М.К;Ұ.Ж
№1.
Ребус.
«Өлшем» сөзіне
ребус.
Ө, лақ “,шаш “,есік
‘”,мысық “”.
Қ.Б: Мұғалім бағалайды.(өте
жақсы, керемет...)
-Дұрыс жауабы
ӨЛШЕМ
-Олай болса бүгінгі
тақырыбымыз қалай аталады деп ойлайсындар
?
-Дұрыс
-Бүгін шамаларды
өлшейміз.
-Қане оқушылар кітаптан 118
бетті ашайық
-Бүгін сызғыштың көмегімен
ұзындықты өлшеуді үйренеміз.
М.К;Ж.Ж
№2. Кесіндінің
ұзындығын сызғыштың көмегімен өлшеуге болады. Ол үшін кесіндінің
ұшын сызғыштың 0 санымен дәл келетіндей етіп орналастырып.
Сызғыштағы кесіндінің екінші ұшына сәйкес келетін сан кесіндінің
ұзындығын көрсетеді.
Кесіндінің ұзындығы - 5
см
Қ.Б: жасыл және сары
қағазбен бағалау.
М.К;Ж.Ж
№3. Шығарып
көр.
Әр оқушыға қайық
беріледі.
-Суретте неше үшбұрыш
бар?
-Ең үлкен үшбұрыштың
қабырғаларын өлше.
Қ.Б: жасыл және сары
қағазбен бағалау.
Сергіту
сәті.
«Көңілді
күн»
М.К.
№4. Дециметр –
ұзындықтың өлшем бірлігі.
10 сантиметр 1 дициметрді
құрайды.
10см =1
дм
12см = 1 дм 2
см
Қ.Б: Мұғалім бағалайды.(өте
жақсы, керемет...)
№5. Орындап
көр.
Заттардың ұзындығын
сантиметрмен анықта. Ең ұзын және ең қысқа затты тап. Қай зат 1
дециметрден ұзын? Қай зат 1 дециметрден
қысқа.
Дәптермен жұмыс. Шанышқы
мен пышақ 1 дм ұзын, ал қасық 1 дм
қысқа.
Қ.Б: Мұғалім бағалайды.(өте
жақсы, керемет...)
№6. см жіктеп
жаз.
15 см = дм см 1 дм 1 см =
см;
19 см = дм см; 1 дм 4 см =
см;
16 см = дм см; 1 дм 7 см =
см;
18 см = дм см; 1 дм 0 см =
см.
Қ.Б: Қ.Б: жасыл және сары
қағазбен бағалау.
№7.Қосымша
тапсырма
Қай жол қысқа? Сызғыштың
көмегімен жолдардың ұзындығын өлшейді және нәтижесін жазады. Оларды
салыстыра отырып, ең қысқа жолда
табады.
Суретке мұқият
қараңыз.Балық қандай геометриялық фигуралардан
тұрады.
Дескриптор:
-Геометриялық фигуралардың
ұзындықтарын өлшейді және нәтижесін
жазады.
-Шамалардың өлшем
бірліктерін ажырата алады.
|