сан мен заттың санының арасындағы сәйкескетікті анықтау; Үлкен,кіші,кішкентай

Тақырып бойынша 11 материал табылды

сан мен заттың санының арасындағы сәйкескетікті анықтау; Үлкен,кіші,кішкентай

Материал туралы қысқаша түсінік
сәйкестікті анықтауға үйрету; санауға дағдыландыру; көлеміне қарай ұғымдарды салыстыра білуге үйрету.пішіндер туралы білімдерін кеңейту
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру саласы: «Таным» Бөлімі: ҚМТҚ Тақырыбы: сан мен заттың санының арасындағы сәйкескетікті анықтау; Үлкен,кіші,кішкентай.

Мақсаты: сәйкестікті анықтауға үйрету; санауға дағдыландыру; көлеміне қарай ұғымдарды салыстыра білуге үйрету.пішіндер туралы білімдерін кеңейту.

Қажетті құрал-жабдықтары:санау материалдары, жұмыс дәптері.

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті.

Балалардың іс-әрекеті

Дәлелдеу,ояту.

Үстел үстінде геометриялық пішіндер жатыр. Балалардан олардың арсынан шаршыны тауып, сол туралы айтып берулерін сұрайды.


Балалар шаршыны тауып, сол туралы әңгімейді. Төрт қабырғасы бірдей.

Ұйымдастыру, іздену

Дәптермен жұмыс: 1-тапсырма. Суретте сәбіз қанша? Шие нешеу? Шалқан нешеу? Қияр нешеу?

«Дөңгелегі бар карточкалар мен басқа заттар бейнеленген карточкаларды заттар мен дөңгелектер саны бірдей болатындай етіп, сызық арқылы қосыңдар.»

2-тапсырма: Суретке қарап, сұрақтар қою.

Тарелкенің көлемі қандай? –Алмалардың көлемі қандай? Әр алманы өз тарелкесіне салыңдар. Көлемі жағанан бірдей алмалар мен тарелкелерді сызықпен қосыңдар.

Сергіту сәті: Мен күшікпін, саққұлақ,

Ойнаймын шапқылап.

Серікпін қашанда,

Малшыға, шопанға.

3-тапсырма. Суретке қарап, Орындықтарда отырған аңдарды салыстырыңдар. Қанша аң болса, астындағы жолақ ішіндегі сонша дөңгелекті бояңдар.

Жұмбақ шешу.

Бейқам жатқан ел іздейді,

Малдан үдер үзбейді.

Қорадағы қойға шабады.

Кәне, жауабын кім табады?



Жаңғақ толы орманда,

Күндіз тамақ айырып.

Жатады кеш болғанда,

Өз құйрығын жамылып.

Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді.

Сәбіз үшеу.

Шие екеу.

Шалқан бесеу.

Қияр төртеу.

Карточкаларды қосты.

Тарелке мен алманын көлемдерін айтты. Алмаларды тарелкемен сызық арқылы қосты.

Күшік болып қимыл жасады.

Орындықтардағы отырған аңдарды салыстырды.

Аңдардың санына қарай дөігелектерді бояды.



Қасқыр.







Тиін.


Рефлексиялықтүзету.

Өзін-өзі бағалау және жұмысына баға беру. Сұрақтар қою арқылы балалардың білімдерін қорытындылау. Балаларды мадақтау.

Сұрақтарға толық жауап берді.


Күтілетін нәтиже:

Біледі:үлкен, кіші, кішкентай ұғымдары туралы;

Игереді: салыстыруды, сәйкестендіруді;

Меңгереді: шаршы туралы меңгерді.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.04.2025
161
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі