Білім беру саласы: «Таным» Бөлімі: ҚМТҚ Тақырыбы: сан мен заттың санының арасындағы сәйкескетікті анықтау; Үлкен,кіші,кішкентай.
Мақсаты: сәйкестікті анықтауға үйрету; санауға дағдыландыру; көлеміне қарай ұғымдарды салыстыра білуге үйрету.пішіндер туралы білімдерін кеңейту.
Қажетті құрал-жабдықтары:санау материалдары, жұмыс дәптері.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті. |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Дәлелдеу,ояту. |
Үстел үстінде геометриялық пішіндер жатыр. Балалардан олардың арсынан шаршыны тауып, сол туралы айтып берулерін сұрайды. |
Балалар шаршыны тауып, сол туралы әңгімейді. Төрт қабырғасы бірдей. |
|
Ұйымдастыру, іздену |
Дәптермен жұмыс: 1-тапсырма. Суретте сәбіз қанша? Шие нешеу? Шалқан нешеу? Қияр нешеу? «Дөңгелегі бар карточкалар мен басқа заттар бейнеленген карточкаларды заттар мен дөңгелектер саны бірдей болатындай етіп, сызық арқылы қосыңдар.» 2-тапсырма: Суретке қарап, сұрақтар қою. Тарелкенің көлемі қандай? –Алмалардың көлемі қандай? Әр алманы өз тарелкесіне салыңдар. Көлемі жағанан бірдей алмалар мен тарелкелерді сызықпен қосыңдар. Сергіту сәті: Мен күшікпін, саққұлақ, Ойнаймын шапқылап. Серікпін қашанда, Малшыға, шопанға. 3-тапсырма. Суретке қарап, Орындықтарда отырған аңдарды салыстырыңдар. Қанша аң болса, астындағы жолақ ішіндегі сонша дөңгелекті бояңдар. Жұмбақ шешу. Бейқам жатқан ел іздейді, Малдан үдер үзбейді. Қорадағы қойға шабады. Кәне, жауабын кім табады?
Жаңғақ толы орманда, Күндіз тамақ айырып. Жатады кеш болғанда, Өз құйрығын жамылып. |
Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді. Сәбіз үшеу. Шие екеу. Шалқан бесеу. Қияр төртеу. Карточкаларды қосты. Тарелке мен алманын көлемдерін айтты. Алмаларды тарелкемен сызық арқылы қосты. Күшік болып қимыл жасады. Орындықтардағы отырған аңдарды салыстырды. Аңдардың санына қарай дөігелектерді бояды.
Қасқыр.
Тиін. |
|
Рефлексиялықтүзету. |
Өзін-өзі бағалау және жұмысына баға беру. Сұрақтар қою арқылы балалардың білімдерін қорытындылау. Балаларды мадақтау. |
Сұрақтарға толық жауап берді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:үлкен, кіші, кішкентай ұғымдары туралы;
Игереді: салыстыруды, сәйкестендіруді;
Меңгереді: шаршы туралы меңгерді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сан мен заттың санының арасындағы сәйкескетікті анықтау; Үлкен,кіші,кішкентай
сан мен заттың санының арасындағы сәйкескетікті анықтау; Үлкен,кіші,кішкентай
Білім беру саласы: «Таным» Бөлімі: ҚМТҚ Тақырыбы: сан мен заттың санының арасындағы сәйкескетікті анықтау; Үлкен,кіші,кішкентай.
Мақсаты: сәйкестікті анықтауға үйрету; санауға дағдыландыру; көлеміне қарай ұғымдарды салыстыра білуге үйрету.пішіндер туралы білімдерін кеңейту.
Қажетті құрал-жабдықтары:санау материалдары, жұмыс дәптері.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті. |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Дәлелдеу,ояту. |
Үстел үстінде геометриялық пішіндер жатыр. Балалардан олардың арсынан шаршыны тауып, сол туралы айтып берулерін сұрайды. |
Балалар шаршыны тауып, сол туралы әңгімейді. Төрт қабырғасы бірдей. |
|
Ұйымдастыру, іздену |
Дәптермен жұмыс: 1-тапсырма. Суретте сәбіз қанша? Шие нешеу? Шалқан нешеу? Қияр нешеу? «Дөңгелегі бар карточкалар мен басқа заттар бейнеленген карточкаларды заттар мен дөңгелектер саны бірдей болатындай етіп, сызық арқылы қосыңдар.» 2-тапсырма: Суретке қарап, сұрақтар қою. Тарелкенің көлемі қандай? –Алмалардың көлемі қандай? Әр алманы өз тарелкесіне салыңдар. Көлемі жағанан бірдей алмалар мен тарелкелерді сызықпен қосыңдар. Сергіту сәті: Мен күшікпін, саққұлақ, Ойнаймын шапқылап. Серікпін қашанда, Малшыға, шопанға. 3-тапсырма. Суретке қарап, Орындықтарда отырған аңдарды салыстырыңдар. Қанша аң болса, астындағы жолақ ішіндегі сонша дөңгелекті бояңдар. Жұмбақ шешу. Бейқам жатқан ел іздейді, Малдан үдер үзбейді. Қорадағы қойға шабады. Кәне, жауабын кім табады?
Жаңғақ толы орманда, Күндіз тамақ айырып. Жатады кеш болғанда, Өз құйрығын жамылып. |
Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді. Сәбіз үшеу. Шие екеу. Шалқан бесеу. Қияр төртеу. Карточкаларды қосты. Тарелке мен алманын көлемдерін айтты. Алмаларды тарелкемен сызық арқылы қосты. Күшік болып қимыл жасады. Орындықтардағы отырған аңдарды салыстырды. Аңдардың санына қарай дөігелектерді бояды.
Қасқыр.
Тиін. |
|
Рефлексиялықтүзету. |
Өзін-өзі бағалау және жұмысына баға беру. Сұрақтар қою арқылы балалардың білімдерін қорытындылау. Балаларды мадақтау. |
Сұрақтарға толық жауап берді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:үлкен, кіші, кішкентай ұғымдары туралы;
Игереді: салыстыруды, сәйкестендіруді;
Меңгереді: шаршы туралы меңгерді.
шағым қалдыра аласыз













