Бекітемін:
Сабақтың тақырыбы: Тура пропорционалдық және оның графигі
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Шамалар арасындағы тәуелділіктер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тура пропорционалдық және оның графигі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.5.2.11тура пропорционал шамалардың арасындағы шынайы тәуелділік-тердің графиктеріне талдау беру; 6.5.2.12сипаттамасы бойынша тура пропорционалдықтың формуласын жазу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
тура пропорционал тәуелділіктерді танып білу және мысалдар келтіру; тура пропорционалдықтың формуласын білу және графигін салу; тура пропорционал шамалардың арасындағы шынайы тәуелділік-тердің графиктеріне талдау беру; |
|
Құндылықтар: |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Еңбекті, өзінің және басқалардың еңбек нәтижелерін бағалау; Еңбекті, мамандықтарды практикалық тұрғыда зерттеуге қызығушылық таныту; Кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін еңбек қызметінің дағдылары жинақтау, еңбексүйгіштік, еңбекке баулу, табысты еңбектің маңыздылығын түсіну; Уақытты тиімді жоспарлай білу және кез-келген іс-әрекеттің нәтижелеріне қол жеткізу және жақсарту үшін күш салу |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 минут |
I.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады. «Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді. |
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі |
Тақта; Слайд; Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Шамалар арасындағы тәелділіктерді кестелер, формулалар және графиктер көмегімен көрсетуге болады. Кестелерде шамаларды өлшеу нәтижесі тіркеледі, графиктер – шамалар арасындағы тәуелділіктерді көрнекі көрсетеді, ал формулалар шамалардың қасиеттерін зерттеуге мүмкіндік береді Ой қозғау. Көп нүктенің орнына тиісті сөз тіркесін қойып, сөйлемді аяқтаңыз. y = kx формуласымен берілген функция ... деп аталады, мұндағы x – тәуелсіз айнымалы, k – .... коэффициенті. Егер
k Егер
k
|
|
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
Тақта; Слайд; Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Тапсырма №1 x және y шамалары арасындағы тура пропорционал тәуелділік кестемен берілген.
Тәуелділіктің формуласын, x =1, x =3, x =4 және x =5 болғандағы y мәндерін тауып, графигін сызыңдар |
№2.
А және В қалалар арасындағы
қашықтық 50км тең.
|
Дискрптор: Тура пропорционалдық формуласын көрсетеді Бағалаудың дискриптор бойынша өзін өзі бағалау түрі қолданылады |
Тақта; Слайд; Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Дискрптор: Тура пропорционалдық формуласын көрсетеді Бағалаудың дискриптор бойынша өзін өзі бағалау түрі қолданылады |
Тақта; Слайд; Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Сабақты қорытындылау: «Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын: Үйге тапсырма беру: № Рефлексия. «Алма ағашы» әдісі «Жасыл түсті алма» – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл - күйім көтеріңкі; «Қызыл түсті алма» - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл - күйім жоқ. |
кері байланыс парағы таратылады. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
Тақта; Слайд; Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шамалар арасындағы тәуелділіктер
Шамалар арасындағы тәуелділіктер
Бекітемін:
Сабақтың тақырыбы: Тура пропорционалдық және оның графигі
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Шамалар арасындағы тәуелділіктер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тура пропорционалдық және оның графигі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.5.2.11тура пропорционал шамалардың арасындағы шынайы тәуелділік-тердің графиктеріне талдау беру; 6.5.2.12сипаттамасы бойынша тура пропорционалдықтың формуласын жазу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
тура пропорционал тәуелділіктерді танып білу және мысалдар келтіру; тура пропорционалдықтың формуласын білу және графигін салу; тура пропорционал шамалардың арасындағы шынайы тәуелділік-тердің графиктеріне талдау беру; |
|
Құндылықтар: |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Еңбекті, өзінің және басқалардың еңбек нәтижелерін бағалау; Еңбекті, мамандықтарды практикалық тұрғыда зерттеуге қызығушылық таныту; Кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін еңбек қызметінің дағдылары жинақтау, еңбексүйгіштік, еңбекке баулу, табысты еңбектің маңыздылығын түсіну; Уақытты тиімді жоспарлай білу және кез-келген іс-әрекеттің нәтижелеріне қол жеткізу және жақсарту үшін күш салу |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 минут |
I.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады. «Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді. |
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі |
Тақта; Слайд; Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Шамалар арасындағы тәелділіктерді кестелер, формулалар және графиктер көмегімен көрсетуге болады. Кестелерде шамаларды өлшеу нәтижесі тіркеледі, графиктер – шамалар арасындағы тәуелділіктерді көрнекі көрсетеді, ал формулалар шамалардың қасиеттерін зерттеуге мүмкіндік береді Ой қозғау. Көп нүктенің орнына тиісті сөз тіркесін қойып, сөйлемді аяқтаңыз. y = kx формуласымен берілген функция ... деп аталады, мұндағы x – тәуелсіз айнымалы, k – .... коэффициенті. Егер
k Егер
k
|
|
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
Тақта; Слайд; Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Тапсырма №1 x және y шамалары арасындағы тура пропорционал тәуелділік кестемен берілген.
Тәуелділіктің формуласын, x =1, x =3, x =4 және x =5 болғандағы y мәндерін тауып, графигін сызыңдар |
№2.
А және В қалалар арасындағы
қашықтық 50км тең.
|
Дискрптор: Тура пропорционалдық формуласын көрсетеді Бағалаудың дискриптор бойынша өзін өзі бағалау түрі қолданылады |
Тақта; Слайд; Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Дискрптор: Тура пропорционалдық формуласын көрсетеді Бағалаудың дискриптор бойынша өзін өзі бағалау түрі қолданылады |
Тақта; Слайд; Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Сабақты қорытындылау: «Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын: Үйге тапсырма беру: № Рефлексия. «Алма ағашы» әдісі «Жасыл түсті алма» – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл - күйім көтеріңкі; «Қызыл түсті алма» - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл - күйім жоқ. |
кері байланыс парағы таратылады. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
Тақта; Слайд; Оқу құралдары; «Математика», 6-сынып, 2-бөлім |
||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














