Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ 35 |
Мектеп: Арнайы- мектеп интернаты |
||
|
Күні: 22.01.2019ж |
Мұғалімнің есімі: Айтетеева Гүлнұр Пәрімбекқызы |
||
|
Сыныбы: 7 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Салат дайындау |
||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Көкөністерден салат түрлерін жасауды үйрету. Салаттарды дайындау технологиясымен таныстыру. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін анықтау. |
||
|
Сабақтың мақсаты: |
II-деңгей: Көкөністердің пайдасын және оларды өңдеу жолдарын біледі. Салаттар дайындап үйренеді. III- деңгей: Салаттар түрлерімен таныса отырып, оларды даярлауға үйренеді. Тураудың қарапайым түрлерімен танысады. IV- деңгей: Салаттар туралы мағлұмат алады. Салат даярлайды. |
||
|
|
|||
|
Түзету- дамытушылық |
Оқушылардың шеберліктерін, ой-өрісін, қиялын,сөздік қорын, аспаздық қабілетін дамыту, ұсақ-қол моторикасын дамыту. |
||
|
Бағалау критерийлері |
Салаттарды дайындау тәсілдерін меңгереді. Көкөністердің пайдасын түсіндіріп, қолдану ерекшеліктерін біледі. Қойылған саұрақтарға жауап береді. |
||
|
Тілдік мақсат |
Жаңа сөздер мен сөз тіркестері: Салат, дәрумендер, салат жапырағы, Талқылауға арналған сұрақтар: Жасалу жолдары, тураудың түрлері. |
||
|
Құндылықтарды дамыту. |
Тамақтану мәдениетін түсіну. Аспаздық шеберліктерін дамыту. Пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. |
||
|
Пәнаралық байланыс. |
Технология, математика, жаратылыстану |
||
|
Алдыңғы оқу. |
Бутерброд түрлері. |
||
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері, ойындар, тапсырмалар... |
ресурстар |
||||||||
|
Басы |
1.Психологиялық ахуал Сәлемдесу, психологиялық ахуал туғызу. Сыныптың зейінін сабаққа шоғырландыру. Әрбір адам-туыс, бауыр жұрағат, Әр бір сабақ-өнер, білім, ұлағат. 2. Үй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл» әдісі.
Дискриптор:
Қалыптастырушы бағалау: Мадақтау |
|
||||||||
|
Сабақтың ортасы. |
3«Таңғажайып дорба» ойыны. Дорбада бірнеше көкөніс, жеміс бөліктері бар. Оқушының көзі жабылып, дорбадағы заттың қай жеміс екенін дәмі, иісі, формасы, түсі жайында ажырата баяндайды. Дескриптор.
ЖАҢА САБАҚ. Мұғалімнің сөзі: Жаңа сабақты түсіндіру. Салат түрлері, жасалу жолдарымен таныстыру. Көкөністерді өңдеу жолдары: Көкөністерді турау түрлері:
Сарамандық жұмыс: Техника қауіпсіздігін сақтау ережесі. 1.Пышақ шанышқы қасықтармен ойнама. 2.Пышақпен жұмыс жасағанда абай бол. Тазалық талаптары. 1.Отырған орнымызды таза, жинақы ұстау. 2.Әрбір оқушының өзінің алжапқыш, орамалы болуы керек. 3.Тағам жасар алдында қолымызды жуып алу керек. Салат дайындаудың нұсқау картасы.
Әр жұп дайындаған салаттарын таныстырып, жасалу технологиясын түсіндіреді. Дескриптор
|
|
||||||||
|
Рефлексия Мен бұл сабақта үйренгенім... Маған ұнағаны... Маған ұнамағаны... Менің естігім, білгім, жасағым келгені... |
|
|
||||||||
|
Бағалау. |
Смайликтер. Бағдаршам
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Салат дайындау
Салат дайындау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ 35 |
Мектеп: Арнайы- мектеп интернаты |
||
|
Күні: 22.01.2019ж |
Мұғалімнің есімі: Айтетеева Гүлнұр Пәрімбекқызы |
||
|
Сыныбы: 7 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Салат дайындау |
||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Көкөністерден салат түрлерін жасауды үйрету. Салаттарды дайындау технологиясымен таныстыру. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін анықтау. |
||
|
Сабақтың мақсаты: |
II-деңгей: Көкөністердің пайдасын және оларды өңдеу жолдарын біледі. Салаттар дайындап үйренеді. III- деңгей: Салаттар түрлерімен таныса отырып, оларды даярлауға үйренеді. Тураудың қарапайым түрлерімен танысады. IV- деңгей: Салаттар туралы мағлұмат алады. Салат даярлайды. |
||
|
|
|||
|
Түзету- дамытушылық |
Оқушылардың шеберліктерін, ой-өрісін, қиялын,сөздік қорын, аспаздық қабілетін дамыту, ұсақ-қол моторикасын дамыту. |
||
|
Бағалау критерийлері |
Салаттарды дайындау тәсілдерін меңгереді. Көкөністердің пайдасын түсіндіріп, қолдану ерекшеліктерін біледі. Қойылған саұрақтарға жауап береді. |
||
|
Тілдік мақсат |
Жаңа сөздер мен сөз тіркестері: Салат, дәрумендер, салат жапырағы, Талқылауға арналған сұрақтар: Жасалу жолдары, тураудың түрлері. |
||
|
Құндылықтарды дамыту. |
Тамақтану мәдениетін түсіну. Аспаздық шеберліктерін дамыту. Пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. |
||
|
Пәнаралық байланыс. |
Технология, математика, жаратылыстану |
||
|
Алдыңғы оқу. |
Бутерброд түрлері. |
||
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері, ойындар, тапсырмалар... |
ресурстар |
||||||||
|
Басы |
1.Психологиялық ахуал Сәлемдесу, психологиялық ахуал туғызу. Сыныптың зейінін сабаққа шоғырландыру. Әрбір адам-туыс, бауыр жұрағат, Әр бір сабақ-өнер, білім, ұлағат. 2. Үй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл» әдісі.
Дискриптор:
Қалыптастырушы бағалау: Мадақтау |
|
||||||||
|
Сабақтың ортасы. |
3«Таңғажайып дорба» ойыны. Дорбада бірнеше көкөніс, жеміс бөліктері бар. Оқушының көзі жабылып, дорбадағы заттың қай жеміс екенін дәмі, иісі, формасы, түсі жайында ажырата баяндайды. Дескриптор.
ЖАҢА САБАҚ. Мұғалімнің сөзі: Жаңа сабақты түсіндіру. Салат түрлері, жасалу жолдарымен таныстыру. Көкөністерді өңдеу жолдары: Көкөністерді турау түрлері:
Сарамандық жұмыс: Техника қауіпсіздігін сақтау ережесі. 1.Пышақ шанышқы қасықтармен ойнама. 2.Пышақпен жұмыс жасағанда абай бол. Тазалық талаптары. 1.Отырған орнымызды таза, жинақы ұстау. 2.Әрбір оқушының өзінің алжапқыш, орамалы болуы керек. 3.Тағам жасар алдында қолымызды жуып алу керек. Салат дайындаудың нұсқау картасы.
Әр жұп дайындаған салаттарын таныстырып, жасалу технологиясын түсіндіреді. Дескриптор
|
|
||||||||
|
Рефлексия Мен бұл сабақта үйренгенім... Маған ұнағаны... Маған ұнамағаны... Менің естігім, білгім, жасағым келгені... |
|
|
||||||||
|
Бағалау. |
Смайликтер. Бағдаршам
|
|
шағым қалдыра аласыз













