Сабақтың
басы
5мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
Көш
басшы:
Біз
күштіміз бе?
Біз
мықтымыз ба?
Біз
бақыттымыз ба?
(Оң
қолымызды көтереміз)
Үй
тапсырмасын тексеру
9-тапсырма
Есептемей,
әрбір бағандағы өрнектердің мәні бірдей деп айтуға бола
ма?
4 · 7 + 28=
28+28=56
7 · 4 + 28
=28+28=56
3 · 7 + 3 +
15=21+3+15=39
7 · 3 + 3 +
15 =21+18=39
Сабақ
мақсатымен танысады
|
Хормен:
Күштіміз
Мықтымыз
Бақыттымыз
Алға,алға,алға
Өткен білімді зерделейді.
Сабақ
мақсатымен танысады
|
ҚБ:
Жарайсыңдар!
Керемет!
Жақсы!
Тамаша!
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
28мин
|
Жаңа
сабақ
ҰЖ.
1-тапсырма. Кестені ауызша толтыру
Бағасы
|
Саны
|
Құны
|
9
теңге
|
3
дана
|
27
теңге
|
5
теңге
|
6
дана
|
30
теңге
|
4
теңге
|
6
дана
|
24
теңге
|
Заттың
құнын білу үшін заттың бағасын оның санына көбейту керек.
Қ =
б · с
Сатып алынған заттың санын
білу үшін заттың құнын заттың бағасына бөлу
керек.
с = Қ
: б
Заттың бағасын білу үшін заттың құнын оның санына
бөлу керек. б = Қ : с
ЖЖ. 1-тапсырма«Дүкен»
ойыны Сен дүкенге келдің. Әрбір сатып алынған заттың
құнын анықта. Кесте бойынша есеп құрастырыңдар. Жолдастарыңнан оны
шығаруды сұра. Бос орындарды толтыр және
тексер
9 теңгеден
5 дәптер
|
45
тг
|
8 теңгеден
3 хатқалта
|
24
тг
|
7 теңгеден
4 дәптерқап
|
28
тг
|
8 теңгеден
4 бетбелгі
|
32
тг
|
8 теңгеден
2 ашықхат
|
16
тг
|
10
теңгеден 5 өшіргіш
|
50
тг
|
2-
тапсырма Есепті құрастырып, шартын жазып, Шешуін
жазып, сұраққа жауабын жазу
Болды
|
Сатып
алынды
|
Қалды
|
80
теңге
|

9
теңгеден
|
?
теңге
|
Шарты:
Болды- 80
тг
Сатып
алды- 9 тг-ден 2 (д)
Қалды-?
тг
Шешуі: 80 тг – 9 тг х 2 = 62 тг
Жауабы: қалды 62 теңге
Болды
|
Сатып
алынды
|
Қалды
|
70
теңге
|

3
теңгеден
|
?
теңге
|
Шарты
Болды- 70
тг
Сатып
алды- 3 тг-ден 2 (қ)
Қалды-?
тг
Шешуі: 70 тг – 3 тг х 4 = 58 тг
Жауабы: қалды 58 теңге
ФС. 4-тапсырма.Жеке тапсырма ұсыну
-
ңгеге не сатып ала
аласың?
1)Торт, йогурт және шоколад 2) Торт, «Чупа Чупс» және батон
кәмпит. 3) Торт,
пирожное, «Чупа Чупс» және батон кәмпит. 4) Йогурт, батон кәмпит және шырын.
5) Йогурт, шоколад, шырын
және торт. 6) Йогурт,
батон кәмпит, шырын және «Чупа Чупс
|
Кестені ауызша толтырады
Заттың құнын білу үшін заттың бағасын оның санына
көбейту керектігін біледі
Әрбір сатып алынған заттың құнын
анықтайды
Кесте бойынша есеп
құрастырыңдады
Есепті құрастырып, шартын
жазады
Шешуін жазып, сұраққа жауабын
жазады
500 теңгеге не сатып ала алатынын
анықтайды
|
Дескриптор:
Дүкен ойынында заттың құнын табады
1б
Кестеге байлагысты есеп құрастырады
1б
Кері есеп құрастырады 1б
Есепті құрастырып, шартын жазады
1б
Шешуін
жазып, сұраққа жауабын жазады 1б
500 теңгеге не сатып ала алатынын анықтайды
1б
|



|
|
ЕҚБ.
5-тапсырма
Есептер
құрастыр.
Болғаны –
90 теңге
Сатып
алынды – 10теңгеден 5дана
Қалды – ?
теңге
Ш
:90-10*5=40тг
Жауабы
40тг қалды.
ЕБҚ.
6-тапсырма.
Есепте
(25 000 –
5 000) + 12 000 =32000
25 000 –
(5 000 + 12 000) =8000
80 000 –
(35 000 – 30 000) =75000
(80 000 –
35 000) – 30 000 =15000
56 000 +
(20 000 – 16 000) =60000
(56 000 +
20 000) – 16 000=60000
|
Есептерді талдайды және
шығарады
Тапсырманы орындайды
Есепті шығарады
|
Есепті құрастырады 1б
Есептерді талдайды және шығарады
2б
Есепті есептейді 1б
|
|
Сабақтың соңы
10мин
|
Бекіту
Сұрақ-жауап Үй тапсырмасы:
7-тапсырма 62-бет
Кері
байланыс: «Бес саусақ» әдісі бойынша өтеді.
Бас бармақ
– өзімді қалай сезіндім?
Балаң
үйрек – басқаларға көмегім тиді ме? Ортан терек – бүгінгі көңіл
күйім қандай болды?
Шылдыр
шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма? Кішкентай бөбек – бүгін не
үйрендім?
|
Сұрақтарға
жауап береді
Үй
тапсырмасын күнделікке жазады
«Бес
саусақ » әдісі бойынша кері байланыс жасайды
|
1-10ұпай
Өз-өздерін
бағалайды
|
|