Шамаларды өлшеу.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шамаларды өлшеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып математика Шамаларды өлшеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Пән:Математика

Сынып:1 «Б»

Мектеп: №3 ЖББ


Күні: 19.12.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні : Мейрамбекова Диана.

Сабақтың тақырыбы:

Шамаларды өлшеу.

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:






Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

1.3.1.3. Геометриялық фигуралардың (үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) жан-жағын өлшеу, салыстыру.

1.1.3.2.**см, дм, өлшем бірліктерін қолдану арқылы шамаларды өлшеу.


Сабақ мақсаттары:

Барлығы: Шамалар туралы және олардың өлшем бірліктері туралы түсінігі болады және салыстырады.

Көпшілігі: Шаманы өлшеу үшін бірлік пен құрал таңдайды, өз әрекетін түсінеді.

Кейбіреуі: Өлшем бірліктерді (см,дм) қолданып, өлшейді.


Бағалау критерилері

-Геометриялық фигураның қабырғаларының ұзындығын өлшейді және салыстырады.


Ресурстар

Шаттық шеңбері, А4 парақ, оқулық, таратпа қағаз әр балаға әр түрлі кесінді, сызғыш, қайықтын суреті, бейнебаян,сызғыштың суреті, дәптер және оқулық, дәптер, таратпа сурет, алма, гүл, жапырақ суреттері.




Сөздікқор


өлшеу, дециметр

Пәнаралық байланыстар

Көркем еңбек

АКТқолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

АКТ, бейнеролик - геометриялық фигуралар

Алдыңғы меңгерілген білім


Геометриялық пішіндерді біледі.

см, дм, өлшем бірліктерін біледі











Сабақтыңжоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы



Шаттық шеңбері

Сабақ ортасы


М.К;Ұ.Ж

1. Ребус.

«Өлшем» сөзіне ребус.

Ө, лақ “,шаш “,есік ‘”,мысық “”.

Қ.Б: Мұғалім бағалайды.(өте жақсы, керемет...)


-Дұрыс жауабы ӨЛШЕМ

-Олай болса бүгінгі тақырыбымыз қалай аталады деп ойлайсындар ?

-Дұрыс

-Бүгін шамаларды өлшейміз.

-Қане оқушылар кітаптан 118 бетті ашайық

-Бүгін сызғыштың көмегімен ұзындықты өлшеуді үйренеміз.


М.К;Ж.Ж

2. Кесіндінің ұзындығын сызғыштың көмегімен өлшеуге болады. Ол үшін кесіндінің ұшын сызғыштың 0 санымен дәл келетіндей етіп орналастырып. Сызғыштағы кесіндінің екінші ұшына сәйкес келетін сан кесіндінің ұзындығын көрсетеді.

Кесіндінің ұзындығы - 5 см



Қ.Б: жасыл және сары қағазбен бағалау.


М.К;Ж.Ж

3. Шығарып көр.

Әр оқушыға қайық беріледі.

-Суретте неше үшбұрыш бар?

-Ең үлкен үшбұрыштың қабырғаларын өлше.


Қ.Б: жасыл және сары қағазбен бағалау.


Сергіту сәті.

«Көңілді күн»


М.К.

4. Дециметр – ұзындықтың өлшем бірлігі.

10 сантиметр 1 дициметрді құрайды.


10см =1 дм

12см = 1 дм 2 см


Қ.Б: Мұғалім бағалайды.(өте жақсы, керемет...)


5. Орындап көр.

Заттардың ұзындығын сантиметрмен анықта. Ең ұзын және ең қысқа затты тап. Қай зат 1 дециметрден ұзын? Қай зат 1 дециметрден қысқа.

Дәптермен жұмыс. Шанышқы мен пышақ 1 дм ұзын, ал қасық 1 дм қысқа.


Қ.Б: Мұғалім бағалайды.(өте жақсы, керемет...)


6. см жіктеп жаз.


15 см = дм см 1 дм 1 см = см;

19 см = дм см; 1 дм 4 см = см;

16 см = дм см; 1 дм 7 см = см;

18 см = дм см; 1 дм 0 см = см.


Қ.Б: Қ.Б: жасыл және сары қағазбен бағалау.


7.Қосымша тапсырма

Қай жол қысқа? Сызғыштың көмегімен жолдардың ұзындығын өлшейді және нәтижесін жазады. Оларды салыстыра отырып, ең қысқа жолда табады.




Суретке мұқият қараңыз.Балық қандай геометриялық фигуралардан тұрады.


Дескриптор:

-Геометриялық фигуралардың ұзындықтарын өлшейді және нәтижесін жазады.

-Шамалардың өлшем бірліктерін ажырата алады.


А4 парақ












Оқулық




Таратпа қағаз әр балаға әр түрлі кесінді.Сызғыш








Қайықтын суреті.









Бейнебаян.




Сызғыштың суреті.



















Дәптер және оқулық.







Дәптер.











Таратпа сурет.
















Сабақтың соңы

Қортынды:

-Бүгінгі сабақта не үйрендік?

-Не істедік

-Не ұнады

-Не ұнамады

-Түсінбеген жерлерін бар ма?

Рефлексия.

«Керемет алма ағашы»



- бүгін мен көп үйрендім.

- маған ұнады.

- менде әлі сұрақтар бар.

- Рахмет сабақ аяқталды.

- Сауболындар.








Алма, гүл, жапырақ суреттері.



Әдіскер:

Бекітемін:_____________

Мұғалімнің аты-жөні:

Келісемін:_____________

Машықкер:

Баға:_____________



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2020
2927
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі