Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім

    Саяхат

    Пәні:

    Қазақ тілі

    Күні:

    16.05.2024жыл

    Педагогтіңаты-жөні:

    Сынып:2 «Ә»

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Сан есім

    Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

    2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

    2.3.7.1 сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану;

    Сабақтың мақсаты

    Мәтіннен сан есімдерді табу

    Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыру

    Р.Л Сабақ барысы

    Сабақтың

    кезеңі/уақыты

    Педагогтіңәрекеті

    Оқушыныңәрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    тар

    Сабақтыңбасы

    (3мин)

    Ұйымдастырукезеңі:

    Психологиялықахуалорнату.

    «Көңілкүй»



    Топқабөлу «Пицца бөліктері»


    Оқушылар сабаққа назар аударады.


    Оқушылар әуенмен көңіл – күйлерін білдіреді.

    Оқушылар пицца бөліктері арқылы 2 топқа бөлінеді


    Мадақтау

    Жарайсың!,

    Керемет!

    Жақсы!

    Талпын!

    https://www.youtube.com/watch?v=ui8J9vlQ4wA


    пицца суреті










    Сабақтың ортасы

    (5 мин)















    10 мин

    Үй тапсырмасын тексеру

    «Лейс» әдісі арқылы өткенді қайталау.Сын есімді тап.

    Дара, күрделі екенін айт


    «Ой қозғау» әдісі

    Сен нешінші сыныпта оқисыңдар?

    Сенің сыныбыңда неше оқушы бар?

    Оның нешеуі ұл, нешеуі қыз?

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын «Дыбыс иелерін тап!» ойыны арқылы жаңа тақырыпты ашу, хабарлау

    «Сан есім» туралы бейнесабақ

    Оқылым 18-жаттығу ФС

    Ұжымдық жұмыс

    «Біліміңді қолдан» әдісі

    Мәтінді оқы.

    Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыр

    Мәтіннен қанша?неше? сұрақтарына жауап беретін сөздерді тап.

    «Дауыстап ойлау» әдісі

    -Мәтін не туралы?

    -Саяхатшыларды неліктен табиғаттың жанашыры дейді?

    -Саяхаттауды ұнатасың ба?


    Дескриптор:

    Сын есімді тауып, дара күрделіге ажыратады








    Сұрақтарға жауап береді




    Дыбыстар мен суреттерді ажыратып, жаңа тақырыпты айтады



    Бейнесабақты көріп,жаңа сабақты түсінеді.Қосымша ақпаратпен танысады



    1. мәтін мазмұнын әңгімелейді

    2. сұрақ құрастырады(1б)

    3сұраққа жауап береді(1б)

    4.қанша?неше? сұрақтарына жауап беретін сөздерді табады(1б)

    5.табиғаттың жанашыры деп аталу себебін түсіндіреді






    Дескриптор:

    -сын есім туралы сұрақтарға жауап береді (1б)




















    Дескриптор:

    -мәтін мазмұнын әңгімелейді(1б)

    -сұрақ құрастырады(1б)

    -сұраққа жауап береді(1б)

    - қанша?неше? сұрақтарына жауап беретін сөздерді табады(1б)

    - табиғаттың жанашыры деп аталу себебін түсіндіреді(1б)






    Лейс қорабы




    Түрлі жан-жануарлар дыбысы










    Оқулық

    18–жаттығу

    106 –бет




    10 мин










    «Жұптық жұмыс» 19-жаттығу.

    «Із кесуші» әдісі

    Мәтінді тиісті тыныс белгісін қойып, сан есімнің астын сыз.


    Талқылау сұрақтары:

    1.Сан есім қандай сұраққа жауап береді?


    ЕББҚ «Сәйкестендір» әдісі



    1. тиісті тыныс белгісін қояды

    2.сан есімнің астын сызады







    Бланкада берілген сандар тізбегін сәйкестендіреді

    «Комментарий» арқылы

    Жұлдызшалар

    Дескриптор:

    тиісті тыныс белгісін қойып,қатесіз жазады(1б)

    -сан есімнің астын сызады(1б)


    Жарайсыңдар!


    Керемет!

    Оқулық

    19-жаттығу

    107-бет


    Дәптер

    қаламсап

    8 мин





    Сергіту сәті

    2 минут

    Жеке жұмыс 20-жаттығу

    «Фотоапарат» әдісі

    Астана қаласы жайлы ақпаратпен танысады.


    «Қолшатыр» ойыны арқылы сергиді




    Дәптермен жұмыс

    21-жаттығу




    Балалар қай қалаларды аралап көргені жайлы,қалалар жайлы ақпарат айтады


    Оқушылар қолшатырды айнала әуен ырғағымен қозғалады

    Оқулықта берілген тапсырманы көшіріп жазады


    Дескриптор:

    -берілген параққа қалалар жайлы ойларын жазады 1б







    Дескриптор:

    -қатесіз көшіріп жазады 1б

    Оқулық

    21-жаттығу

    107-бет

    Дәптер

    қаламсап

    Сабақтыңсоңы


    7 мин

    Кері байланыс

    «Кім көп лайк жинайды?!» әдісі (Бағалау)

    Бүгінгі сабақты толық түсіндім

    (9,10 лайк)

    Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 лайк)

    Бүгі

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Парахат Әйгерім Жарасбайқызы
    16 Мамыр 2024
    377
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сан есім

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сан есім

    Материал туралы қысқаша түсінік
    "Сан есім" ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім

    Саяхат

    Пәні:

    Қазақ тілі

    Күні:

    16.05.2024жыл

    Педагогтіңаты-жөні:

    Сынып:2 «Ә»

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Сан есім

    Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

    2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

    2.3.7.1 сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану;

    Сабақтың мақсаты

    Мәтіннен сан есімдерді табу

    Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыру

    Р.Л Сабақ барысы

    Сабақтың

    кезеңі/уақыты

    Педагогтіңәрекеті

    Оқушыныңәрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    тар

    Сабақтыңбасы

    (3мин)

    Ұйымдастырукезеңі:

    Психологиялықахуалорнату.

    «Көңілкүй»



    Топқабөлу «Пицца бөліктері»


    Оқушылар сабаққа назар аударады.


    Оқушылар әуенмен көңіл – күйлерін білдіреді.

    Оқушылар пицца бөліктері арқылы 2 топқа бөлінеді


    Мадақтау

    Жарайсың!,

    Керемет!

    Жақсы!

    Талпын!

    https://www.youtube.com/watch?v=ui8J9vlQ4wA


    пицца суреті










    Сабақтың ортасы

    (5 мин)















    10 мин

    Үй тапсырмасын тексеру

    «Лейс» әдісі арқылы өткенді қайталау.Сын есімді тап.

    Дара, күрделі екенін айт


    «Ой қозғау» әдісі

    Сен нешінші сыныпта оқисыңдар?

    Сенің сыныбыңда неше оқушы бар?

    Оның нешеуі ұл, нешеуі қыз?

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын «Дыбыс иелерін тап!» ойыны арқылы жаңа тақырыпты ашу, хабарлау

    «Сан есім» туралы бейнесабақ

    Оқылым 18-жаттығу ФС

    Ұжымдық жұмыс

    «Біліміңді қолдан» әдісі

    Мәтінді оқы.

    Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыр

    Мәтіннен қанша?неше? сұрақтарына жауап беретін сөздерді тап.

    «Дауыстап ойлау» әдісі

    -Мәтін не туралы?

    -Саяхатшыларды неліктен табиғаттың жанашыры дейді?

    -Саяхаттауды ұнатасың ба?


    Дескриптор:

    Сын есімді тауып, дара күрделіге ажыратады








    Сұрақтарға жауап береді




    Дыбыстар мен суреттерді ажыратып, жаңа тақырыпты айтады



    Бейнесабақты көріп,жаңа сабақты түсінеді.Қосымша ақпаратпен танысады



    1. мәтін мазмұнын әңгімелейді

    2. сұрақ құрастырады(1б)

    3сұраққа жауап береді(1б)

    4.қанша?неше? сұрақтарына жауап беретін сөздерді табады(1б)

    5.табиғаттың жанашыры деп аталу себебін түсіндіреді






    Дескриптор:

    -сын есім туралы сұрақтарға жауап береді (1б)




















    Дескриптор:

    -мәтін мазмұнын әңгімелейді(1б)

    -сұрақ құрастырады(1б)

    -сұраққа жауап береді(1б)

    - қанша?неше? сұрақтарына жауап беретін сөздерді табады(1б)

    - табиғаттың жанашыры деп аталу себебін түсіндіреді(1б)






    Лейс қорабы




    Түрлі жан-жануарлар дыбысы










    Оқулық

    18–жаттығу

    106 –бет




    10 мин










    «Жұптық жұмыс» 19-жаттығу.

    «Із кесуші» әдісі

    Мәтінді тиісті тыныс белгісін қойып, сан есімнің астын сыз.


    Талқылау сұрақтары:

    1.Сан есім қандай сұраққа жауап береді?


    ЕББҚ «Сәйкестендір» әдісі



    1. тиісті тыныс белгісін қояды

    2.сан есімнің астын сызады







    Бланкада берілген сандар тізбегін сәйкестендіреді

    «Комментарий» арқылы

    Жұлдызшалар

    Дескриптор:

    тиісті тыныс белгісін қойып,қатесіз жазады(1б)

    -сан есімнің астын сызады(1б)


    Жарайсыңдар!


    Керемет!

    Оқулық

    19-жаттығу

    107-бет


    Дәптер

    қаламсап

    8 мин





    Сергіту сәті

    2 минут

    Жеке жұмыс 20-жаттығу

    «Фотоапарат» әдісі

    Астана қаласы жайлы ақпаратпен танысады.


    «Қолшатыр» ойыны арқылы сергиді




    Дәптермен жұмыс

    21-жаттығу




    Балалар қай қалаларды аралап көргені жайлы,қалалар жайлы ақпарат айтады


    Оқушылар қолшатырды айнала әуен ырғағымен қозғалады

    Оқулықта берілген тапсырманы көшіріп жазады


    Дескриптор:

    -берілген параққа қалалар жайлы ойларын жазады 1б







    Дескриптор:

    -қатесіз көшіріп жазады 1б

    Оқулық

    21-жаттығу

    107-бет

    Дәптер

    қаламсап

    Сабақтыңсоңы


    7 мин

    Кері байланыс

    «Кім көп лайк жинайды?!» әдісі (Бағалау)

    Бүгінгі сабақты толық түсіндім

    (9,10 лайк)

    Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 лайк)

    Бүгі

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 2 сынып
    16.05.2024
    377
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Парахат Әйгерім Жарасбайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации