Шәкәрімтану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шәкәрімтану

Материал туралы қысқаша түсінік
Шәкәрім- рухани тазалық пен адамдық,арды бәрінен жоғары қойған.Шәкәрім өлеңдері терең философиялық ойға толы.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

11-сынып

Сабақтың тақырыбы: Шәкәрімнің Философиялық ойлары мен адамгершілік көзқарасы


Бөлім:

Педагогтың аты-жөні

Күні:

Сынып: 11


Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Шәкәрімнің Философиялық ойлары мен адамгершілік көзқарасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары


11.2.1.1 - Шәкәрімнің шығармаларының философиялық мазмұнын түсіну және талдау.

Сабақ мақсаты


- Шәкәрімнің философиялық ойлары мен адамгершілік көзқарастарын түсінеді.
- Шәкәрімнің шығармаларының мазмұнын талдайды.
- Шәкәрімнің көзқарастарының қазіргі қоғамдағы маңыздылығын бағалайды.

Құндылықтарға баулу


Оқушыларға Шәкәрімнің философиялық ойлары арқылы адамгершілік, әділдік және жауапкершілік құндылықтарын түсіндіру.
Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы құндылықтар:
- әділдік және жауапкершілік

ЖИ құралдары


Google Scholar - Шәкәрімнің философиялық еңбектері туралы мақалаларды іздеу құралы - https://scholar.google.com/

Бағалау критерийлері


✓ Шәкәрімнің философиялық ойларын түсіндіре алады.
✓ Шәкәрімнің шығармаларын талдай алады.
✓ Шәкәрімнің көзқарастарының қазіргі қоғамдағы маңыздылығын бағалай алады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар «философия», «адамгершілік», «қоғам» сияқты терминдермен танысып, оларды өз жұмыстарында қолдана алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі


– талдау, жинақтау, бағалау.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақыты


Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы (10 минут), Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3 минут)
Ширату тапсырмалары – (4 минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3 минут)


Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;
- сыныпты түгелдеу;
- оқушылардың назарын аударту;
- топқа бөлу.
Ширату тапсырмалары:
- Шәкәрімнің өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша сұрақ-жауап.
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар аударады.


Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы бағалау жүргізеді.
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы келесі тапсырмаларға ынталандырады.


Компьютер, проектор, презентация.
Google Scholar - https://scholar.google.com/

Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа сабақ


Мәтінмен жұмыс
Шәкәрімнің философиялық ойларын талдау (5 минут)


Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


Топ динамикасы, қорытындының сапасы.


Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Google Scholar - https://scholar.google.com/

1-тапсырма
Шәкәрімнің адамгершілік көзқарастарын анықтау. (5 минут)
Мәтін: Шәкәрімнің шығармаларынан үзінділерді оқып, адамгершілік туралы ойларын анықтау.


Оқушылар мәтінді оқып, талқылайды, өз ойларын жазады.


ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісімен бағалау.


Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Google Scholar - https://scholar.google.com/

2-тапсырма
Шәкәрімнің философиялық көзқарастарын қазіргі қоғаммен байланыстыру. (7 минут)
Тапсырма: Шәкәрімнің философиялық ойларын қазіргі қоғамдағы жағдайлармен байланыстырып, мысалдар келтіру.


Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.


Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Google Scholar - https://scholar.google.com/

3-тапсырма
Шәкәрімнің шығармаларын талдау. (8 минут)
Тапсырма: Шәкәрімнің шығармаларының философиялық мазмұнын талдау.


Оқушылар шығармаларды талдайды, өз ойларын жазады.


ҚБ «Ең үздік жауап» әдісімен бағалау.


Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Google Scholar - https://scholar.google.com/

Сабақтың соңы (10 минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері байланыс


Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені ойландырды


Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.


Кері байланыстың бар екендігі.




Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын береді.


Оқушылар үй жұмысын орындайды.


Кері байланыстың бар екендігі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.12.2025
13
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі