Бекітемін:______________Оқу-ісі жөніндегі орынбасары:
|
Бөлім: |
6.2 Дүниежүзі елдері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
16.04.25ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Салыстырмалы елтану |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.6.2.1 дүниежүзі елдерін салыстыруда қолданылатын белгілерді анықтау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар дүниежүзі елдерін салыстыруда қолданылатын белгілерді анықтай алады. |
|
Құндылықтар |
Еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік ?? Жапония Жапон халқының еңбекқорлығы әлемге танымал. Олар жұмысқа ерте келіп, кеш қайтады, тіпті "кароши" (жұмыстан өлу) деген ұғым да бар.
Кәсіби біліктілік өте жоғары: технология, робототехника, автокөлік өндірісі бойынша алдыңғы қатарда.
Оқушылар мен қызметкерлер дисциплина мен тәртіпке аса мән береді.
?? Германия Техникалық кәсіби білім беру жүйесі өте мықты (дуальды білім беру: оқу + тәжірибе). Қазақстан Еңбекке баулу дәстүрі бұрыннан бар (ауылшаруашылық, қолөнер, мал бағу).
Соңғы жылдары кәсіптік-техникалық білім беру мен кәсіби даму бағыты нығайып келеді.
Еңбек нарығында білікті мамандарға сұраныс жоғары. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3.Үй тапсырмасын сұрау |
Үй тапсырмасы Оқушы өзін «журналист» немесе
«ғалым» ретінде таныстырады: ? Мақсаты: Оқушы өз жұмысын "бөлісу" ретінде қабылдайды, қысылмай жауап береді. |
Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Үй тапсырмасына толық жауап береді |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. . |
1. Салыстырамалы әдіс дегеніміз не? 2. ЖІӨ, ЖҰӨ, САҚ ұғымыдарының анықтамасы қандай? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
Топтық жұмыс Тапсырма:Екі ел – бір көзқарас?" жобасы Тапсырма: Топқа 2 ел беріледі Аумағы, халқы, Табиғи ресурстары Экономика, білім беру салаларына талдау жасау. Қорытынды ретінде: «Сен қай елде өмір сүргің келеді және неге?» сұрағына жауап береді. |
Оқушы берілген тапсырманы орындайды,сұраққа жауап береді |
Дескриптор: - Екі ел – бір көзқарасына өз ойын айту -сұраққа жауап береді |
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
|
|
Жұптық тапсырма: "Мини-экскурсия" жобасы Тапсырма: Бір оқушы – турист, екіншісі – гид Таңдалған ел бойынша 1-2 минуттық виртуалды экскурсия жасайды Топтық тапсырма. Картамен жұмыс. Дж картасы беріледі. Картаға негізгі көрсеткіштері жоғары немесе төмен елдерді картада белгілеу. |
Бір оқушы – турист, екіншісі – гид Таңдалған ел бойынша 1-2 минуттық виртуалды экскурсия жасайды Елдерді салыстыру арқылы айырмашылықтар мен ұқсастықтарды табады және картаға белгілейді |
Дескриптор: - Таңдалған ел бойынша 1-2 минуттық виртуалды экскурсия жасайды; - Сұраққа жауап береді. Дескриптор: - Елдерді салыстыру арқылы айырмашылықтар мен ұқсастықтарды табады және картаға белгілеу |
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Салыстырмалы елтану
Салыстырмалы елтану
Бекітемін:______________Оқу-ісі жөніндегі орынбасары:
|
Бөлім: |
6.2 Дүниежүзі елдері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
16.04.25ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Салыстырмалы елтану |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.6.2.1 дүниежүзі елдерін салыстыруда қолданылатын белгілерді анықтау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар дүниежүзі елдерін салыстыруда қолданылатын белгілерді анықтай алады. |
|
Құндылықтар |
Еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік ?? Жапония Жапон халқының еңбекқорлығы әлемге танымал. Олар жұмысқа ерте келіп, кеш қайтады, тіпті "кароши" (жұмыстан өлу) деген ұғым да бар.
Кәсіби біліктілік өте жоғары: технология, робототехника, автокөлік өндірісі бойынша алдыңғы қатарда.
Оқушылар мен қызметкерлер дисциплина мен тәртіпке аса мән береді.
?? Германия Техникалық кәсіби білім беру жүйесі өте мықты (дуальды білім беру: оқу + тәжірибе). Қазақстан Еңбекке баулу дәстүрі бұрыннан бар (ауылшаруашылық, қолөнер, мал бағу).
Соңғы жылдары кәсіптік-техникалық білім беру мен кәсіби даму бағыты нығайып келеді.
Еңбек нарығында білікті мамандарға сұраныс жоғары. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3.Үй тапсырмасын сұрау |
Үй тапсырмасы Оқушы өзін «журналист» немесе
«ғалым» ретінде таныстырады: ? Мақсаты: Оқушы өз жұмысын "бөлісу" ретінде қабылдайды, қысылмай жауап береді. |
Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Үй тапсырмасына толық жауап береді |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. . |
1. Салыстырамалы әдіс дегеніміз не? 2. ЖІӨ, ЖҰӨ, САҚ ұғымыдарының анықтамасы қандай? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
Топтық жұмыс Тапсырма:Екі ел – бір көзқарас?" жобасы Тапсырма: Топқа 2 ел беріледі Аумағы, халқы, Табиғи ресурстары Экономика, білім беру салаларына талдау жасау. Қорытынды ретінде: «Сен қай елде өмір сүргің келеді және неге?» сұрағына жауап береді. |
Оқушы берілген тапсырманы орындайды,сұраққа жауап береді |
Дескриптор: - Екі ел – бір көзқарасына өз ойын айту -сұраққа жауап береді |
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
|
|
Жұптық тапсырма: "Мини-экскурсия" жобасы Тапсырма: Бір оқушы – турист, екіншісі – гид Таңдалған ел бойынша 1-2 минуттық виртуалды экскурсия жасайды Топтық тапсырма. Картамен жұмыс. Дж картасы беріледі. Картаға негізгі көрсеткіштері жоғары немесе төмен елдерді картада белгілеу. |
Бір оқушы – турист, екіншісі – гид Таңдалған ел бойынша 1-2 минуттық виртуалды экскурсия жасайды Елдерді салыстыру арқылы айырмашылықтар мен ұқсастықтарды табады және картаға белгілейді |
Дескриптор: - Таңдалған ел бойынша 1-2 минуттық виртуалды экскурсия жасайды; - Сұраққа жауап береді. Дескриптор: - Елдерді салыстыру арқылы айырмашылықтар мен ұқсастықтарды табады және картаға белгілеу |
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
шағым қалдыра аласыз


















