Шамаларды сипаттау. Операторлар бөлімі.Қарапайым операторлар.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шамаларды сипаттау. Операторлар бөлімі.Қарапайым операторлар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар №1 сабақ

Күні:


Сыныбы: 9-сынып

Пәні: информатика


Тақырыбы

Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру.

Сілтеме

Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 9 сыныбына арналған оқулық.

Мақсаты

ДК-пен жұмыс істеу кезіндегі ҚТ ережелерін және төтенше жағдайларда не істеу керектігі туралы ережелер туралы білімдерін қалыптастырады;

Оқу нәтижесі:

Информатика кабинетіндеөзін – өзі алып жүру ережелерін меңгере отырып және көзді талдырмау жаттығуларын жасау мағлұматын игереді.

Түйінді идеялар:

Оқушылардың жеке, топтық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Сабақта СТО технологиясының әдіс тәсілдерін пайдаланып оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру.

Жаттығулар:

1. Сергіту сәті

2. Топта жұмыс істеу ережесі

3. Топтық жұмысты бақылау және бағалау

Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:

топтық жұмыстар

өзгенің пікірін құрметтей білу

өзін-өзі және өзгені бағалау

Дереккөздер:

Информатика Жалпы білім беретін мектептің 9 сыныбына арналған оқулық

Интернеттен алынған ақпараттар

қосымша дидактикалық материлдар

Оқуға арналған тапсырма:

Оқулық

оқушылардың өз бетінше іздену жұмыстары.

Практикум


Кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас тыру

(7 мин.)

Сәлемдесу

Үлестірмелер арқылы 3 топқа бөлу.

Түрлі түсті фигуралар беріледі.

Shape2 Shape3 Shape1

Кезекші сынып жайлы ақпар береді. Оқушылар үлестірмелерді таңдай отырып, фигуралар бойынша 3 топқа бөлінеді.

Түстер және фигуралар психологиясы бойынша ақпар алады.


Үлестірмелі суреттер

Жағымды ахуал

(5 минут)

«Болашақ» бейнежазбасын көрсету.

Жылы атмосфера қалыптастыру;


Бейнежазба

Жаңа сабақ.

Ой қозғау

(10 мин.)


Қауіпсіздік техникасының ережелерін төмендегі пункттерге бөлуге болады:

1.Жалпы

2.ДК-де жұмысты бастау алдында

3.Жұмыс істеу кезінде

4.Авариялық жағдайларда

5.Жұмысты аяқтағанда

Жалпы қауіпсіздік талаптары:

1.Мұғалімнің рұқсатынсыз құрал-жабдықтарды орнынан қозғауға, сымдарға,
розеткаларға, штепсельдің айырына, штекерге тиісуге тыйым салынады.

2.Мұғалімнің рұқсатынсыз сынынқа кіруге және сыныптан шығуға болмайды.

3.ДК-де су киіммен және су қолмен жұмыс істеуге болмайды.

4.Корпусы мен сымдарының бүтіндігі бұзылған (ашық) ДК-де жұмыс істеуге тыйымсалынады.

5.Үстелге, ДК-дің жанына сөмке, портфель, кітап қоюға болмайды.
Үстелде тек дәптер мен қалам ғана жатуы керек.

6.Пернетақтаның үстіне ештеңе коюға болмайды.

7.Компьютер сыныбында жүгіруге, ойнауға, жолдастарыңның көңілін қажетсіз аударуға, бөгде жұмыстарды істеуге тыйым салынады.

Оқушылар топта бірлесе отырып талқылау жасайдыжәне қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады.


оқулық

Тәжіри

белік жұмыс

(10 мин.)




«Аквариум» әдісі








Топтық жұмыс

(постер дайындау)

1 - топ – Пайдаланушының компьютерде отыру ережесін жазыңыз.

2 - топ – Компьютерді қолданғанда тез шаршамау үшін не істеу керек.

3 - топ – Компьютерді қолданғанда кенеттен оқыс жағдай болғанда көрсетілетін алғашқы медициналық көмек.




Оқушылар бірлесе берілген тақырыптарына сәйкес жұмыстарын дайындап және «Аквариум» әдісі бойынша қорғап шығады.

Тапсырма критерийлері:

1.Тақырыптың толық ашылуы – 10 балл

2.Эстетикалық талғамға сәйкестігі – 10 балл

3.Топтардың бірлесе жұмыс жасауы – 10 балл

Бағалау шкаласы:

25- 30 балл – «5»

24- 20 балл –«4»

19- 10 балл –«3»

Критерий

лер арқылы бағалау


Компьютер, практикалық тапсырма үлестірмесі

Сергіту сәті.

3 мин

Таныстырылым көрсету

«Жеті керемет»

Пікірлерін айтып өтеді.


Компьютер, таныстырылым

Сабақты бекіту

5 мин

Сұрақ – жауап


Сұрақтар қойып, жауап береді.



Бағалау

3 мин

Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау




Үйге тапсыр

Ма

Үй тапсырмасын тақтаға жазу. «Техникалық қауіпсіздік ережелері» жайлы мағлұматты толықтырып, өз беттеріңше ізденіп келу;

Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.



Кері байланыс.

2 мин

рефлексия парағын ілу .

Оқушылар тақырыпты түсінген, түсінбеген сұрақтарын рефлексия парағына жабыстырғыштың көмегімен жабыстырып кетеді.


Парақшалар



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2018
468
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі