Материалдар / Салыстырмалы елтану 10 сынып ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Салыстырмалы елтану 10 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Салыстырмалы елтану 10 сынып 472 бұйрық бойынша құрастырылған қысқа мерзімді жоспар Оқу мақсаты: 10.6.2.1 дүниежүзі елдерін салыстыруда қолданылатын белгілерді анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2024
645
4 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Салыстырмалы елтану

Бөлім

6 Елтану 6.1 Дүниежүзі аймақтары

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 10

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Салыстырмалы елтану

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

10.6.2.1 дүниежүзі елдерін салыстыруда қолданылатын белгілерді анықтау

Сабақтың мақсаты


Жиынтық көрсеткіштер бойынша есептелінетін дүниежүзі елдерінің индекстері мен рейтингтерін сипаттайды;

Жиынтық көрсеткіштер бойынша есептелінетін дүниежүзі елдерінің рейтингтерін графикалық түрде көрсетеді.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеі, сабаққа дайындығын тескеру.

«Миға шабуыл» сұрақтары

  1. Мемлекет экономикаларын қалай салыстыруға болады?

  2. Салыстыруда қандай көрсеткіштер қолданылады?

  3. ЖІӨ мен ЖҰӨ айырмашылығы қандай?

  4. Жан басына шаққандағы ЖІӨ қалай есептеуге болады?

  5. ЖІӨ және ЖҰӨ қолдана отыра мемлекет экономикаларын қалай топтастыруға болады?

  6. АДИ дегеніміз не? Осы индекс арқылы мемлкеттің дамуына баға беруге бола ма?

Сабақтың тақырыбы анықталады.Сабақтың мақсаты анықталып, бағалау критерийлерімен танысады

Сұрақтарға жауап береді, өзгенің пікірін тыңдай біледі

Дескриптор

Сұрақтарға жауап береді

Жалпы 1 балл

Ашық сұрақ-жауаптар

Сабақтың ортасы

Жаңа білім. Бүгінгі тақырып жайлы түсінік беріп, оқулық мәтінмен танысуды ұсынамын. Негізгі түсінік пен терминдердің мағынасын тану.

Тапсырма 1. АДИ мен жан басына шаққандағы ЖІӨ көрсеткіштерін талдау.

Оқушылар зерттеу жұмысын келесі жоспар бойынша жүргізеді:

  1. АДИ мен жан басына шаққандағы ЖІӨ ұғымдарына түсініктеме беру.

  2. Бұл көрсеткіштерді қалай есептейді, өлшейді?

  3. Бұл көрсеткіштер нені айта алады, маңызы неде?

  4. Бір көрсеткішті таңдап график құру

Зерттеу жұмысының нәтижесін ұсыну, жұмыстарын қорғау

  • Әр жұп өз еркімен интернет сайттарын қарап, еркін форматта қорғау жүргізеді (постер, презентация, көрініс, сұхбат)


Тапсырма №2. Мемлекеттердің Жан басына шаққандағы ЖІӨ рейтингісіне әсер ететін факторларды анықтау. Кластер құрастыру. (таңдау бойынша рейтингтің басында, ортасында және соңында орналасқан үш елдің мысалында) әсер ететін факторларға баға беру. «Колесо балансы » әдісі арқылы.


Тапсырма №3. Әлемдік экономиканың маңызды көрсеткіштеріне талдау жасап, жұмысты графикалық түрде ұсыныңыз.

http://www.grandars.ru/student/mirovaya-ekonomika/pokazateli-ekonomicheskoy-effektivnosti.html


Жаңа тақырыпты меңгереді

Дескриптор:

АДИ мен жан басына шаққандағы ЖІӨ ұғымдарына түсініктеме береді

Көрсеткіштердің есептеу жоладырн түсіндіреді

Көрсеткіштердің маңызын талдайды

Бір көрсеткішті таңдап, график сызады

Дескриптор:

Жан басына шаққандағы ЖІӨ рейтингісіне әсер ететін факторларды анықтайды.

Жан басына шаққандағы ЖІӨ рейтингісіне әсер ететін факторларға баға береді.












Дескриптор:

Әлемдік экономиканың дамуының маңызды экономикалық көрсеткіштерін зерттйді;

Алынған мәліметтерді схема түрінде ұсынады;

ЖІӨ есептеу жолдарын кластер түрінде ұсынып түсіндіреді.




Жалпы 4 балл








Жалпы 2 балл




















Жалпы 3 балл


Оқулық

Дәптер

Постер









Дәптер

Оқулық

Саяси карта













Оқулық

Карта

Ғаламтор желісі

Сабақтың соңы


Сабақты қорытындылау. Сабақта оқушылардың жинаған зерттеулеріне қарай тезірек сабақты түсінгендеріне байланысты ерекше мадақтау жасап,әрқайсысына жеке- жеке кері байланыс жасау.

Кері байланыс «Бағдаршам әдісі»

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

Дескрипторды назарға ала отырып Оқушылар өздерін бағалайды


Кері байланыс



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!