Материалдар / Шамаларды өлшеу.

Шамаларды өлшеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып математика Шамаларды өлшеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2020
2657
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Пән:Математика

Сынып:1 «Б»

Мектеп: №3 ЖББ


Күні: 19.12.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні : Мейрамбекова Диана.

Сабақтың тақырыбы:

Шамаларды өлшеу.

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:






Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

1.3.1.3. Геометриялық фигуралардың (үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) жан-жағын өлшеу, салыстыру.

1.1.3.2.**см, дм, өлшем бірліктерін қолдану арқылы шамаларды өлшеу.


Сабақ мақсаттары:

Барлығы: Шамалар туралы және олардың өлшем бірліктері туралы түсінігі болады және салыстырады.

Көпшілігі: Шаманы өлшеу үшін бірлік пен құрал таңдайды, өз әрекетін түсінеді.

Кейбіреуі: Өлшем бірліктерді (см,дм) қолданып, өлшейді.


Бағалау критерилері

-Геометриялық фигураның қабырғаларының ұзындығын өлшейді және салыстырады.


Ресурстар

Шаттық шеңбері, А4 парақ, оқулық, таратпа қағаз әр балаға әр түрлі кесінді, сызғыш, қайықтын суреті, бейнебаян,сызғыштың суреті, дәптер және оқулық, дәптер, таратпа сурет, алма, гүл, жапырақ суреттері.




Сөздікқор


өлшеу, дециметр

Пәнаралық байланыстар

Көркем еңбек

АКТқолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

АКТ, бейнеролик - геометриялық фигуралар

Алдыңғы меңгерілген білім


Геометриялық пішіндерді біледі.

см, дм, өлшем бірліктерін біледі











Сабақтыңжоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы



Шаттық шеңбері

Сабақ ортасы


М.К;Ұ.Ж

1. Ребус.

«Өлшем» сөзіне ребус.

Ө, лақ “,шаш “,есік ‘”,мысық “”.

Қ.Б: Мұғалім бағалайды.(өте жақсы, керемет...)


-Дұрыс жауабы ӨЛШЕМ

-Олай болса бүгінгі тақырыбымыз қалай аталады деп ойлайсындар ?

-Дұрыс

-Бүгін шамаларды өлшейміз.

-Қане оқушылар кітаптан 118 бетті ашайық

-Бүгін сызғыштың көмегімен ұзындықты өлшеуді үйренеміз.


М.К;Ж.Ж

2. Кесіндінің ұзындығын сызғыштың көмегімен өлшеуге болады. Ол үшін кесіндінің ұшын сызғыштың 0 санымен дәл келетіндей етіп орналастырып. Сызғыштағы кесіндінің екінші ұшына сәйкес келетін сан кесіндінің ұзындығын көрсетеді.

Кесіндінің ұзындығы - 5 см



Қ.Б: жасыл және сары қағазбен бағалау.


М.К;Ж.Ж

3. Шығарып көр.

Әр оқушыға қайық беріледі.

-Суретте неше үшбұрыш бар?

-Ең үлкен үшбұрыштың қабырғаларын өлше.


Қ.Б: жасыл және сары қағазбен бағалау.


Сергіту сәті.

«Көңілді күн»


М.К.

4. Дециметр – ұзындықтың өлшем бірлігі.

10 сантиметр 1 дициметрді құрайды.


10см =1 дм

12см = 1 дм 2 см


Қ.Б: Мұғалім бағалайды.(өте жақсы, керемет...)


5. Орындап көр.

Заттардың ұзындығын сантиметрмен анықта. Ең ұзын және ең қысқа затты тап. Қай зат 1 дециметрден ұзын? Қай зат 1 дециметрден қысқа.

Дәптермен жұмыс. Шанышқы мен пышақ 1 дм ұзын, ал қасық 1 дм қысқа.


Қ.Б: Мұғалім бағалайды.(өте жақсы, керемет...)


6. см жіктеп жаз.


15 см = дм см 1 дм 1 см = см;

19 см = дм см; 1 дм 4 см = см;

16 см = дм см; 1 дм 7 см = см;

18 см = дм см; 1 дм 0 см = см.


Қ.Б: Қ.Б: жасыл және сары қағазбен бағалау.


7.Қосымша тапсырма

Қай жол қысқа? Сызғыштың көмегімен жолдардың ұзындығын өлшейді және нәтижесін жазады. Оларды салыстыра отырып, ең қысқа жолда табады.




Суретке мұқият қараңыз.Балық қандай геометриялық фигуралардан тұрады.


Дескриптор:

-Геометриялық фигуралардың ұзындықтарын өлшейді және нәтижесін жазады.

-Шамалардың өлшем бірліктерін ажырата алады.


А4 парақ












Оқулық




Таратпа қағаз әр балаға әр түрлі кесінді.Сызғыш








Қайықтын суреті.









Бейнебаян.




Сызғыштың суреті.



















Дәптер және оқулық.







Дәптер.











Таратпа сурет.
















Сабақтың соңы

Қортынды:

-Бүгінгі сабақта не үйрендік?

-Не істедік

-Не ұнады

-Не ұнамады

-Түсінбеген жерлерін бар ма?

Рефлексия.

«Керемет алма ағашы»



- бүгін мен көп үйрендім.

- маған ұнады.

- менде әлі сұрақтар бар.

- Рахмет сабақ аяқталды.

- Сауболындар.








Алма, гүл, жапырақ суреттері.



Әдіскер:

Бекітемін:_____________

Мұғалімнің аты-жөні:

Келісемін:_____________

Машықкер:

Баға:_____________



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ