|
Пән: Әдебиеттік оқу Орта мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат Күні: 01.10.2018ж Сынып: 3 «Ә» сыныбы |
Мектеп: №26 ЖОББМ Мұғалімнің аты-жөні: Турегалиева Ж.Е Қатысқандар саны: 16 Қатыспағандар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Киіктің айласы Ақсақ киік. Сәкен Сейфуллин. |
||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
2.1 Оқу түрлерін қолдану. 3.2.1.2 – шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: шығарманы іштей саналы түрде түсініп оқиды. Көптеген оқушылар: шығармадан қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, оқи алады. Кейбір оқушылар: шығарманың мазмұнына байланысты проблемалық сұрақтар қоя алады. |
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
шығарманы іштей саналы түрде түсініп оқиды. шығармадан қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, оқи алады. шығарманың мазмұнына байланысты проблемалық сұрақтар қоя алады. |
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. |
||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
М. Байғұт. «Алмастың ағашы» |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мен қандай адаммын ? Әр қатысушы өзінің жағымды , жағымсыз қасиеттерін айтады . Сол бойынша қорытынды жүргізіледі . «Қарбыздар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған қарбыздарды алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады.
Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Балмұздақ таяқшалары» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Ойқозғау. «Ақсақ киік» күйін тыңдату. Сол арқылы сабақтың тақырыбын ашу. Мақсатын анықтау. Бағалау критерийімен таныстыру.
|
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)
Жұптық жұмыс. Суретті пайдаланып, мәтінді әңгімеле.
М
Ақсақ киік Арқаның Бетпақ деген даласы бар, Бетпақ-шөл, ойлы-қырлы панасы бар. Сол шөлде ел жоқ, күн жоқ өсіп-өнген Жәндіктің киік деген баласы бар. Cәкен Сейфуллин Киіктің айласы
« ...Қасқырлар ауыздарын арандай ашып, киіктерге тап берісті. Ал бір ақсақ теке олардан дараланып, судың шығыс жағына қарай бөліне қашты. Көп киіктің алыстап кеткенін көрген қасқырлар «бұйырғаны осы болды» дегендей, тұс-тұсынан текеге лап қойды. Таяқ сілтем жерде ғана кетіп барады. Қасқырлар баяуласа, теке оларға қарап тұра қалады. Аш бөрілер салпақтап тағы қуады. Бір уақытта әлгі ақсақ теке орғып, бір-екі секірді де, белден асып ғайып болды». |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмала ры
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады. Мәтінге сүйеніп, байланысу сызықтарын жүргіз.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Ойлаудың алты қалпағы» кері байланыс.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Оқушылар дың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету. |
|||||||||||||||||||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сәкен Сейфуллин Ақсақ киік 3 сынып ашық сабақ
Сәкен Сейфуллин Ақсақ киік 3 сынып ашық сабақ
|
Пән: Әдебиеттік оқу Орта мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат Күні: 01.10.2018ж Сынып: 3 «Ә» сыныбы |
Мектеп: №26 ЖОББМ Мұғалімнің аты-жөні: Турегалиева Ж.Е Қатысқандар саны: 16 Қатыспағандар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Киіктің айласы Ақсақ киік. Сәкен Сейфуллин. |
||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
2.1 Оқу түрлерін қолдану. 3.2.1.2 – шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: шығарманы іштей саналы түрде түсініп оқиды. Көптеген оқушылар: шығармадан қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, оқи алады. Кейбір оқушылар: шығарманың мазмұнына байланысты проблемалық сұрақтар қоя алады. |
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
шығарманы іштей саналы түрде түсініп оқиды. шығармадан қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, оқи алады. шығарманың мазмұнына байланысты проблемалық сұрақтар қоя алады. |
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. |
||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
М. Байғұт. «Алмастың ағашы» |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мен қандай адаммын ? Әр қатысушы өзінің жағымды , жағымсыз қасиеттерін айтады . Сол бойынша қорытынды жүргізіледі . «Қарбыздар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған қарбыздарды алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады.
Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Балмұздақ таяқшалары» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Ойқозғау. «Ақсақ киік» күйін тыңдату. Сол арқылы сабақтың тақырыбын ашу. Мақсатын анықтау. Бағалау критерийімен таныстыру.
|
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)
Жұптық жұмыс. Суретті пайдаланып, мәтінді әңгімеле.
М
Ақсақ киік Арқаның Бетпақ деген даласы бар, Бетпақ-шөл, ойлы-қырлы панасы бар. Сол шөлде ел жоқ, күн жоқ өсіп-өнген Жәндіктің киік деген баласы бар. Cәкен Сейфуллин Киіктің айласы
« ...Қасқырлар ауыздарын арандай ашып, киіктерге тап берісті. Ал бір ақсақ теке олардан дараланып, судың шығыс жағына қарай бөліне қашты. Көп киіктің алыстап кеткенін көрген қасқырлар «бұйырғаны осы болды» дегендей, тұс-тұсынан текеге лап қойды. Таяқ сілтем жерде ғана кетіп барады. Қасқырлар баяуласа, теке оларға қарап тұра қалады. Аш бөрілер салпақтап тағы қуады. Бір уақытта әлгі ақсақ теке орғып, бір-екі секірді де, белден асып ғайып болды». |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмала ры
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады. Мәтінге сүйеніп, байланысу сызықтарын жүргіз.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Ойлаудың алты қалпағы» кері байланыс.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Оқушылар дың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету. |
|||||||||||||||||||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

әтіндерді оқып, қажетті
шартты белгілерді қойып
шық.













