Білім беру саласы:Комуникация
Оқу қызметі:Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы:Самат нені үрлей алады.
Мақсаты:Балаларды тауықтың қауырсынымен таныстыру.Тыныс алу дағдысын қалыптастыру.
Қолданылатын көрнекті құралдар:Тауық пен қауырсын,т.рлі түсті шарлар.
Сөздік жүмыс:Қауырсын, үлпүлдек
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Педагоктің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Балаларды шеңберге тұрңызып сәйкес қимыл-қозғалыстар жасату.Тауықтың суретіне балалардың көңілін аударту.Тауық туралы түсінік беру -Тауық әдемі үлкен, түсі аппақ.Тауық-үй қүсы.Олар дәнді жақсы көреді,қанатының астында қаурсындары бар. |
Балалар суретке қызығушылық танытып,тыңдайды.Тауық туралы білуге тырысады |
|
Ұйымдастырушылық ізденістік |
Ғажайып сәт: Жіпке байланған қауырсынға қарауға үсына отырып,қауырсын туралы түсіндіру.Қауырсын үлпілдек,жеңіл.Қауырсынмен ойнауға үсыныс жасау,үрлесек үшады деп .үйретуҮрлеу арқылы тыныс алу жаттығуын жасату. Тауық қауырсын туралы сүрақтар қою. 1Кім жылдам?-дидактикалық ойын Үрленген әр турлі шарларды алысқа үшыру. |
Балалар қауырсынға қызығушылық танытады. Тәрбиешімен бірге жүмыс жасайды.Қауырсынды үрлеуге талпындыру.Барлығы үрлеуге асығады Балалар шар үрлеу кейпін таныстырады.Тәрбиешінің көмегімен сүрақтарға жауап беру |
|
Рефлексиялық- түзетушілік |
Балалардың не үйренгенін сүрау,тілдерін дамытуға көмектесу. |
Тілдерін дамытуға талпындыру.Үрлеу арқылытыныс алу жаттығуын үйрету |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Қауырсын туралы білу
Игереді:тауық туралы түсіну
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Самат нені үрлей алады?
Самат нені үрлей алады?
Білім беру саласы:Комуникация
Оқу қызметі:Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы:Самат нені үрлей алады.
Мақсаты:Балаларды тауықтың қауырсынымен таныстыру.Тыныс алу дағдысын қалыптастыру.
Қолданылатын көрнекті құралдар:Тауық пен қауырсын,т.рлі түсті шарлар.
Сөздік жүмыс:Қауырсын, үлпүлдек
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Педагоктің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Балаларды шеңберге тұрңызып сәйкес қимыл-қозғалыстар жасату.Тауықтың суретіне балалардың көңілін аударту.Тауық туралы түсінік беру -Тауық әдемі үлкен, түсі аппақ.Тауық-үй қүсы.Олар дәнді жақсы көреді,қанатының астында қаурсындары бар. |
Балалар суретке қызығушылық танытып,тыңдайды.Тауық туралы білуге тырысады |
|
Ұйымдастырушылық ізденістік |
Ғажайып сәт: Жіпке байланған қауырсынға қарауға үсына отырып,қауырсын туралы түсіндіру.Қауырсын үлпілдек,жеңіл.Қауырсынмен ойнауға үсыныс жасау,үрлесек үшады деп .үйретуҮрлеу арқылы тыныс алу жаттығуын жасату. Тауық қауырсын туралы сүрақтар қою. 1Кім жылдам?-дидактикалық ойын Үрленген әр турлі шарларды алысқа үшыру. |
Балалар қауырсынға қызығушылық танытады. Тәрбиешімен бірге жүмыс жасайды.Қауырсынды үрлеуге талпындыру.Барлығы үрлеуге асығады Балалар шар үрлеу кейпін таныстырады.Тәрбиешінің көмегімен сүрақтарға жауап беру |
|
Рефлексиялық- түзетушілік |
Балалардың не үйренгенін сүрау,тілдерін дамытуға көмектесу. |
Тілдерін дамытуға талпындыру.Үрлеу арқылытыныс алу жаттығуын үйрету |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Қауырсын туралы білу
Игереді:тауық туралы түсіну
шағым қалдыра аласыз













