Шамалар арасындағы тәуелділіктер

Тақырып бойынша 26 материал табылды

Шамалар арасындағы тәуелділіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
Шамалар арасындағы тәуелділіктер 22.04.2025ж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Сабақтың тақырыбы: Тура пропорционалдық және оның графигі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Шамалар арасындағы тәуелділіктер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тура пропорционалдық және оның графигі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.5.2.11тура пропорционал шамалардың арасындағы шынайы тәуелділік-тердің графиктеріне талдау беру;

6.5.2.12сипаттамасы бойынша тура пропорционалдықтың формуласын жазу;

Сабақтың мақсаты:

тура пропорционал тәуелділіктерді танып білу және мысалдар келтіру;

тура пропорционалдықтың формуласын білу және графигін салу;

тура пропорционал шамалардың арасындағы шынайы тәуелділік-тердің графиктеріне талдау беру;

Құндылықтар:

Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

Еңбекті, өзінің және басқалардың еңбек нәтижелерін бағалау;

Еңбекті, мамандықтарды практикалық тұрғыда зерттеуге қызығушылық таныту;

Кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін еңбек қызметінің дағдылары жинақтау, еңбексүйгіштік, еңбекке баулу, табысты еңбектің маңыздылығын түсіну;

Уақытты тиімді жоспарлай білу және кез-келген іс-әрекеттің нәтижелеріне қол жеткізу және жақсарту үшін күш салу

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі


5 минут

I.Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

Сабақты жағымды ахуалдан бастау.

Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.

«Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі

Тақта;

Слайд;

Оқу құралдары;

«Математика», 6-сынып, 2-бөлім

Сабақтың басы

10 минут

  1. Өтілген тақырыпқа қысқаша шолу

Шамалар арасындағы тәелділіктерді кестелер, формулалар және графиктер көмегімен көрсетуге болады. Кестелерде шамаларды өлшеу нәтижесі тіркеледі, графиктер – шамалар арасындағы тәуелділіктерді көрнекі көрсетеді, ал формулалар шамалардың қасиеттерін зерттеуге мүмкіндік береді

Ой қозғау.

Көп нүктенің орнына тиісті сөз тіркесін қойып, сөйлемді аяқтаңыз.

y = kx формуласымен берілген функция ... деп аталады, мұндағы x – тәуелсіз айнымалы, k – .... коэффициенті.

Егер k 0 болса, онда тура пропорционалдықтың графигі ............... орналасады.

Егер k 0 болса, онда тура пропорционалдықтың графигі ........................ орналасады.








Оқушылар

бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


Тақта;

Слайд;

Оқу құралдары;

«Математика», 6-сынып, 2-бөлім

Сабақтың ортасы

25минут

Тапсырма

1 x және y шамалары арасындағы тура пропорционал тәуелділік кестемен берілген.

x

2

y

6

Тәуелділіктің формуласын,  x =1, x =3, x =4 және x =5 болғандағы y мәндерін тауып, графигін сызыңдар

2. А және В қалалар арасындағы қашықтық 50км тең. Жылдамдықпен уақыттың тәуелділігін формула арқылы көрсетіңіз. Кестені толтырыңыз және графигін салыңыз.

t(сағ)

1

2

2,5

3

4

4,5

6

9

18

v(км)













Дискрптор:

Тура пропорционалдық формуласын көрсетеді

Бағалаудың дискриптор бойынша өзін өзі бағалау түрі қолданылады

Тақта;

Слайд;

Оқу құралдары;

«Математика», 6-сынып, 2-бөлім


Дискрптор:

Тура пропорционалдық формуласын көрсетеді

Бағалаудың дискриптор бойынша өзін өзі бағалау түрі қолданылады

Тақта;

Слайд;

Оқу құралдары;

«Математика», 6-сынып, 2-бөлім

Сабақтың соңы

5мин

Сабақты қорытындылау:

«Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын:

Үйге тапсырма беру: №

Рефлексия. «Алма ағашы» әдісі

«Жасыл түсті алма» – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл - күйім көтеріңкі;

«Қызыл түсті алма» - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл - күйім жоқ.

кері байланыс парағы таратылады.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


Тақта;

Слайд;

Оқу құралдары;

«Математика», 6-сынып, 2-бөлім




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.04.2025
237
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі