Сабақтың тақырыбы:Сан
есімді қайталау.
Сабақтың
мақсаты:
Білімділігі:Оқушыларға сан есім туралы
алған білімдерін пысықтату, өткен сабақтан алған ұғымдарын
кеңейту.
Дамытушылығы:
Оқушылардың сөздерді дұрыс
қолдана білу аясын кеңейту, сөз таптарын ажырата білу қабілетін
дамыту, сөйлем құрастыра білу дағдысын жетілдіру, танымдық,
белсенділік қабілеттерінің дамуына ықпал
ету.
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа,бір-бірін сыйлай
білуге, ұлытжандылыққа, Отансүйгіштікке
тәрбиелеу.
Сабақтың
әдісі: Түсіндіру, сұрақ-жауап,
көрсету, тілдесу.
Сабақтың
түрі: Дәстүрлі
сабақ
Сабақтың
көрнекілігі: интерактивті тақтаны
пайдалану, суреттер, карточкалар.
Пәнаралық
байланыс: математика, дүниетану,
әдебиеттік оқу.
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу, сабаққа
назар аударту, шаттық шеңбері.
Армысың көк
аспан
Армысың жер ана
Арайлап атқан әрбір таң
Қайырлы күн
балалар!
II.Үй тапсырмасы тексеру: Үйде
сан есім туралы мақал-мәтел жаттап келу.
III.Балалар бүгін біз өткен
сабағымызды қайталамыз. Ал олай болса тақтаға назар аударайық.
Ребусты шешу арқылы өткен сабағымызды еске түсірейік.(ребусты
шешу)
Жаттығу. Сан есімді
тап
Елу метр
есіктен,
Еңкеюмен шақ
кірдім.
Жүз қасқырды
өшіккен,
Бір қозыға
бақтырдым.
Карточкамен жұмыс арқылы сан
есімге талдау жасау.
Берілген мақал-мәтелдердегі
көп нүктенің орнына тиісті сан есімдерді
қой.
1.… атасын білмеген жетесіз
(жеті)
2.… ала болса ауыздағы
кетеді, (алтау, төртеу)
…
түгел болса төбедегі
келеді.
3. Қонақ ... күн қонса
құт,
... күн қонса жұт. (бір,
екі)
4... рет өлшеп, ..рет кес.
(мың, бір)
«Кім жылдам»
ойыны
1.
Шай қайнатып
шағала,
Бәрін шайға шақырды.
Келді сегіз шағала,
Неше шағала шай ішті?
2.
Бөлменің төрт бұрышы бар. Әр
бұрышта 1 мысық отыр. Әр мысықтың қарсысында 3 мысық отыр. Бөлмеде
қанша мысық бар?
Сергіту
сәті
1 дегенде тұрайық, Бір
отырып,бір тұрып,
2, 3, 4 – алақанды соғайық,
Біз жүгіріп алайық
Оң жаққа бұрылып, 5дегенде
асықпай,
Сол жаққа бұрылып, Орнымызды
табайық.
1тапсырма
-
Жұмбақтардың жауабы бойынша көп нүктенің
орнына тиісті сан есімді қой
-
Тықылдақ сөзі бар.
-
... Тілі бар,
(екі)
-
Ал,кәне, біліп
ал (Сағат)
-
-
Әр-түрлі үні
бар,()
-
... бірдей құлақ бар.
(екі)
-
Айтыңызшы білсеңіз
2.тапсырма
Суретке қарап,сан есім
түрлерін қатыстыра отырып шағын мәтін
жазу.
3.тапсырма
-
Сөздер қай сөз таптарына
жатады?
-
Сөз құрамына талда.
Суретші
Дәрігер
Жұмысшы
Отызда Оқыды Жасыл
4. тапсырма
Берілген сөздерді сөзтаптарына бөліп
жаз:
Ағаш, жазды, көктем, оқулық, сары, алма, жүгірді,
шомылды, қызғылт, орындық,
5.тапсырма
Оқулықпен жұмыс
1-жаттығу Сөйлемдердегі сандарды сөзге ауыстырып
сөйлемдерді көшіріп
жаз.
4-жаттығу Сөйлемдерден сан
есімдерді бөліп жаз.
6.тапсырма
Сабақты қорытындылау
Он көзі бар өзінде,
Он цифр бар
көзінде.
Көзіне саусақ
саласың,
Жырақтан хабар
аласың.
(Телефон)
Пеш қасында құмған,
Екі көзін жұмған.
(Мысық)
Үйге
тапсырма
Сан есім сөздерді кірістіріп,
сөзжұмбақ құрастырып келу .
Оқушылардың білімін әділ бағалау .
Ақмола облысы
Зеренді ауданы
Шағалалы орта мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Сан есімді
қайталау »
Өткізген: Заводхан Р.