Қазақ тілі 11-сабақ
|
Бөлім: |
Су - тіршілік көзі |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
12.04.2023 |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Есептік және реттік сан есім |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 3.4.2.6 есептік және реттік сан есімдердің айырмашылығын анықтау |
|
|
Бағалау критерийлері |
мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап береді; есептік және реттік сан есімдердің айырмашылығын анықтайды |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: сөйлемнен сан есімді табады, есептік және реттік сан есімдердің айырмашылығын анықтай алады. Көптеген оқушылар: сұрақтарға жауап беріп, сан есімдерді ажырата алады. Кейбір оқушылар: сан есім түрлеріне мысалдар жаза алады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру 2 мин Өткен білімді еске түсіру 3 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Біз қандаймыз?» Үй жұмысын тексеру Өткен тақырыпқа шолу, оқу материалын жариялау «Лифт» әдісімен өтеді: |
Үй жұмысын өзара тексереді. Лифттегі сұрақтарға жауап береді |
Өзара тексереді. ҚБ: 1 балл |
Интербелсендірілген тақта Слайд 3-4 |
|||||||||
|
Жаңа білім 3-мин 3 мин 10мин 2 мин 2 мин 3 мин 5 мин |
(Ұ, Д) 1- тапсырма «Диктор», «Кезбе тілші» әдістерімен орындалады.. 43-жаттығу. «Диктор» әдісі арқылы оқушы мәтінді оқып шығады. - Тақырыбы бойынша ертегінің мазмұнын болжаңдар. «Кезбе тілші» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді Хан әскерімен бірге қайда тап болды? Хан қойшыдан не сұрады және ол неге ашуланды? Қойшы ханды сөзден не деп жеңді? Кезбе тілшінің сұрақтарына жауап береді Ертегі мазмұнын кестеде берілген тақырыптар бойынша топта талқылаңдар. І топ Хан «Күн шұғыласы» әдісі ІІ топ Қойшы «Күн шұғыласы» әдісі ІІІ топ Хан мен қойшы «Екі жақты күнделік» әдісі ІV топ Ертегінің аяқталуы «Ойыммен бөлісемін» әдісі
«Үздіксіз 2 минут жаз» әдісі 44-жаттығу. Мәтінді көркем жазыңдар. Арал теңізі Каспийдің шығыс жағына орналасқан. Көлемі жағынан дүниежүзінде төртінші орын алады. Тереңдігі жиырма бес метрден аспайды. Сан есімдердің астын сыз. Сан есімнің қай түрі екенін ажырат. Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: - Сан есім түрлеріне мысалдар жаз. Сергіту сәті «Арқадағы санды тап» Ребус шешеді ш+2+лдеуік к+3+ік тік+4+бұрыш 7+сай 9+құмалақ жел+90 1+қазан 6+н+ай
Жұптық жұмыс «Жұптас, ойлас» әдісі 45-жаттығу. Бақалар үш рет секіру жарысында жүлделі орынға ие болды. Әр бақа үш рет секіргенде әрбір келесі секіру алдыңғысынан бір метрге қысқа болды. Сонда үш рет секіргенде, әр бақа неше метр қашықтыққа секірді? ТЕСТ Есептік сан есім нені
білдіретінін белгілеңіз А) -дай, -дей, - тай, - тей В)лы, -лі, - ды, -ді Д) ыншы, інші, ншы, нш |
Сұрақтарға жауап береді. Тапсырманы орындайды.
Тақтадан оқиды
Хан әскерімен бірге сусыз шөлге кездеседі, қойшыны жолықтырады
Хан қойшыдан «су қайда?» деп сұрайды. Оған қойшы қисық сөздермен жауап бергені үшін ашуланды. «қолында қаруы жоқ, қасында қорғаушысы жоқ қойшыны өлтіріпті» деп ханға күледі ғой деді хан сөзден жеңіліп қойшыны босатыпты.
«Топтас, ойлас, бөліс» әдісі арқылы оқушылар тапсырмаларды орындайды. Тақтада орындайды
Мәтінді көшіріп жазады
Сан есімнің астын сыз
Жазып болған оқушыға қосымша тапсырма беріледі
Шекілдеуік Күшік Тіктөртбұрыш Жетісай Тоғызқұмалақ Желтоқсан Бірқазан Алтынай
Ж: Бірінші бақа 7+6+5=18м Екінші бақа 5+4+3=12м Үшінші бақа 4+3+2=9м
Дескриптор: Тест шешеді |
Дескриптор: Дескриптор: Тақырып бойынша ертегінің мазмұнын болжайды; Ертегіні оқиды; Сұрақтарға жауап береді. ҚБ: 2балл
Ертегі мазмұнын кестеде берілген тақырыптар бойынша топта талқылайды- ҚБ: 2балл.
- Мәтінді көркем жазады-1 балл. - Сан есімдердің астын сызып, түрін анықтайды-2балл. Дескриптор: - Үш рет секіргенде, әр бақа неше метр қашықтыққа секіргенін есептейді-3балл. ҚБ: 1балл |
Оқулық, дәптер Интербелсендірілген тақта Слайд 13-17 Слайд-18 А3 форматтағы қағаз шаблондар, маркер Оқулық, дәптер Слайд 19 Карточка Слайд 20-28 |
|||||||||
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Менің сөзім» әдісі арқылы береді. Оқу тапсырмасы: 46-жаттығу. |
Кері байланыс жасайды. Оқу тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
|
|||||||||
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|



-
«Сандарды сөйлет» ойыны.
-
Бір жылда күн бар.
-
- наурыз “Халықаралық әйелдер күні”.
-
Бір жылда ай бар.
-
Бір километрде метр бар?.
-
- желтоқсан “Тәуелсіздік күні”.
-
«Кім шапшаң?» ойыны. Сан есімді тез табу.
1. Жеті атасын білмеген
жетесіз.
2. Қызға қырық үйден тию.
3. Ер жігіттің екі сөйлегені – өлгені.
4. Жеті рет өлшеп, бір рет кес.
5. Білгенің бір тоғыз, білмегенің – тоқсан тоғыз.
6. Бала жетіге келгенше, жерден таяқ
жейді.
Семантикалық карта. Дұрыс нұсқасына + белгісін қой
|
Сөздер |
есептік |
реттік |
|
Алпыс |
|
|
|
Сегізінші |
|
|
|
Он алтыншы |
|
|
|
Отыз |
|
|
|
Он тоғызыншы |
|
|
|
Қырық |
|
|
|
Үшінші |
|
|
|
Екі |
|
|
|
Үш |
|
|
|
Бесінші |
|
|
|
Сексен |
|
|
|
Қырық үш |
|
|
|
Жетпіс үшінші |
|
|
|
Алтыншы |
|
|
|
Жүзінші |
|
|
|
Жеті |
|
|
|
Сегіз |
|
|
|
Қырықыншы |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
САН ЕСІМ
САН ЕСІМ
Қазақ тілі 11-сабақ
|
Бөлім: |
Су - тіршілік көзі |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
12.04.2023 |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Есептік және реттік сан есім |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 3.4.2.6 есептік және реттік сан есімдердің айырмашылығын анықтау |
|
|
Бағалау критерийлері |
мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап береді; есептік және реттік сан есімдердің айырмашылығын анықтайды |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: сөйлемнен сан есімді табады, есептік және реттік сан есімдердің айырмашылығын анықтай алады. Көптеген оқушылар: сұрақтарға жауап беріп, сан есімдерді ажырата алады. Кейбір оқушылар: сан есім түрлеріне мысалдар жаза алады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру 2 мин Өткен білімді еске түсіру 3 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Біз қандаймыз?» Үй жұмысын тексеру Өткен тақырыпқа шолу, оқу материалын жариялау «Лифт» әдісімен өтеді: |
Үй жұмысын өзара тексереді. Лифттегі сұрақтарға жауап береді |
Өзара тексереді. ҚБ: 1 балл |
Интербелсендірілген тақта Слайд 3-4 |
|||||||||
|
Жаңа білім 3-мин 3 мин 10мин 2 мин 2 мин 3 мин 5 мин |
(Ұ, Д) 1- тапсырма «Диктор», «Кезбе тілші» әдістерімен орындалады.. 43-жаттығу. «Диктор» әдісі арқылы оқушы мәтінді оқып шығады. - Тақырыбы бойынша ертегінің мазмұнын болжаңдар. «Кезбе тілші» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді Хан әскерімен бірге қайда тап болды? Хан қойшыдан не сұрады және ол неге ашуланды? Қойшы ханды сөзден не деп жеңді? Кезбе тілшінің сұрақтарына жауап береді Ертегі мазмұнын кестеде берілген тақырыптар бойынша топта талқылаңдар. І топ Хан «Күн шұғыласы» әдісі ІІ топ Қойшы «Күн шұғыласы» әдісі ІІІ топ Хан мен қойшы «Екі жақты күнделік» әдісі ІV топ Ертегінің аяқталуы «Ойыммен бөлісемін» әдісі
«Үздіксіз 2 минут жаз» әдісі 44-жаттығу. Мәтінді көркем жазыңдар. Арал теңізі Каспийдің шығыс жағына орналасқан. Көлемі жағынан дүниежүзінде төртінші орын алады. Тереңдігі жиырма бес метрден аспайды. Сан есімдердің астын сыз. Сан есімнің қай түрі екенін ажырат. Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: - Сан есім түрлеріне мысалдар жаз. Сергіту сәті «Арқадағы санды тап» Ребус шешеді ш+2+лдеуік к+3+ік тік+4+бұрыш 7+сай 9+құмалақ жел+90 1+қазан 6+н+ай
Жұптық жұмыс «Жұптас, ойлас» әдісі 45-жаттығу. Бақалар үш рет секіру жарысында жүлделі орынға ие болды. Әр бақа үш рет секіргенде әрбір келесі секіру алдыңғысынан бір метрге қысқа болды. Сонда үш рет секіргенде, әр бақа неше метр қашықтыққа секірді? ТЕСТ Есептік сан есім нені
білдіретінін белгілеңіз А) -дай, -дей, - тай, - тей В)лы, -лі, - ды, -ді Д) ыншы, інші, ншы, нш |
Сұрақтарға жауап береді. Тапсырманы орындайды.
Тақтадан оқиды
Хан әскерімен бірге сусыз шөлге кездеседі, қойшыны жолықтырады
Хан қойшыдан «су қайда?» деп сұрайды. Оған қойшы қисық сөздермен жауап бергені үшін ашуланды. «қолында қаруы жоқ, қасында қорғаушысы жоқ қойшыны өлтіріпті» деп ханға күледі ғой деді хан сөзден жеңіліп қойшыны босатыпты.
«Топтас, ойлас, бөліс» әдісі арқылы оқушылар тапсырмаларды орындайды. Тақтада орындайды
Мәтінді көшіріп жазады
Сан есімнің астын сыз
Жазып болған оқушыға қосымша тапсырма беріледі
Шекілдеуік Күшік Тіктөртбұрыш Жетісай Тоғызқұмалақ Желтоқсан Бірқазан Алтынай
Ж: Бірінші бақа 7+6+5=18м Екінші бақа 5+4+3=12м Үшінші бақа 4+3+2=9м
Дескриптор: Тест шешеді |
Дескриптор: Дескриптор: Тақырып бойынша ертегінің мазмұнын болжайды; Ертегіні оқиды; Сұрақтарға жауап береді. ҚБ: 2балл
Ертегі мазмұнын кестеде берілген тақырыптар бойынша топта талқылайды- ҚБ: 2балл.
- Мәтінді көркем жазады-1 балл. - Сан есімдердің астын сызып, түрін анықтайды-2балл. Дескриптор: - Үш рет секіргенде, әр бақа неше метр қашықтыққа секіргенін есептейді-3балл. ҚБ: 1балл |
Оқулық, дәптер Интербелсендірілген тақта Слайд 13-17 Слайд-18 А3 форматтағы қағаз шаблондар, маркер Оқулық, дәптер Слайд 19 Карточка Слайд 20-28 |
|||||||||
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Менің сөзім» әдісі арқылы береді. Оқу тапсырмасы: 46-жаттығу. |
Кері байланыс жасайды. Оқу тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
|
|||||||||
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|



-
«Сандарды сөйлет» ойыны.
-
Бір жылда күн бар.
-
- наурыз “Халықаралық әйелдер күні”.
-
Бір жылда ай бар.
-
Бір километрде метр бар?.
-
- желтоқсан “Тәуелсіздік күні”.
-
«Кім шапшаң?» ойыны. Сан есімді тез табу.
1. Жеті атасын білмеген
жетесіз.
2. Қызға қырық үйден тию.
3. Ер жігіттің екі сөйлегені – өлгені.
4. Жеті рет өлшеп, бір рет кес.
5. Білгенің бір тоғыз, білмегенің – тоқсан тоғыз.
6. Бала жетіге келгенше, жерден таяқ
жейді.
Семантикалық карта. Дұрыс нұсқасына + белгісін қой
|
Сөздер |
есептік |
реттік |
|
Алпыс |
|
|
|
Сегізінші |
|
|
|
Он алтыншы |
|
|
|
Отыз |
|
|
|
Он тоғызыншы |
|
|
|
Қырық |
|
|
|
Үшінші |
|
|
|
Екі |
|
|
|
Үш |
|
|
|
Бесінші |
|
|
|
Сексен |
|
|
|
Қырық үш |
|
|
|
Жетпіс үшінші |
|
|
|
Алтыншы |
|
|
|
Жүзінші |
|
|
|
Жеті |
|
|
|
Сегіз |
|
|
|
Қырықыншы |
|
|
шағым қалдыра аласыз














