Қысқа мерзімді жоспар
|
Пәні: математика Сабақтың тақырыбы: Сағат |
Мерзімі: 28.07.2017ж |
||||
|
Ортақ тақырып: «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»тақырыптары аясында Сабақ: 71 |
Мұғалімнің аты-жөні:Базаралиева Анар |
||||
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.1.3.1 Шамаларды ажырату: уақыт; оларды өлшеуге қажетті әдістерді, құралдарды таңдау; өлшеу 1.1.3.2 Өлшем бірліктерін қолдану арқылы шаманы өлшеу: сағат |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар:Уақыттың өлшем бірліктерін( минут, сағат,апта, күн, апта,ай) ажырата алады.Уақыттың арақатынасын ажырата алады Оқушылардың басым бөлігі:Циферблат бойынша уақытты анықтайды Кейбір оқушылар: Уақыт бірліктерін өрнектей алады |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Циферблат бойынша уақытты анықтайды Уақыттың өлшем бірліктерін( минут, сағат,апта, күн, апта,ай) ажырата алады Уақыттың арақатынасын ажырата алады Уақыт бірліктерін өрнектей алады |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар қарсы мәндес сөздерді қолданады: артық –кем, ерте –кеш Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: сағат, минут |
||||
|
Құндылықтар |
Құрмет, бірлесу , өмір бойы білім алу |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Сауат ашу, ағылшын тілі,дүниетану |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Бұған дейінгі меңгерілген білім |
Ашық сұрақтар:1 минутта неше сөз оқи аласың? 10 минутта неше есеп шығара аласың? Бір сабақ неше уақыт болады? |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
ресурстар
|
|||
|
Басы Білу Түсіну |
Психологиялық дайындық 1,2,3. Үй соғамыз біз. Математика пәнінде, Жалықпаймыз біз! Қабырға сағаты
Қол сағаты
Құм сағаты
суреттері арқылы үш топқа бөлдім Жұмбақ Тілдерімен жүреді, Уақытты біледі. (сағат) Ашық сұрақ Таңертең сендер нешеде тұрасыңдар? Мұнысендерқалайбілеаласыңдар? Ортақтақырып (Салтдәстүржәнеауызәдебиеті) -Сағат не үшін қажет? -Сағаттың қандай пайдасы бар? Сағат бұл уақыт аралығы. 1сағ= 60мин |
https://ozon-st.cdn.ngenix.net/ multimedia/audio_cd_ covers/1014513336.jpg |
|||
|
Ортасы Қолдану Талдау Ортақ тақырып |
«Сағаттың кілті» Д:Сағаттың кілтін табу Кілт арқылы шешуін дұрыс табыды
Кері байланыс «Бас бармақ» әдісі
Жеке жұмыс Әр оқушы циферблатты сұрақ жауабымен сәйкестендіреді Сен бүгін нешеде ояндың? Сабақ нешеде басталды? Сүйікті телебағдарламаң сағат нешеде басталады?
Дескриптор Циферблатты уақытымен сәйкестендір
Сағ 3-ті көрсетіп тұр Сағ 3-тен 5мин өтті Сағ 3- тен 10 мин өтті Кері байланыс «Бағдаршам әдісі»
Шығарып көр. Маржан үй тапсырмасын бір сағатта орындайды. Ал Айжан үй тапсырмасына 10 минут кем жұмсайды.Қыздардың әрқайсысы үй тапсырмасын неше минутта орындады. Сен қалай білдің? Маржан- 60 мин Айжан-?, 10мин кем Ш:60-10= 50(мин) Ж: Маржан 60 мин, Айжан 50мин орындады Қайсысы тез және қанша уақыт тез орындады? Дәптермен жұмыс Сергіту сәті Әуенге сай қимыл жасайды. «Өрнекте» Дескриптор Сағатпен және минутпен өрнектеп жаз.
65 мин = сағ мин
80 мин
=
78 мин
=
96 мин
= Уақыт бірліктерін өрнектей алады Минут пен сағатты ажыратады. Бұрынғы кезде уақытты қалай анықтаған деп ойлайсыңдар? Кері байланыс «Смайликтер» бағалау
|
/wp-content/uploads/ 2016/04/Smile-thumbs-up-clip-art-clipart-image-0.jpg .com/1000209/4915 /v/450/depositphot os_49156621-Template-of-clock-dial.jpg ages/catalog/household_appliances/wallclocks/319977/Start-WL-PL-Classic-27-Green_554702.jpg |
|||
|
Соңы Жинақтау |
Логика Екі қыз тігін тікті 2 сағат . Әр қыз неше сағат тігін тікті ? «Иә, жоқ» әдісі бойынша бүгінгі өткен тақырыпты саралау 1сағатта 80 минут бар? 1сағаттың жартысы 20 минут ?
|
|
|||
|
Кері байланыс Өзін-өзі бағалау Қалыптастырушы бағалау |
Баспалда ты орналастыр
|
Критерий парақшалары 9 балл 6 балл 4 балл 2 балл |
|
Қосымша мәліметтер |
||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»тақырыптары аясында
«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»тақырыптары аясында
Қысқа мерзімді жоспар
|
Пәні: математика Сабақтың тақырыбы: Сағат |
Мерзімі: 28.07.2017ж |
||||
|
Ортақ тақырып: «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»тақырыптары аясында Сабақ: 71 |
Мұғалімнің аты-жөні:Базаралиева Анар |
||||
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.1.3.1 Шамаларды ажырату: уақыт; оларды өлшеуге қажетті әдістерді, құралдарды таңдау; өлшеу 1.1.3.2 Өлшем бірліктерін қолдану арқылы шаманы өлшеу: сағат |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар:Уақыттың өлшем бірліктерін( минут, сағат,апта, күн, апта,ай) ажырата алады.Уақыттың арақатынасын ажырата алады Оқушылардың басым бөлігі:Циферблат бойынша уақытты анықтайды Кейбір оқушылар: Уақыт бірліктерін өрнектей алады |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Циферблат бойынша уақытты анықтайды Уақыттың өлшем бірліктерін( минут, сағат,апта, күн, апта,ай) ажырата алады Уақыттың арақатынасын ажырата алады Уақыт бірліктерін өрнектей алады |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар қарсы мәндес сөздерді қолданады: артық –кем, ерте –кеш Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: сағат, минут |
||||
|
Құндылықтар |
Құрмет, бірлесу , өмір бойы білім алу |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Сауат ашу, ағылшын тілі,дүниетану |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Бұған дейінгі меңгерілген білім |
Ашық сұрақтар:1 минутта неше сөз оқи аласың? 10 минутта неше есеп шығара аласың? Бір сабақ неше уақыт болады? |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
ресурстар
|
|||
|
Басы Білу Түсіну |
Психологиялық дайындық 1,2,3. Үй соғамыз біз. Математика пәнінде, Жалықпаймыз біз! Қабырға сағаты
Қол сағаты
Құм сағаты
суреттері арқылы үш топқа бөлдім Жұмбақ Тілдерімен жүреді, Уақытты біледі. (сағат) Ашық сұрақ Таңертең сендер нешеде тұрасыңдар? Мұнысендерқалайбілеаласыңдар? Ортақтақырып (Салтдәстүржәнеауызәдебиеті) -Сағат не үшін қажет? -Сағаттың қандай пайдасы бар? Сағат бұл уақыт аралығы. 1сағ= 60мин |
https://ozon-st.cdn.ngenix.net/ multimedia/audio_cd_ covers/1014513336.jpg |
|||
|
Ортасы Қолдану Талдау Ортақ тақырып |
«Сағаттың кілті» Д:Сағаттың кілтін табу Кілт арқылы шешуін дұрыс табыды
Кері байланыс «Бас бармақ» әдісі
Жеке жұмыс Әр оқушы циферблатты сұрақ жауабымен сәйкестендіреді Сен бүгін нешеде ояндың? Сабақ нешеде басталды? Сүйікті телебағдарламаң сағат нешеде басталады?
Дескриптор Циферблатты уақытымен сәйкестендір
Сағ 3-ті көрсетіп тұр Сағ 3-тен 5мин өтті Сағ 3- тен 10 мин өтті Кері байланыс «Бағдаршам әдісі»
Шығарып көр. Маржан үй тапсырмасын бір сағатта орындайды. Ал Айжан үй тапсырмасына 10 минут кем жұмсайды.Қыздардың әрқайсысы үй тапсырмасын неше минутта орындады. Сен қалай білдің? Маржан- 60 мин Айжан-?, 10мин кем Ш:60-10= 50(мин) Ж: Маржан 60 мин, Айжан 50мин орындады Қайсысы тез және қанша уақыт тез орындады? Дәптермен жұмыс Сергіту сәті Әуенге сай қимыл жасайды. «Өрнекте» Дескриптор Сағатпен және минутпен өрнектеп жаз.
65 мин = сағ мин
80 мин
=
78 мин
=
96 мин
= Уақыт бірліктерін өрнектей алады Минут пен сағатты ажыратады. Бұрынғы кезде уақытты қалай анықтаған деп ойлайсыңдар? Кері байланыс «Смайликтер» бағалау
|
/wp-content/uploads/ 2016/04/Smile-thumbs-up-clip-art-clipart-image-0.jpg .com/1000209/4915 /v/450/depositphot os_49156621-Template-of-clock-dial.jpg ages/catalog/household_appliances/wallclocks/319977/Start-WL-PL-Classic-27-Green_554702.jpg |
|||
|
Соңы Жинақтау |
Логика Екі қыз тігін тікті 2 сағат . Әр қыз неше сағат тігін тікті ? «Иә, жоқ» әдісі бойынша бүгінгі өткен тақырыпты саралау 1сағатта 80 минут бар? 1сағаттың жартысы 20 минут ?
|
|
|||
|
Кері байланыс Өзін-өзі бағалау Қалыптастырушы бағалау |
Баспалда ты орналастыр
|
Критерий парақшалары 9 балл 6 балл 4 балл 2 балл |
|
Қосымша мәліметтер |
||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
шағым қалдыра аласыз





















