Шәкәрім Құдайбердіұлы "Еңлік -Кебек" дастаны

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шәкәрім Құдайбердіұлы "Еңлік -Кебек" дастаны

Материал туралы қысқаша түсінік
Шәкәрім Құдайбердіұлының "Еңлік-Кебек" дастаны бойынша өткізілген ашық сабақтың жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын

Педагогтің аты-жөні:

Биркемелова С.К.

Күні:

5.12.2022

Сыныбы: 8 А

Қатысушылар саны: 8 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Шәкәрім Құдайбердіұлы «Еңлік-Кебек» дастаны

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу;

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады;

Көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

әдісі арқылы оқушылармен психологиялық тренинг өткізіп, үй жұмысы тексеру.

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын айту.

Дискрипторы:

-Шәкәрім қатысты жылдарды ажыратады – 1 б;

-Сұрақтарға толық жауап береді; -1б

Шеңберге тұрады. Сұрақтарға жауап береді. Түрлі түсті прищепка көмегі арқылы топқа бөлінеді.

«Шапалақ» әдісі

Зонт, сандар, прищепка

Жаңа сабаққа кіріспе


ҰЖЫМДЫҚ ЖҰМЫС

«Миға шабуыл» әдісі арқылы бейнежазба қарау.

Сұрақтарға жауап беру:

  • Бейнежазба не туралы?

  • Автор не айтқысы келді?

  • Неліктен жастар үңгірге барып өмір сүрді?

Дискрипторы:

-бейнежазбаның не туралы екенін анықтап, өз ойымен бөдіседі; -1 б



Бейнежазбаның «Еңлік – Кебек» дастаны екенін анықтайды.

Автордың айтқысы келген ойды анықтайды. Жастардың үңгірде өмір сүру себебін ашады.

«Сандықша мен фишкалар» әдісі арқылы бағалау.


ҚБ

Презентация,

Бейнежазба,

Фишка, сандық

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.


ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

Сабақтың мақсаты бойынша дастанның идесы мен пафосын анықтау.

І топ. Идесын анықтау

Тақырыбы...

Идеясы...

Жанры ...

Оқиға байланысы...

Оқиға дамуы...

Оқиға шиелінісі...

Оқиға шешімі...

ІІ топ Пафосын анықтау.

Қаһармандығы ...

Лирикалығы...

Трагедиялығы...

Сатиралығы...

Романтикалығы...

Дискрипторы:

-тапсырманы түсінеді 1б

-нақты жауап береді 1б

-өз жұмыстарын қорғайды 1 б

Топта жұмыс істейді.

Дастанның идеясы мен пафосын анықтайды.

ҚБ



А3, түрлі түсті маркерлер,



ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС

«Табақ тарту» әдісі арқылы

кейіпкерлерге мінездеме беру. Табақта берілген шұжық бөлшегіндегі адам аттары жазылған қағаздарды жұптар таңдайды. Сол бойынша кейіпкерлерге тура және жанама мінездеме береді.

Дискрипторы:

-кейіпкерлерді ажыратады -1 б

-тура және жанама мінездеме береді -1б


ЖЕКЕ ЖҰМЫС.

«СХЖ» әдісі арқылы оқушылар сыни хабарлама жазады.

Кіріспе

1 ...

2 ...

3 ...

Негізгі ....

1 ...

2....

Қорытынды ....

1 ...

2 ...

3 ...

Дискрипторы:

-сыни хабарлама жазады; 1б

- жоспарды ұстанады; 1б

Табақта берілген кейіпкерлерді таңдайды. Кейіпкерлерге тура және жанама мінездеме береді.

Жұп ішінде талқылап, ортаға салады.










Жоспарға сүйене отырып сыни хабарлама жазады. Талаптарды ұстанып, өз ойларымен бөліседі.

Жұптар бірін – бірі бағалайды.

ҚБ












ҚБ

Оқулық, жұмыс дәптерлері, табақ суреті,
















А4, дәптері, кесте, сандар

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



JAMBOORD сайты.

«Клишелік фразалар» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс алу. Телефон көмегі арқылы оқушылар

Біріншіден ...

Екіншідіен....

Сондай –ақ ...

Қорытындылай келе ...

Үй жұмысы: «Еңлік- Кебек» дастанын оқу, мазмұнын айту.

Бағалау: жиналған фишкалар көмегі арқылы сабақта алған баллдық жүйсені шығару, баға қою.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.02.2023
452
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі