Салыстыру операторлары

Тақырып бойынша 24 материал табылды

Салыстыру операторлары

Материал туралы қысқаша түсінік
Салыстыру операторы сабағына ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

___________________________________________

ілім беру ұйымның атауы)

Қысқа мерзімді абақ) жоспары


Салыстыру операторлары


Бөлім:

Болашақтың компьютерлері (ортақ тақырыптары: "Менің Отаным Қазақстан» , "Адами құндылықтар")

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:


Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Салыстыру операторлары


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.1.3 салыстыру операторларын пайдалану;

Сабақтың мақсаты

- сценарийлер жасау үшін салыстыру операторларын пайдаланады

Құндылық

Мейірімділік және ауызша қарым-қатынас мәдениеті.

Оқушылар оң пікір айтудың, мақтаудың және қолдау көрсетудің маңыздылығын түсінеді. Олар позитивті кері байланыс беруді үйренеді. Бұл дағды олардың болашақтағы қарым-қатынас процестері үшін негіз болады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың барысы

0-10 мин

1. Ұйымдастыру сәті және көңіл-күйді қалыптастыру

Сәлеметсіздер ме, құрметті оқушылар! Бүгінгі сабағымызға қош келдіңіздер!

  • Оқушылармен амандасу.

  • Сыныпта кімнің жоқ екенін анықтау, түгендеу.

"Жақсы қасиет" жылы сөздері

Қазір әрқайсысымыз көршімізге қарап, оның бір жақсы қасиетін (мысалы, "сен өте еңбекқорсың", "сен әрқашан көмектесуге дайынсың", "сенің идеяларың қызықты") айтамыз. Осылайша, бір-бірімізге жақсы энергия сыйлайық.

  • Оқушылар бір-біріне жылы тілектер айтып, жымияды.

Керемет! Осы позитивті көңіл-күймен бүгінгі сабағымызды бастайық.


Күнделікті өмірде біз үнемі әртүрлі ше шімдер қабылдаймыз. Мысалы, дүкендегі кітаптың алдымен мазмұнын,

бағасын білеміз. Содан кейін ғана оны са тып алу немесе алмау туралы шешім қа былдаймыз.

Біз күнделікті бір затты немесе бір шаманы екіншісімен салыстырамыз. Мысалы, «артық – кем» немесе «қымбат – арзан», «ұзын – қысқа» «үлкен – кіші» т.б.

Математикада сандарды және әртүрлі математикалық өлшем бірліктерін жиі салыстырамыз. Scratch-те математикаға байланысты жобаларды, сондай-ақ әртүрлі жобалар құрастыруда «артық», «кем», «тең» сияқты салыстыру операторларын пайдалануға болады.


Scratch программалау ортасында жобалар жасау барысында да бізге шешімдер қабылдайтын жағдайлар,

оқиғалар кездеседі. Сондай кезде біз олардың мәндерін салыстырамыз. Scratch программалау ортасында

қолданылатынСалыстыру операторлары көрсетілген.

Оқушылар өз жұмыс орындарын тексереді


Бір-бірінің жақсы қасиеттерін айтып,бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлайды












Сұрақтарға жауап береді.


Жұмыс дәптерлері ДК экраны







Сабақтың ортасы

11-40 мин

Жаңа топ құру. Екі топқа бөлу

Жұмыс ережесін келісу Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Салыстыру операторлары тақырыбында жаңа сабақты түсіндіру (М) Оқушыларға екі нысандарды «артық, кем, тең, тең емес» сөздерді қолдана отырып салыстыруды ұсыныңыз.

Мысалы ол заттардың көлемдері, бағалары болу мүмкін. (Ұ) Оқушыларға «Ақиқат, Жалған» ойынын ұсынамын.

7 4-тен артық немесе тең

(7≥4)

10 8-ден артық (10>8)

35 35-тен артық немесе тең (35≥35) 5.6 5-ке тең емес (5.6≠5)

Жұмыс парағымен жұмыс.


Сергіту сәті





Бекіту



Топпен жұмыс жасау





Сұрақтарға жауап береді









Дескриптор:

- жаңа терминнің орыс және ағылшын тілінде аудармасын жазады


Дескриптор:

- берілген операторлардың қызметін жазады









Дескриптор:

Интерактивті тапсырманы орындау



Сергіту жаттығуларын орындау






Дескриптор:

-салыстыру операторлары мен «Және» логикалық амалын қолданып, программа жазады және нәтижесін түсіндіреді







Дескриптор:

-салыстыру операторлары мен «Немесе » логикалық амалын қолданып, программа жазады және нәтижесін түсіндіреді





Мақтау












«Қол шапалақтау»

Рисунок 2



ФБ






Жұмыс парағы




















https://wordwall.net/resource/79791760



https://learningapps.org/watch?v=po6imbt1j24




















Сабақтын соңы

41-45 мин

Сабақтың қорытындысы.

Үй тапсырмасы : Есепте



Рефлексия.

- Сабақта не қызықты болды?

- Саған ең көп не есте қалды?

- Тағы не білгің келеді?


Үй жұмысын жазады







Сұрақтарға жауап береді




өз жұмысын бағалайды.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.10.2025
49
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі