"Сән және жеке тұлға үйлесімділігі" эксперменті.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Сән және жеке тұлға үйлесімділігі" эксперменті.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сән және жеке тұлға .
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

2 ЖББМ КММ

Бөлім

Құндылықтар

Педагогтің аты - жөні

Диярова Гүлжамал

Күні :11.11.24ж


Сынып:9 «..а...»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:



Пәні

Көркем еңбек

Сабақтың тақырыбы

«Сән және жеке тұлға үйлесімділігі» эксперименті.

Жеке даралық имиджін жасау. Идеяларды жүзеге асыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


9.1.5.1- Күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау

Сабақтың мақсаты



-Сән және жеке тұлға үйлесімдігі киім туралы анықтауды біледі.

-Жеке даралық имиджін жасау қолданылады.

- Геометриялық фигураларға қарай сол силуэттегі киім үлгісін салу.

Бағалау критерийі

Оқушы мақсатқа жетті, егер:

  • Қазіргі заман киім үлгілері және оған қойылатын талаптарды анықтайды;

  • Киім түрлерін, қазіргі киімнің стильдерін ажырата алады;

  • Жаңа үлгідегі киім үлгісін суретте бейнелейді;

-; Берілген геометриялық фигураларға қарай сол силуэттегі киім үлгісін салады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті


Оқушының

әрекеті

Бағалау



Ресурстар



Сабақтың басы

7 минут

Сабаққа дайындық жасау

Өзара сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Назарын сабаққа аудару.

Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Аялы алақан»

Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады.


ТОПҚА БӨЛУ

««Киіз үй» әдісі арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу.

1-ТОП, 2-ТОП, 3-ТОП



ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ

Жасанды интеллект арқылы даярланған бейнероликті мұқият тыңда.





ӨТКЕНДІ ПЫСЫҚТАУ

https://spinthewheel.io/wheels/28rO6cBY5PUHviS6K6iRcz0xJmU9MQ== платформасы арқылы өткенді еске түсіріп, сұрақтарға жауап бер

Дескриптор:

1. Дизайн сөзінің мағынасын біледі.

2.Киім-кешек ұғымы туралы біледі



ЖАҢА ТАҚЫРЫП БЕЙНЕРОЛИК

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау


1 ТАПСЫРМА: ТОПТЫҚ ЖҰМЫС «ЗЕРТТЕУШІЛІК ӘҢГІМЕ»

1-топ. Киім туралы жалпы мәлімет

2-топ Киім тарихы.

3-топ Киім стилі мен силуэті

Дескриптор:

1. . Киім туралы жалпы мәлімет біледі.

2. Киім тарихын зерттейді.

3. Киім стилі мен силуэтін ажыратып, ақ параққа жазып топ болып қорғайды

Балалар назарын сабаққа аударады

Сұрақтарға жауап береді,мысал келтіріп дәлелдейді Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады













Дескриптор:

Топ атаулары жазылған парақшаларды таңдау арқылы топқа бөлінеді

Жасанды интеллект арқылы даярланған бейнероликті мұқият тыңдайды.





Дескриптор:

Өткенді еске түсіріп, сұрақтарға жауап береді.

-әр дұрыс жауапқа(1б)






Жаңа тақырыпқа байланысты бейнекөрсетілімді мұқият тыңда!


Киім туралы жалпы мәлімет біледі.

Киім тарихын зерттейді.

Киім стилі мен силуэтін ажыратады.



Көңіл күйлерін көтеріп отыру


Тамаша !



Бағалау

«Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау












Бағалау

«Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау








Бағалау

«Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау

Слайд

Оқулық

Платформалар

Көрнекіліктер








Picture 2

«КИІЗ ҮЙ» ӘДІСІ


Жасанды интеллект


https://spinthewheel.io/wheels/28rO6cBY5PUHviS6K6iRcz0xJmU9MQ== платформасы





«Зерттеушілік Әңгіме»

Таратпа қағаз

Сабақтың ортасы


12 минут




















16минут












2 ТАПСЫРМА:

ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС «Суретті сөйлет» әдісі Оқушылар берілген фотосуреттерге қарап берілген модельге сипаттама береді.

.

Моделге сипаттама берініз.

Киім атауы. Стиль

Дескриптор:

Киімді стилі, тобы бойынша негізгі белгілерін ажыратады.

3-ТАПСЫРМА:

ЖЕКЕ ЖҰМЫС

«ГEОМEТРИЯЛЫҚ ФИГУРАЛАР»әдіcі

Дескриптор:

Берілген геометриялық

фигураларға қарай сол силуэтте киім үлгісін салады

Оқушылар берілген фотосуреттерге қарап берілген модельге сипаттама береді.

Киімді стилі, тобы бойынша негізгі белгілерін ажыратады.












Дескриптор:

Берілген геометриялық фигураларға қарай сол

силуэтте киім

үлгісін салады.










Бағалау

«Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау










Бағалау

«Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау




ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС «Суретті сөйлет» әдісі













Сабақтың соңы

Кері байланыс

10 минут

Оқушылар бүгінгі сабаққа

«Padlet» қосымшасы арқылы кері байланыс жасайды.

https://padlet.com/maulenaspar/padlet-dqcdruvhaxuxbt0u


Ұстаздар және қонақтар бүгінгі сабаққа «ПАСПОРТ» әдісі бойынша кері байланыс жасайды.


«Padlet» қосымшасы арқылы кері байланыс жасайды.


Сабақтан алған әсерлерін ПАССПОРТҚА жазып мұғалімге өткізеді

https://padlet.com/maulenaspar/padlet-dqcdruvhaxuxbt0u

қосымшасы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.02.2025
189
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі