Амандасады;
Сабаққа дайындығын
тексереді;
Балалар, біз осы қазір қайда
саяхат жасап жатырмыз?
Ғарыш
әлеміне!
Қане,балалар топқа бөлініп
алып,ғарыш әлеміне ұшайық!
(Таймер арқылы ғарышқа
ұшу)
1 – топ «Тоқтар Әубәкіров»
тобы
2 – топ «Талғат Мұсабаев»
тобы
3 – топ «Айдын Айымбетов»
тобы
Балалар, аты аталған адамдар
кімдер?
Жарайсыңдар!
Қане, бәріміз біріге отырып,
тапсырмаларды орындауға
кірісейік!
Ғарыш кемеміз аспан көгіне
аттанады;
(таймер
қосылады)
Балалар, біз өткен сабақта
қандай тақырыпты өттік? Кім
айтады?
https://wordwall.net/ru/resource/70677523
(топтық
жұмыс)
1) Сын есім деген не? (заттың
сынын, сапасын білдіретін сөз
табы)
2) Қарсы мәнді сын есім деген
не? (мағыналары бір – біріне қарсы сын
есімдер)
3) «Ұзын» сөзінің қарама –
қарсы мәнді сын есімді айт?
(қысқа)
4) «Қараңғы» сөзіне қарама –
қарсы мәнді сын есімді айт
(жарық)
5) Қазақтан шыққан тұңғыш
ғарышкер кім? (Т.Әубәкіров)
6) «Жеңіл» сөзінің қарама –
қарсы мәнді сын есімді айт?
(ауыр)
7) «Қарт» сөзінің қарама –
қарсы мәнді сын есімді айт?
(жас)
8) «Тар» сөзінің қарама –
қарсы мәнді сын есімді айт?
(кең)
Жарайсыңдар,
балалар!
Балалар, бүгін біз ғарыш
әлеміне саяхатымызды
жалғастырамыз;
Сабақ
мақсаты:
Мәтін мазмұны бойынша шешім
табуға бағытталған сұрақтар құрастырып, жауап
беру;
Сан есімдерді
табу;
Балалар, айтыңдаршы, сан есім
дегеніміз не?
Ол қандай сұрақтарға жауап
береді?
Жарайсыңдар,
балалар!
Бүгін біз ғарыш әлемінің
таңғажайыптарымен танысуды
жалғастырмыз
(презентация арқылы
ғаламшарлармен қысқаша
таныстыру)
Балалар, бүгін біз осы
ғаламшарлар ішіндегі Юпитер туралы толық мәліметтер
аламыз;
1 – тапсырма (топтық
жұмыс)
«Ең үлкен қай
ғаламшар»
беретін сұрақтар құрастырып,
келесі қарсылас топқа
қойыңдар;
Топпен ортақ сұрақ
қойыңдар;
Мысалы:
«Юпитер» атауы неліктен Рим
елімен байланысты?»
2 – тапсырма (жеке
жұмыс)
https://learningapps.org/watch?v=p8udtys5n24
сан есімдерді жазылуымен
сәйкестендір;
Біреу, бес,
жетінші
Берілген сан есімдерді
қатыстырып сөйлем құра;
Құраған сөйлемдеріңде олардың
қандай мүше болып тұрғанын
айтыңдар;
3 –
тапсырма
Балалар, айтыңдаршы сан есім
нешеге бөлінеді?
(реттік және есептік ереже
қайталау)
«Ғарышқа саяхат»
әдісі
Берілген есептік сан есімдерді
реттік сан есімдерге
айналдырыңдар;
Реттік сан есімге «орын»сөзін
жалғап айтыңдар
1) Он
тоғыз
2) Жиырма
екі
3)
Жетпіс
4)
Жүз
5) Жиырма
екі
6) Тоқсан
бес
7) Сексен
сегіз
8)
Бір
9)
Отыз
10) Жетпіс
тоғыз
Ауызша сөйлем
құраңдар!
Жарайсыңдар!
СЕРГІТУ
СӘТІ
https://youtu.be/yc3Ib649wF0?feature=shared
4 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
Функционалдық сауаттылыққа
берілген тапсырма:
Саралау -
диалог
«Қыз қуу»
әдісі
Сынып оқушылары ұлдар және
қыздар болып жарысады;
Сандарға байланысты білетін
ақпарттарын айтады;
Қай команданың аты бірінші
келеді, сол топ жеңімпаз
Киелі сандар
сөйлейді
мысал
келтіріңдер
3,
5,7
Үш би, үш жүз, үш жұрт, үш
бақыт;
Бес қару, бес дұшпан, бес асыл
іс;
Жеті ата, жеті қазына, жеті
күн.
Математика пәні бойынша ой
қозғау:
1.Аспанда үш түйеқұс ұшып келе
жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Аспанда қанша түйеқұс қалды?
(түйеқұс ұшпайды)
2.Бір жүз екі құлақ неше
адамның құлағы? (бір
адамның)
/ Неше ?/ --------- рет өлше,
/неше?/ -------- рет кес?.
Жігіт адамға /неше?/ ------
өнер де аз.
Ер /неше?/ ------ рет
өледі,
Қорқақ /неше?/ ------- рет
өледі.
5 –
тапсырма
«Иә» немесе
«жоқ»
https://www.educaplay.com/learning-resources/18516163-learning_resource.html
675тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тізімді көру
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары