Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Мұғалімнің аты-жөні:

    Басымбекова У.К.

    Пән/Сынып:

    Химия, 7-А,Ә,Б

    Қай аптаның нешінші сабағы

    6- сабақ

    Тарау немесе бөлім атауы:

    ІІ тарау. Заттардың агрегаттық күйінің өзгеруі.

    Сабақтың тақырыбы:

    Салқындау үдерісі

    № 4 зертханалық тәжірибе «Салқындау үдерісін зерттеу»

    Оқу мақсаты:

    7.1.1.5 салқындау үдерісін зерделеу, салқындау қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясына сай, өз бақылауларын түсіндіру;

    Бағалау критериі:

    • Салқындау үдерісін зерделейді;

    • Салқындау қисығын салады және оны талдайды;

    • Бөлшектердің кинетикалық теориясына сай, өз бақылауларын түсіндіре алады;

    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі:

    Газ тәріздес заттардың конденсациясы

    Заттардың кристалдануы

    Заттардың салқындау қисығы

    №4 зертханалық тәжірибе



    Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету.

    №2 тапсырма

    №6 тапсырма


    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Тапсырма

    Тапсырманың мақсаты

    Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не?

    Бағалау

    Ресурстар

    3 минут

    00:00 – 03:00

    Ұйымдастыру

    Сәлеметсіздер ме?

    Сабақтың тақырыбына шығу. Ой қозғау

    Сабақтың тақырыбын айқындау.

    3-ші слайдтардағы суреттерді көрсету. Осы суреттерді көрген кезде оқушыларда қандай ассоциациялар туындайтынын сұрап, ой қозғау.

    Оқушылардың бөлшектер және олардың қалпы туралы білімдеріне шолу және олардан қатты бөлшектер, сұйықтықтар мен газдар үшін нені білдіретінін ойлануды сұрау.

    Бейне ролик “Табиғаттағы су айналымы”


    Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:

    Салқындау үдерісі

    № 4 зертханалық тәжірибе «Салқындау үдерісін зерттеу» Бүгінгі сабақта:

    Сенің білетінің:

    - заттардың әртүрлі агрегаттық күйлері;

    - қатты, сұйық және газдардың физикалық

    қасиеттері;

    - қатты, сұйық заттардың және газдардың

    құрылымы;

    - зат күйінің өзгерістерінің атаулары.

    Сенің меңгеретінің:

    - заттарды салқындату процесі;

    - салқындату қисығын салу және оны талдау;

    - бөлшектерді кинетикалық теория тұрғысынан

    салқындату процесі.





















    Презентация


    Слайд 1

    Слайд 2

    Слайд 3

    Бейне ролик “Табиғаттағы су айналымы”















    14 минут


    03:00 – 17:00









































    Жаңа сабақ

    Газ тәріздес заттардың конденсациясы Сутек, оттек, озон, азот, су буы, аммиак және т.б. газ тәріздес заттар бір жағдайларда сұйық күйге ауысуы мүмкін. Мұндай ауысу тек критикалық температурада жүзеге асады. Бөлме температурасында су сұйық та, газ тәріздес күйде де болуы мүмкін, ал азот пен оттек тек газ күйінде болады. Егер газдарды ең төменгі температураға дейін салқындатса, онда газ сұйық күйге айналады. Бұл процесс конденсация процесі деп аталады.

    Конденсация – булануға кері процесс және табиғаттағы су айналымы және суды тұщыландыруда маңызды процесс. Конденсация процесі дистилденген су алуда қолданылады.

    Заттардың кристалдануы.

    Сұйық күйден қатты затқа айналу процесі кристалдану деп аталатыны белгілі. Бұл процесс кристалдану немесе қату температурасына жеткенде жүзеге асады. Қату температурасы – қату процесі, яғни сұйық күйден қатты күйге ауысу процесі жүретін температура.

    Заттардың салқындау қисығы.

    Таза заттың қыздырылуы немесе суытылуы әдетте фазалық ауысуға алып келеді. Зат температурасының берілетін (жойылатын) жылу мөлшеріне тәуелді өзгерісін көрсететін қисық қыздыру (суыту) қисығы деп аталады.

    1.Конденсация процесін көрсет.

    а)қатты заттардың газға айналуы ә)газдың қатты затқа айналуы

    б)газдың қатты күйге ауысуы в)газдың сұйыққа айналуы

    2. Кристалдану процесін көрсет.

    а)сұйықтықтың газға айналуы ә)қатты заттардың сұйық күйге ауысуы

    б)сұйықтықтың қатты затқа айналуы в)газдың сұйыққа айналуы

    3.Тапсырмада заттарды салқындату процесінің сипаттамалары берілген. Дұрыс сипаттамаларды тап.

    а)Заттарды салқындатқанда температура өзгермейді.

    ә)Заттарды кристалдау кезінде температура өзгермейді.

    б)Заттардың қатаюы – химиялық құбылыс.

    в)Заттарды салқындатқанда бөлшектер белгілі бір тәртіппен орналасады.

    4. Судың салқындау қисығында көрсетілген бөліктердің аталуын көрсет.

    а)AB – судың салқындауы; BC – судың қатуы (кристалдануы); CD – мұздың қатуы

    ә)AB – судың қатуы (кристалдануы); BC – судың салқындауы; CD – мұздың қатуы

    б)AB – судың салқындауы; BC – мұздың қатуы; CD – судың қатуы (кристалдануы)

    в)AB – мұздың қатуы; BC – судың қатуы (кристалдануы); CD – судың салқындауы


    Жаңа тақырыпты меңгеру















































    Презентация


    Слайд 4

    Бейне ролик “Конденсация үрдісі»













    Слайд 5

    Бейне ролик “Қату үрдісі»





    Слайд 6

    Бейне ролик “Заттардың

    салқындау

    қисығы»












    Слайд 7-10







    6 минут


    17:00-23:00
















    Тәжірибе

    «Салқындау үдерісін зерттеу»

    Жұмыстың мақсаты:

    - сапалық және сандық мәліметтер жинақтау;

    - зерттеу нәтижелерін тиісінше көрсету әдісін

    таңдау;

    Құрал-жабдықтар: су, термометр, стақан, секундометр.

    Жұмыс барысы: Практикалық жұмыс дәптеріне орындайды. Оқушылар зертханалық жұмысты орындамас бұрын мұғалім нұсқаулықты жасайды және оқушының әр қадамын бағыттап отырады. Қауіпсіздік техника ережесін естеріне салады.

    Тапсырмалар.

    1.Ыстық судан 200 мл алып химиялық стақанға құйыңдар. Бастапқы температурасын белгілеп(термометр көмегімен), жазып алыңдар.

    2.Кристаллизаторға суытқыш қоспа салып, ішіне стақандағы суды қойып, температура өзгерісін әрбір минут сайын белгілеп, уақыт пен температура байланысын көрсететін

    кестеге жазыңдар.


    0

    10

    20

    30

    40

    50

    60

    70

    80

    90

    100















    3.Бақылаулар қорытындысын графикпен өрнектеңдер:

    Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру


    Дескриптор:

    - ҚТ ережелерді сақтап, тәжірибелерді орындады;

    - Термометр көрсеткіштерінің өзгерісін дұрыс әрбір минут сайын өлшеп жазды;

    - Осьтерді дұрыс таңдап процесті толық сипаттайтын график сызды.

    - Өз жұмыстарын бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіреді, дәйекті

    аргуметтер келтіру арқылы қорытындылай алады.









    Презентация Слайд 11


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Басымбекова Улпан Куттыбекқызы
    10 Ақпан 2022
    1122
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Салқындау үдерісі № 4 зертханалық тәжірибе «Салқындау үдерісін зерттеу»

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Салқындау үдерісі № 4 зертханалық тәжірибе «Салқындау үдерісін зерттеу»

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Салқындау үдерісі № 4 зертханалық тәжірибе «Салқындау үдерісін зерттеу» .Газ тәріздес заттардың конденсациясы Сутек, оттек, озон, азот, су буы, аммиак және т.б. газ тәріздес заттар бір жағдайларда сұйық күйге ауысуы мүмкін. Мұндай ауысу тек критикалық температурада жүзеге асады. Бөлме температурасында су сұйық та, газ тәріздес күйде де болуы мүмкін, ал азот пен оттек тек газ күйінде болады. Егер газдарды ең төменгі температураға дейін салқындатса, онда газ сұйық күйге айналады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Мұғалімнің аты-жөні:

    Басымбекова У.К.

    Пән/Сынып:

    Химия, 7-А,Ә,Б

    Қай аптаның нешінші сабағы

    6- сабақ

    Тарау немесе бөлім атауы:

    ІІ тарау. Заттардың агрегаттық күйінің өзгеруі.

    Сабақтың тақырыбы:

    Салқындау үдерісі

    № 4 зертханалық тәжірибе «Салқындау үдерісін зерттеу»

    Оқу мақсаты:

    7.1.1.5 салқындау үдерісін зерделеу, салқындау қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясына сай, өз бақылауларын түсіндіру;

    Бағалау критериі:

    • Салқындау үдерісін зерделейді;

    • Салқындау қисығын салады және оны талдайды;

    • Бөлшектердің кинетикалық теориясына сай, өз бақылауларын түсіндіре алады;

    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі:

    Газ тәріздес заттардың конденсациясы

    Заттардың кристалдануы

    Заттардың салқындау қисығы

    №4 зертханалық тәжірибе



    Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету.

    №2 тапсырма

    №6 тапсырма


    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Тапсырма

    Тапсырманың мақсаты

    Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не?

    Бағалау

    Ресурстар

    3 минут

    00:00 – 03:00

    Ұйымдастыру

    Сәлеметсіздер ме?

    Сабақтың тақырыбына шығу. Ой қозғау

    Сабақтың тақырыбын айқындау.

    3-ші слайдтардағы суреттерді көрсету. Осы суреттерді көрген кезде оқушыларда қандай ассоциациялар туындайтынын сұрап, ой қозғау.

    Оқушылардың бөлшектер және олардың қалпы туралы білімдеріне шолу және олардан қатты бөлшектер, сұйықтықтар мен газдар үшін нені білдіретінін ойлануды сұрау.

    Бейне ролик “Табиғаттағы су айналымы”


    Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:

    Салқындау үдерісі

    № 4 зертханалық тәжірибе «Салқындау үдерісін зерттеу» Бүгінгі сабақта:

    Сенің білетінің:

    - заттардың әртүрлі агрегаттық күйлері;

    - қатты, сұйық және газдардың физикалық

    қасиеттері;

    - қатты, сұйық заттардың және газдардың

    құрылымы;

    - зат күйінің өзгерістерінің атаулары.

    Сенің меңгеретінің:

    - заттарды салқындату процесі;

    - салқындату қисығын салу және оны талдау;

    - бөлшектерді кинетикалық теория тұрғысынан

    салқындату процесі.





















    Презентация


    Слайд 1

    Слайд 2

    Слайд 3

    Бейне ролик “Табиғаттағы су айналымы”















    14 минут


    03:00 – 17:00









































    Жаңа сабақ

    Газ тәріздес заттардың конденсациясы Сутек, оттек, озон, азот, су буы, аммиак және т.б. газ тәріздес заттар бір жағдайларда сұйық күйге ауысуы мүмкін. Мұндай ауысу тек критикалық температурада жүзеге асады. Бөлме температурасында су сұйық та, газ тәріздес күйде де болуы мүмкін, ал азот пен оттек тек газ күйінде болады. Егер газдарды ең төменгі температураға дейін салқындатса, онда газ сұйық күйге айналады. Бұл процесс конденсация процесі деп аталады.

    Конденсация – булануға кері процесс және табиғаттағы су айналымы және суды тұщыландыруда маңызды процесс. Конденсация процесі дистилденген су алуда қолданылады.

    Заттардың кристалдануы.

    Сұйық күйден қатты затқа айналу процесі кристалдану деп аталатыны белгілі. Бұл процесс кристалдану немесе қату температурасына жеткенде жүзеге асады. Қату температурасы – қату процесі, яғни сұйық күйден қатты күйге ауысу процесі жүретін температура.

    Заттардың салқындау қисығы.

    Таза заттың қыздырылуы немесе суытылуы әдетте фазалық ауысуға алып келеді. Зат температурасының берілетін (жойылатын) жылу мөлшеріне тәуелді өзгерісін көрсететін қисық қыздыру (суыту) қисығы деп аталады.

    1.Конденсация процесін көрсет.

    а)қатты заттардың газға айналуы ә)газдың қатты затқа айналуы

    б)газдың қатты күйге ауысуы в)газдың сұйыққа айналуы

    2. Кристалдану процесін көрсет.

    а)сұйықтықтың газға айналуы ә)қатты заттардың сұйық күйге ауысуы

    б)сұйықтықтың қатты затқа айналуы в)газдың сұйыққа айналуы

    3.Тапсырмада заттарды салқындату процесінің сипаттамалары берілген. Дұрыс сипаттамаларды тап.

    а)Заттарды салқындатқанда температура өзгермейді.

    ә)Заттарды кристалдау кезінде температура өзгермейді.

    б)Заттардың қатаюы – химиялық құбылыс.

    в)Заттарды салқындатқанда бөлшектер белгілі бір тәртіппен орналасады.

    4. Судың салқындау қисығында көрсетілген бөліктердің аталуын көрсет.

    а)AB – судың салқындауы; BC – судың қатуы (кристалдануы); CD – мұздың қатуы

    ә)AB – судың қатуы (кристалдануы); BC – судың салқындауы; CD – мұздың қатуы

    б)AB – судың салқындауы; BC – мұздың қатуы; CD – судың қатуы (кристалдануы)

    в)AB – мұздың қатуы; BC – судың қатуы (кристалдануы); CD – судың салқындауы


    Жаңа тақырыпты меңгеру















































    Презентация


    Слайд 4

    Бейне ролик “Конденсация үрдісі»













    Слайд 5

    Бейне ролик “Қату үрдісі»





    Слайд 6

    Бейне ролик “Заттардың

    салқындау

    қисығы»












    Слайд 7-10







    6 минут


    17:00-23:00
















    Тәжірибе

    «Салқындау үдерісін зерттеу»

    Жұмыстың мақсаты:

    - сапалық және сандық мәліметтер жинақтау;

    - зерттеу нәтижелерін тиісінше көрсету әдісін

    таңдау;

    Құрал-жабдықтар: су, термометр, стақан, секундометр.

    Жұмыс барысы: Практикалық жұмыс дәптеріне орындайды. Оқушылар зертханалық жұмысты орындамас бұрын мұғалім нұсқаулықты жасайды және оқушының әр қадамын бағыттап отырады. Қауіпсіздік техника ережесін естеріне салады.

    Тапсырмалар.

    1.Ыстық судан 200 мл алып химиялық стақанға құйыңдар. Бастапқы температурасын белгілеп(термометр көмегімен), жазып алыңдар.

    2.Кристаллизаторға суытқыш қоспа салып, ішіне стақандағы суды қойып, температура өзгерісін әрбір минут сайын белгілеп, уақыт пен температура байланысын көрсететін

    кестеге жазыңдар.


    0

    10

    20

    30

    40

    50

    60

    70

    80

    90

    100















    3.Бақылаулар қорытындысын графикпен өрнектеңдер:

    Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру


    Дескриптор:

    - ҚТ ережелерді сақтап, тәжірибелерді орындады;

    - Термометр көрсеткіштерінің өзгерісін дұрыс әрбір минут сайын өлшеп жазды;

    - Осьтерді дұрыс таңдап процесті толық сипаттайтын график сызды.

    - Өз жұмыстарын бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіреді, дәйекті

    аргуметтер келтіру арқылы қорытындылай алады.









    Презентация Слайд 11


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Химия Сабақ жоспары 7 сынып
    10.02.2022
    1122
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Басымбекова Улпан Куттыбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации