Бекітемін:________________ Оқу ісінің меңгерушісі: _______________ 33- сабақ
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Шамаларды өлшеу
(Сабақтың тақырыбы)
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||||
|
Пәні |
Математика |
|||||
|
Бөлім |
1А. Сандар мен цифрлар |
|||||
|
Күні |
26.10 |
|||||
|
Сыныбы: 1 «Ә» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Шамаларды өлшеу |
|||||
|
Оқу мақсаты |
1.1.3.2** өлшем бірліктерін: ұзындық (см, дм) / масса (кг) / көлем (сыйымдылық) (л) қолданып, шамаларды өлшеу; 1.1.3.1** ұзындық см, дм шамаларын ажырату, оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар натурал сандар қатарында 9 санының орнын тауып, 9 санын басқа сандармен салыстыруға қалыптастыру. 9 санының құрамын анықтап, 9 цифрын жазу. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақ кезеңі уақыты |
Педагогтың іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||
|
Ұйымдастыру ___ мин |
Кинезиологиялық жаттығулар «Құлақ-мұрын»
|
Іс- әрекеттер арқылы орындайды. |
Жарайсыңдар! |
Нейрогим-настикалық жаттығу. |
||
|
Жаңа білім ___ мин |
Ынталандыру. Мұғалім оқушыларға: «Біз осыған дейін бірнеше шамамен таныстық. Олар адамның өміріне өте қажет. Бүгін біз бірге зерттеушілер боламыз, өзіміздің айналамыздағы заттарды оқып білеміз»,– деп хабарлайды. |
Санау дағдыларын қайталайды. |
Ауызша мұғалім қолдауы |
Сандар |
||
|
___ мин |
Өзектендіру. –Қай ыдыста күріш дәні көп? –Сен қалай білдің?
Сурет бойынша қорытынды шығара біледі. Шамаларды салыстыру үшін бірдей өлшеуіштер қажеттігін дәлелдеп, шешімін айтады. |
Моншақ тіз бегі арқылы жаңа сабақ тың тақыры бын ашады. |
Оқушыларды мадақтау МҚ: «Жарайсыңдар» |
Моншақ суреті |
||
|
___ мин Оқулықпен жұмыс |
Оқулықтағы №1 тапсырма.Суретке мұқият қара.Сырым не істеп жатыр? Оған көрсетілген мөлщерге дейін қанша л су қажет? (2) 7л+2л=9л
Сырым екі литр су құйды ? 9 л болу шін неше л су жетпейді?
Әлия ұзындығы 10 см ермексазды қандай бөліктерден алады? 6с+4см=10см |
Сұрақтарға жауап береді. |
Оқушыларды мадақтау МҚ: «Жарайсыңдар» |
Оқулық, дәптер. |
||
|
___ мин |
Жаңаны ашу. «Миға шабуыл» стратегиясы. 2 есеп
. Заттардың массаларын кему ретіне қарай ата |
Суретке қарап, сұрақтарға жауап береді. Заттар массасын кему ретіне қарай атайды |
МҚ: «Керемет» «Жарайсың-дар» |
Оқулық, дәптер. |
||
|
___ мин |
Жаңаны қолдану Жұптық жұмыс Оқулықтағы №3 тапсырманы жұппен орындауға берілген. Өзара байланысты мысалдарды құруды ұсынады. Суретке қарап отырып жіп орамдарын себетке сызып көрсет
|
Оқушылар берілген суретке қарап себеттегі сан шығу үшін жіп орамдарын сызып көрсетеді |
Оқушылар тапсырманы орындау деңгейіне байланысты «Отшашу» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды. |
Оқулық, дәптер. |
||
|
___ мин |
Оқып-үйренгенді меңгергенін тексеру(жеке жұмыс)
|
Сандарды тез есептеп қосып мәнін табады |
Оқушылардың жұмысы смайл беру арқылы бағаланады. |
Оқулық, дәптер. «Кім зерек?» ойыны. |
||
|
___ мин |
Жеміс – сабақ пайдалы, жемісті болды; Гүл – сабақ жақсы өтті; Жасыл жапырақ – сабаққа көңілі толмады; Сары жапырақ – сабақ ұнамады, зеріктірерлік болды. |
Сабақ аяқталған соң балалар ағашқа жапырақ, гүл, жемістерді жабыстырады. |
|
Ағаштың суреті, жапырақтар, гүлдер, жемістер. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Шамаларды өлшеу " тақырыбына ҚМЖ 1сынып математика
"Шамаларды өлшеу " тақырыбына ҚМЖ 1сынып математика
Бекітемін:________________ Оқу ісінің меңгерушісі: _______________ 33- сабақ
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Шамаларды өлшеу
(Сабақтың тақырыбы)
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||||
|
Пәні |
Математика |
|||||
|
Бөлім |
1А. Сандар мен цифрлар |
|||||
|
Күні |
26.10 |
|||||
|
Сыныбы: 1 «Ә» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Шамаларды өлшеу |
|||||
|
Оқу мақсаты |
1.1.3.2** өлшем бірліктерін: ұзындық (см, дм) / масса (кг) / көлем (сыйымдылық) (л) қолданып, шамаларды өлшеу; 1.1.3.1** ұзындық см, дм шамаларын ажырату, оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар натурал сандар қатарында 9 санының орнын тауып, 9 санын басқа сандармен салыстыруға қалыптастыру. 9 санының құрамын анықтап, 9 цифрын жазу. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақ кезеңі уақыты |
Педагогтың іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||
|
Ұйымдастыру ___ мин |
Кинезиологиялық жаттығулар «Құлақ-мұрын»
|
Іс- әрекеттер арқылы орындайды. |
Жарайсыңдар! |
Нейрогим-настикалық жаттығу. |
||
|
Жаңа білім ___ мин |
Ынталандыру. Мұғалім оқушыларға: «Біз осыған дейін бірнеше шамамен таныстық. Олар адамның өміріне өте қажет. Бүгін біз бірге зерттеушілер боламыз, өзіміздің айналамыздағы заттарды оқып білеміз»,– деп хабарлайды. |
Санау дағдыларын қайталайды. |
Ауызша мұғалім қолдауы |
Сандар |
||
|
___ мин |
Өзектендіру. –Қай ыдыста күріш дәні көп? –Сен қалай білдің?
Сурет бойынша қорытынды шығара біледі. Шамаларды салыстыру үшін бірдей өлшеуіштер қажеттігін дәлелдеп, шешімін айтады. |
Моншақ тіз бегі арқылы жаңа сабақ тың тақыры бын ашады. |
Оқушыларды мадақтау МҚ: «Жарайсыңдар» |
Моншақ суреті |
||
|
___ мин Оқулықпен жұмыс |
Оқулықтағы №1 тапсырма.Суретке мұқият қара.Сырым не істеп жатыр? Оған көрсетілген мөлщерге дейін қанша л су қажет? (2) 7л+2л=9л
Сырым екі литр су құйды ? 9 л болу шін неше л су жетпейді?
Әлия ұзындығы 10 см ермексазды қандай бөліктерден алады? 6с+4см=10см |
Сұрақтарға жауап береді. |
Оқушыларды мадақтау МҚ: «Жарайсыңдар» |
Оқулық, дәптер. |
||
|
___ мин |
Жаңаны ашу. «Миға шабуыл» стратегиясы. 2 есеп
. Заттардың массаларын кему ретіне қарай ата |
Суретке қарап, сұрақтарға жауап береді. Заттар массасын кему ретіне қарай атайды |
МҚ: «Керемет» «Жарайсың-дар» |
Оқулық, дәптер. |
||
|
___ мин |
Жаңаны қолдану Жұптық жұмыс Оқулықтағы №3 тапсырманы жұппен орындауға берілген. Өзара байланысты мысалдарды құруды ұсынады. Суретке қарап отырып жіп орамдарын себетке сызып көрсет
|
Оқушылар берілген суретке қарап себеттегі сан шығу үшін жіп орамдарын сызып көрсетеді |
Оқушылар тапсырманы орындау деңгейіне байланысты «Отшашу» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды. |
Оқулық, дәптер. |
||
|
___ мин |
Оқып-үйренгенді меңгергенін тексеру(жеке жұмыс)
|
Сандарды тез есептеп қосып мәнін табады |
Оқушылардың жұмысы смайл беру арқылы бағаланады. |
Оқулық, дәптер. «Кім зерек?» ойыны. |
||
|
___ мин |
Жеміс – сабақ пайдалы, жемісті болды; Гүл – сабақ жақсы өтті; Жасыл жапырақ – сабаққа көңілі толмады; Сары жапырақ – сабақ ұнамады, зеріктірерлік болды. |
Сабақ аяқталған соң балалар ағашқа жапырақ, гүл, жемістерді жабыстырады. |
|
Ағаштың суреті, жапырақтар, гүлдер, жемістер. |
||
шағым қалдыра аласыз


















