Салыстыру операторлары. 4-сынып.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Салыстыру операторлары. 4-сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Салыстыру операторларын екі мәннің өзара тең немесе бірі екіншісінен артық не кем екендіктерін анықтау үшін қолданады. Салыстырудың ақиқат немесе жалған деген логикалық мәндері программалау ортасында көрініп тұрады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Программалау

Педагогтың аты-жөні

Джунаева З

Күні

03.10.2024ж

Сынып: 4

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Салыстыру операторлары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.1.3 салыстыру операторларын пайдалану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

-Scratch программалау ортасын іске қосады;

Көптеген оқушылар:

Салыстыру операторларын пайдаланып, программаның скриптін жазады

Кейбір оқушылар:

программаның скриптін тексереді


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Сәргіту сәті.

Саусақ-жаттығулары.




1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Жаттығуларды орындайды



Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Салыстыру операторларын екі мәннің өзара тең немесе бірі екіншісінен артық не кем екендіктерін анықтау үшін қолданады. Салыстырудың ақиқат немесе жалған деген логикалық мәндері программалау ортасында көрініп тұрады.



Scratch программалау ортасында жобалар жасау барысында да бізге шешімдер қабылдайтын жағдайлар, оқиғалар кезедеседі.Сондай кезде біз олардың мәндерін салыстырамыз.

Көрсетілім. Видеожазба/презентация.


Түсінікті болу үшін мысал қарастырайық. Көрсетілім.


Scratch-те сценарийге Салыстыру операторларын қоссақ, ол программаны қызықты әрі тартымды жасауға мүмкіндік береді.


1-тапсырма. Оқулық 28-бет «Талдап, салыстырайық» тапсырмасы.

Дескриптор:

-операторларды салыстырады, қай пәнде кездесетінің түсініктеме береді;

-ұқсастықтарын айтады.


ҚБ: «Стикер» әдісі


2-тапсырма. Практикалық жұмыс.

О қулық 28-бет, «Компьютерде орындайық» тапсырмасы.


Дескриптор:

- Scratch программалау ортасын іске қосады;

-салыстыру операторларын пайдаланып, программаның скриптін жазады;

-программаның скриптін тексреді.


ҚБ: «Стикер» әдісі

Мұғалімді тыңдайды









Видеожазбаны көреді

























1-тапсырманы орындайды






















2-тапсырманы орындайды


























Стикер













Стикер




Видеожазба/ презентация

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс:

Өзін-өзі бағалау.



Үй тапсырмасы

§ 6, жұмыс дәптері 15-16-бет
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
02.10.2024
350
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі