Салыстыру таңбалары (<, >, =) мен жұмыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Салыстыру таңбалары (<, >, =) мен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
• Оқушыларды «үлкен», «кіші», «тең» ұғымдарымен таныстыру. • Сандарды салыстыру арқылы олардың арасындағы айырмашылықты түсіндіру. • «>», «<», «=» таңбаларын дұрыс қолдануға үйрету. • Логикалық ойлау қабілетін дамыту. • Күнделікті өмірде сандарды салыстыру дағдыларын қолдануға бағыттау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Әдістемелік құралдың мақсаты мен міндеттері

Тақырыбы: Салыстыру таңбалары (<, >, =) мен жұмыс

Мақсаты:

  • Оқушыларды «үлкен», «кіші», «тең» ұғымдарымен таныстыру.

  • Сандарды салыстыру арқылы олардың арасындағы айырмашылықты түсіндіру.

  • «>», «<», «=» таңбаларын дұрыс қолдануға үйрету.

  • Логикалық ойлау қабілетін дамыту.

  • Күнделікті өмірде сандарды салыстыру дағдыларын қолдануға бағыттау.

Міндеттері:

  1. Теориялық білім беру:

    • Сандық ұғымдарды кеңейту (үлкен, кіші, тең).

    • Сандарды салыстырудың маңыздылығын түсіндіру.

    • Салыстыру таңбаларының мағынасын меңгерту.

  2. Практикалық дағдылар қалыптастыру:

    • Бір таңбалы және екі таңбалы сандарды салыстыру.

    • Тура және жанама салыстыру әдістерін қолдану.

    • Қарапайым сөз есептер арқылы салыстыруды үйрету.

  3. Логикалық ойлауды дамыту:

    • Геометриялық пішіндер мен заттарды салыстыру.

    • Сан қатары арқылы салыстыруға жаттықтыру.

    • Түрлі ойындар мен тапсырмалар арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру.

  4. Өзіндік жұмыс пен шығармашылық ойлауды жетілдіру:

    • Оқушыларға өздігінен салыстыру тапсырмаларын орындату.

    • Шығармашылық тапсырмалар беру (суреттер арқылы салыстыру, сандық ребустар шешу).

    • Жұптық және топтық жұмыстарды ұйымдастыру.

Оқыту әдістері:

  • Түсіндіру және көрсету әдісі.

  • Сұрақ-жауап және талдау әдісі.

  • Ойын арқылы оқыту (математикалық ойындар, логикалық тапсырмалар).

  • Практикалық тапсырмалар (жеке, жұптық, топтық жұмыстар).

Күтілетін нәтиже:

  • Оқушылар сандарды салыстыруды үйренеді және «>», «<», «=» таңбаларын дұрыс қолданады.

  • Логикалық ойлау қабілеті дамиды.

  • Күнделікті өмірде сандарды салыстыру дағдыларын қолдана алады.







АҚПАРАТТЫҚ-ӘДІСТЕМЕЛІК БӨЛІМ

Тақырыбы: Салыстыру таңбалары («<», «>», «=») мен жұмыс

Бұл бөлімде 1-сынып оқушыларына салыстыру ұғымын меңгертуге арналған ақпараттар мен әдістемелік нұсқаулар беріледі. Тақырыпты тиімді түсіндіру үшін оқыту әдістері, көрнекіліктер және жаттығулар қарастырылған.

Shape1

1. Тақырыптың теориялық негізі

Салыстыру – математикадағы маңызды ұғымдардың бірі. Балалар күнделікті өмірде заттарды салыстырады (үлкен-кіші, көп-аз), сондықтан осы түсініктерді математикалық тілде меңгеру олар үшін жеңіл болады. Сандарды салыстыру барысында «үлкен» (>), «кіші» (<), «тең» (=) таңбалары қолданылады.

1.1. Салыстыру таңбаларының мағынасы

  • «>» (үлкен) – сол жақтағы сан оң жақтағы саннан артық екенін көрсетеді (мысалы, 5 > 3).

  • «<» (кіші) – сол жақтағы сан оң жақтағы саннан кем екенін білдіреді (мысалы, 2 < 4).

  • «=» (тең) – екі санның мәні бірдей екенін көрсетеді (мысалы, 6 = 6).

1.2. Сан қатарындағы орны бойынша салыстыру

Сандарды салыстыру үшін сан қатарын қолдануға болады. Мысалы, 3 саны 5-тен бұрын орналасқан, сондықтан 3 < 5.

Shape2

2. Оқыту әдістері мен тәсілдері

2.1. Көрнекі құралдарды қолдану

  • Сан қатары – сандардың ретімен орналасуын түсіндіру.

  • Заттық модельдер – алма, кубик, қарындаш сияқты заттарды пайдаланып салыстыру.

  • Геометриялық фигуралар – үлкен-кішілігін салыстыру арқылы түсіндіру.

2.2. Интерактивті оқыту әдістері

  • Ойын тәсілі:

    • «Кім үлкен?» ойыны (екі санды көрсету, оқушылар салыстыру таңбасын қояды).

    • «Крокодилдің аш аузы» (крокодил үлкен санға қарай аузын ашады).

  • Жұптық және топтық жұмыс:

    • Оқушылар бір-біріне тапсырмалар дайындап, салыстыруды орындайды.

    • Қосымша логикалық есептер арқылы ойлау қабілеттерін дамыту.

Shape3

3. Практикалық бөлім

3.1. Жаттығулар
? Жазбаша тапсырмалар:

  • 7 5 (оқушылар таңбаны қояды).

  • 4 9

  • 6 6

? Сөз есептер:

  • Асқардың 3 алмасы, Айнұрдың 5 алмасы бар. Кімнің алмасы көп?

  • Бір қорапта 8 қарындаш, екіншісінде 6 қарындаш бар. Қайсысында көп?

? Логикалық тапсырмалар:

  • Бірдей заттарды табу және салыстыру.

  • Сандық қатары арқылы салыстыру.

Shape4

4. Қорытынды және бағалау

? Оқушылардың білімін бағалау үшін:

  • Қысқа тест тапсырмалары.

  • Топтық жұмыс нәтижесі.

  • Жеке шығармашылық тапсырмалар.

Күтілетін нәтиже:
Оқушылар салыстыру таңбаларын еркін қолданады.
Сан қатарын пайдаланып, сандарды салыстыра алады.
Логикалық ойлау дағдылары дамиды.





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.04.2025
220
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі