жұптар таңдайды. Сол бойынша кейіпкерлерге тура
және жанама мінездеме
береді.
Дискрипторы:
-кейіпкерлерді
ажыратады -1 б
-тура және жанама
мінездеме береді -1б
ЖЕКЕ
ЖҰМЫС.
«СХЖ» әдісі арқылы
оқушылар сыни хабарлама
жазады.
Кіріспе
1
...
2
...
3
...
Негізгі
....
1
...
2....
Қорытынды
....
1
...
2
...
3
...
Дискрипторы:
-сыни хабарлама
жазады; 1б
- жоспарды ұстанады;
1б
|
Табақта берілген
кейіпкерлерді таңдайды. Кейіпкерлерге тура және жанама мінездеме
береді.
Жұп ішінде талқылап,
ортаға салады.
Жоспарға сүйене отырып сыни
хабарлама жазады. Талаптарды ұстанып, өз ойларымен
бөліседі.
|
Жұптар бірін – бірі
бағалайды.
ҚБ
ҚБ
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, табақ суреті,
А4, дәптері, кесте,
сандар
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
JAMBOORD
сайты.
«Клишелік фразалар»
әдісі арқылы сабаққа кері байланыс алу. Телефон көмегі арқылы
оқушылар
Біріншіден
...
Екіншідіен....
Сондай –ақ
...
Қорытындылай келе
...
Үй
жұмысы: «Еңлік- Кебек» дастанын оқу,
мазмұнын айту.
Бағалау: жиналған фишкалар көмегі
арқылы сабақта алған баллдық жүйсені шығару, баға
қою.
|