Материалдар / Шамалар. Уақытты бағдарлау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шамалар. Уақытты бағдарлау

Материал туралы қысқаша түсінік
математика 1 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
1243
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы: Шамалар. Уақытты бағдарлау


Оқиғаларды өту кезеңіне қарай орналастыру

Мектеп: Т. Бокин

Күні : 15 01. 2018


Мұғалімнің есімі: Самбетова АС

СЫНЫП: 1-сынып

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаты:

1.1.3.5 циферблат бойынша уақытты анықтайды: сағат /уақытты бағдарлау: минут, сағат, күн, апта, ай

1.1.3.1*уақыт шамаларын ажыратады; оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдайды, өлшемдер жүргізеді.


Ойлау деңгейлері:

Білу. Түсіну. Қолдану

уақытты бағдарлайды, өлшемдер мен құралдарды таңдайды, өлшемдер жүргізеді.


Тірек сөздер

уақыт; бұрынырақ;кейінірек; алдымен; содан кейін; таң; күн; кеш; түн.


Сабақтың мақсаты:

уақыт туралы білетін болады

АКТ қолдану


Пәнаралық байланыс

Дүниетану- күн тәртібі; жаратылыстану- өсімдіктердің тіршілігі

Алдыңғы оқыту

Өзара кері амалдар. БЖБ

Сабақтың жоспарланған кезеңі

Сабақта жоспарланған іс- әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы



5мин








Сабақтың ортасы


мин












Сабақтың соңы






Психологиялық ахуал

«Миға шабуыл» әдісі. +; - өзара кері амалдар дегенді қалай түсінесің? Шамалар: см ,кг, л өлшем бірлігін ата

Уақыт дегенді қалай түсінесің?

Бүгінгі сабақта нені біліп кетуің қажет? Сабақтың мақсаты: уақыт туралы білетін боласың -- Таңертең сендер нешеде тұрасыңдар? - Мұны сендер қалай біле аласыңдар?

Сен неше жастасың? — Сендер қалай ойлайсыңдар, уақытты өлшеуге бола ма? (Иә.)

Түсіндіру. Сағат макетін қолдану

Уақыттың өлшем бірлігі. таң; күн; кеш; түн

Оқулықпен жұмыс. Алма қалай өседі? Күн тәртібі.

(Ж)«Шығарып көр» Қыстап қалған құстарға жемсалғышты қалай жасауға болады?

Д:

1.

2.


ҚБ Дәптермен жұмыс

Кері байланыс

Бүгінгі сабақтан нені үйрендің? Қандай тапсырма қызықты болды?






Сағат макеті










Оқулық









Тапсырма





Дәптер





Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу қсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!