Шамалар 2-сынып математика

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шамалар 2-сынып математика

Материал туралы қысқаша түсінік
"Шамалар" тақырыбына араналған қысқа мерзімді жоспар.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақ: Шамалар және олардың өлшем бірліктері


Күні:2 тоқсан

Сынып 2



Мұғалімнің аты-жөні: Г.Байгараева


Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Тақырыбы

Өлшем бірліктерін таңдау




Оқу мақсаттары

2.1.3.1 ** заттар бетінің ауданын өлшеу үшін шамалар мен құралдар таңдау, палеткамен өлшем жүргізу/әр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін ажырата білу және олар бойынша сәйкесінше шама мәндерін анықтау

Сабақ мақсаты


әр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін ажырата біледі;

ұзындықты: см, дм, м, массаны: кг, ц/ уақытты: с, мин., ай, жыл олардың арасындағы арақатынастарын анықтай алады;

әр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін

ажырата біледі және олар бойынша сәйкесінше

шама мәндерін анықтай алады;

Бағалау критерийлері

әр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін ажырата білсе және олар бойынша сәйкесінше шама мәндерін анықтай алады

Тілдік мақсаттар



  • өлшеу, түрлендіру, салыстыру, нақты

біріншіден…, екіншіден/сосын…, ақырында…

Өлшем бірліктерінің атауларын пайдаланады.

Құндылықтарды дарыту

Еңбек және шығармашылық

Пәнаралық байланыстар

АКТ пәнімен байланысты

Дене шынықтыру жаттығуларын кіріктіру

Дүниетану пәнімен байланысты

Алдыңғы меңгерілген білім:

Өлшем бірліктерін түрлендіру және аталған сандармен амалдар

Сабақ барысы

Белгіленген уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Дерек көздер




Сабақтың басы








5 минут






«Ертеңгілік шеңбер»Қайырлы таң!

  • Кел, жаныма тұр, сыныптас.

  • Өз алақаныңды маған аш.

  • Міне, менің қолым бос,

  • Жылуыма жылу қос.


(МК,Ұ,Ж) «Өз жұбыңды тап» ойыны

Оқушыларға шамалар жазылған әр түрлі қима қағаздар таратылады. Әр оқушы өз жазуына сәйкес жұпты табуы керек.

7 дм 70 см

1 ц 100 кг

1 м 100 см

1 м 10 дм

80 дм 8 м

5 м 50 дм

1 т 1000 кг

1 кг 1000 г

4 м 5 дм 450 см

9 дм 1 см 91 см

Жұптар өздерінің таңдауын түсіндіреді.

-Балалар, қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта не істейміз?

-Қандай жетістіктерге қол жеткіземіз?

/оқушылардың жауаптарын тыңдау/

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

Интерактивті тақта







Қима карточкалар



Сабақтың ортасы





5 минут
















20 минут














































7 минут










(МК,Т) «Проблемалық сұрақ»

10 л 3 л 2 л 1 л


-Балалар, менде көлемі 10 литр бөтелке бар. Және сыйымдылығы 1 литр, 2 литр,3 литр бөтелкелер бар. Осы шыныларды пайдалана отырып, 10 литр бөтелкені қалай толтыруға болады?

-Өз ұсыныстарыңды өрнек түрінде жазып көрсете қойыңдар.

/оқушылардың жауаптарын тыңдау, 1 оқушыға тақтаға жазғызу/

-Балалар, осы жазылған өрнектердің қайсысы тиімді?

-Қандай қорытынды жасаймыз?


(МК,Ұ)Оқулықпен жұмыс 72-73 беттер



Сурет бойынша жұмыс жүргізіп, оқушылар есептеу-талдау жұмыстарын жүргізеді.



2-суретпен жұмыс жүргізу.

Есепті талдау және таңдауларын түсіндіруді ұсынамын.





(Ө,Қ)Өздік жұмыс

Рисунок 1


Жұмысты ерте орындаған оқушыға өздігінен өрнектер құруды ұсынамын.

сурет


Ламинатталған тақталар











Суреттер мен оқулық










Интерактивті тақта

































ҚБ парақтары















Сабақтың соңы



3 минут

  • Рефлексия:


-Мен бүгін .................... үйрендім.

-Мен бүгін .................... түсіндім.

-Маған .......................... қиын болды.


  • Өзін-өзі бағалау.

  • Оқушылар шапалақтау арқылы өздерін бағалайды.



Шапалақтау арқылы

Қосымша ақпарат.

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайтапсырмаларқоюдыжоспарлапотырсыз?



Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


  • Қабілеті жоғарылау оқушылар өздігінен өлшем бірліктерімен өрнектер құрастырады, талдайды.

Шапалақтау арқылы бағалайды. Өздік жұмысты бағалау.


  • Дене шынықтыру

  • Сергіту сәті







































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
2917
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі