Ұйымдастыру
2мин
Өткен білімді еске
түсіру 8мин
|
Психологиялық
ахуал
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып
реттілігін қадағалау. Психалагиялық ахул
туғызу.
Бас әріптерінен келетін табиғат жайлы бір
сойлемнен айтып
шығады.
Топқа
бөлу
«Қоңыздар»
әдісі
Қоңызар арқылы топқа
бөлу.
2.Топ ережесін еске
түсіру.
3.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
Өткен білімді
қайталау.Үйге тапсырмасын
тексеру. Өтілген тақырып тапсырмаларын
тексеру
«Галерия» әдісі арқылы өткен білмді еске
түсіру
Суреттердегі бұл қыз кім деп
ойлайсыз?
Ол тарихтағы басты тұлға бола
ала ма?
|
Өз есімдерінің бас
әріптерімен
Оқушылар өз жауаптарын
суреттер арқылы өткен сабақты естеріне
түсіреді.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|



|
Жаңа білім
15мин
|
Оқушыларға Саманта Смиттің
қысқаша өмірбаянын және оның тарихын айту (слайд 3 Саманта Смит
(Samantha Smith) 1972 жылы 29 маусымда Мэн штатының Хьюлтон
қаласында дүниеге келген. Оның анасы Джейн Смит әлеуметтанушы, ал
әкесі Артур Смит ағылшын тілі мен әдебиетінің мұғалімі болып жұмыс
істеді.
1982 жылдың күзінде Саманта
КСРО басшысы - Жоғарғы Кеңес Президиумының төрағасы, Коммунистік
партияның Орталық Комитетінің Бас хатшысы Юрий Андроповқа хат
жазып, одан жауап алды.
Жана сабаққа видеоролик
көрсету.
1-тапсырма
Топтық
жұмыс
Неліктен Саманта Смитт
КСРО-ның АҚШ-қақатынасы туралы
алаңдады?
Ол Бас хатшы Ю. Андроповтан
жауап алдыма?
Шағын зерттеу:"1970-1980
жылдардағы КСРО мен АҚШ арасындағы
қатынастар"
"1970-1980 жылдардағы КСРО мен
АҚШ арасындағы қатынастар" мәтіндік ресурсын оқып, нәтижелерін
тұжырымдамалық кестеге,салыңыз. 2-тапсырма
"Тұжырымдамалық кесте"
әдісі Постермен жұмыс.
Салыстыру
сұрақтары
|
КСРО мен АҚШ арасындағы
қатынастардың сипаты
|
1970-1980 жылдар
кезеңіндегі негізгі оқиғалар
|
|
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды.
Бейнематериалдан «Түртіп алу»
әдісі арқылы 2-3 деректі дәптерге
жазу;
|
ҚБ әр дұрыс жауапқа
үлестірмелі қағаз+кері байланыс сабақ бойы
жүргізіледі
Дескриптор
Топтық
жұмыс 5 балл
ҚБ
Топтар бірін-бірі
«Каспий бонустар» арқылы
бағалайды.
Дескриптор
Постермен
жұмыс 5 балл
|
Ақпараттық
мәтін
видеотүсіндіру



Тұжырымдамалық
кесте




|
Кері байланыс
5мин
|
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|

|