Сабақ
тың
басы
3минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
5минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
7-тапсырма
Есепте.
Салыстыр.
3 м2 · 6 = 25 м2 – 7
м2
56 м2 + 34 м2 >9 м2 ·
5
96 м2 – 28 м2 > 35 м2 :
7
18 м2 : 2 <9 м2 ·
3
Жаңа
тақырып
1-тапсырма:
Кесте бойынша есеп құрастырып,
оны шығар.
бағасы
|
саны
|
құны
|
9теңге
|
3дана
|
27
теңге
|
5теңге
|
6дана
|
30теңге
|
4теңге
|
6дана
|
24теңге
|
Сатып алынған заттың санын
білу үшін заттың құнын заттың бағасына бөлу керек. с = Қ :
б
Заттың құнын білу үшін заттың
бағасын оның санына көбейту керек. Б= с*
Қ
Заттың бағасын білу үшін
заттың құнын оның санына бөлу керек. Қ=б
*с
2-тапсырма
«Дүкен»
ойыны.
Сен дүкенге келдің. Әрбір
сатып алынған заттың құнын анықта. Кесте бойынша есеп
құрастырыңдар.
1)1-дәптер-9тг 2)
1-дәптер-7тг
5-дәптер?тг 4-дәптер?
тг
Ш:9*5=45тг
Ш:7*4=28тг
3-тапсырма
Есеп
құрастыр.
Шарты
Болды-100
Сатып алынды-8тг-ден
3к
Қалды?
Ш:100-8*3=76тг
Жауабы 76тг
болды
4-тапсырма
«Дүкенде»
ойыны
Үстел үстінде жатқан заттарды
сатып алуың керек. Ойыншық ақшаларды пайдаланып, дүкеннен зат
ал.
500 теңгеге не сатып алар
едің?
5-тапсырма
Есептер
құрастыр.
Болғаны – 90
теңге
Сатып алынды – 10теңгеден
5дана
Қалды – ?
теңге
Ш
:90-10*5=40тг
Жауабы 40тг
қалды.
Шығармашылық
тапсырма
7-тапсырма
Сегіз бірдей тиынның біреуі
жалған,бірақ ол басқасынан жеңіл. Ең аз өлшеу арқылы жалған тиынды
қалай табуға болады?
Жауап:3 рет өлшеу арқылы қай
монета жалған екенін қалай анықтауға болады. Монетаны төрт- төртке
бөліп таразыға тартамыз.Жеңіл төрт монетаны алып екіге бөліп тағы
таразыға тартамыз.Жеңіл екі монетаны алып тағы мөлшеп жалған
монетаны анықтаймыз.
Үй
тапсырмасы
6-тапсырма
Есепте
(25 000 – 5 000) + 12 000
=32000
25 000 – (5 000 + 12 000)
=8000
80 000 – (35 000 – 30 000)
=75000
(80 000 – 35 000) – 30 000
=15000
56 000 + (20 000 – 16 000)
=60000
(56 000 + 20 000) – 16
000=60000
«Ақылды
үкі»
|
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет сезімін
ояту
Амандасады
Үй тапсырмасын
тексертеді
Тапсырмалар
ды
орындайды
Есеп
құрастырады
Есеп
құрастырады
Жеке жұмыс
жасайды
Жаттығу
жасайды
Дәптермен жұмыс
жасайды
Тапсырмалар
ды
орындайды
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
ҚБ:
Дескриптор:
Есептеп,салыстыру
жасайды-1б.
Тамаша!
Дескриптор:
Кесте бойынша есеп құрастырып,
оны шығарады-1б
Кереметсіңдер!
Дескриптор:
Кесте бойынша есеп
құрастырады-1б
Сатып алынған заттың құнын
анықтайды-1б
Дескриптор:
Сызбаларды пайдаланып, есеп
құрастырады-1б
Керемет!
Дескриптор:
Өз бетінше есеп құрастырып,
оны шығарады-1б
ДескриптоР:
Логикалық қабілеттерін
пайдаланып, есептің жауабын
табады-1б
Тамаша!
|
Суреттер
Суреттер
Жұмыс
дәптері
Оқу
құралдары
Кесте
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Қимылдар
Суреттер
Оқулық
Кесте
Таразы
Кері байланыс
тақтасы
|