Ұйымдастырылған оқу іс ‑әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 26.01.2023ж
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Мүсіндеу
Тақырыбы: «Шана»
Мақсаты: қысқы табиғат әсемдігін сезініп,шананы мүсіндеуді үйрету. ұсақ қол қимылдарын дамыту,түстерді сәйкес дұрыс таңдау,іскерлік дағдыларын жетілдіру.қыс мезгілінің өзіндік ерекшеліктерін ескеріп,әңгімелей білу дағдысын арттыру, достыққа ,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: тақтайша,ермексаз,қол орамал,су құйылған ыдыс.
Қос тілдік білім: шана-санки
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Уәждемелік-түрткелік кезені. |
|
Бәрі қол ұстасып бір- біріне қуаныш сыйлайды |
|
Ұйымдастыру ізденістік кезең |
Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Қане теледидарға қарап, қыс мезгілінің көңілді сәттерін есімізге түсіріп көрейікші. - Балалар,қараңдаршы, қыс мезгілінің қысқы ойындар өте қызықты, әр мезгілдің өзіндік қызықты ойындары болады. -Қысқы ойындарды атап беріңдерші? -Қысқы ойындардың көбісі қармен байланысты.Біздің ең жақсы көретін ойынымыз шанамен сырғанау емес пе?! -қане ,әркім өзімізге шана мүсіндейік. Мүсіндеуге дайынсыңдар ма? -Балалар шананы қандай түсті ермексазбен мүсіндейміз? -Иә дұрыс айтасыңдар.Ал, олай болсаәркім өзіне Түрлі-түсті ермексазды таңдап алып шананы мүсіндейді. Жасалу жолын көрсету 1-жолы.Шананың екі табанын жасаймыз.Ермексазды сопақша қылып, есіп,жалпақтау арқылы екі шетін иеміз. 2- жолы.Шананың табанын ұстап тұратын тіреуіштерді есу арқылы екі шетін иеміз. 3-жолы. Шананың беткі ,отыратын тақтайшасын түрлі-түсті ермексазды арасына салып,төрт бұрышкейіпке келтіріп жасаймыз. 4-жолы. Шананың дайын бөліктерін бір-біріне шымшып жапсыру бейнесін мүсіндеуді аяқтаймыз.
|
|
|
Рефлексифтік қортындылаушы |
Балалардың жасаған әдемі жұмыстарынан көрме ұйымдастыру және баланың өзін-өзі бағалау қабілетін анықтау. |
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: қыс қызықтарын ,қызықты ойын түрлерін;
Игереді: шананы мүсіндеудің әдіс-тәсілдерін, жасалу жолын;
Меңгереді:ермексазбен шананы мүсіндей алу біліктілігін.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
шана
шана
Ұйымдастырылған оқу іс ‑әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 26.01.2023ж
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Мүсіндеу
Тақырыбы: «Шана»
Мақсаты: қысқы табиғат әсемдігін сезініп,шананы мүсіндеуді үйрету. ұсақ қол қимылдарын дамыту,түстерді сәйкес дұрыс таңдау,іскерлік дағдыларын жетілдіру.қыс мезгілінің өзіндік ерекшеліктерін ескеріп,әңгімелей білу дағдысын арттыру, достыққа ,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: тақтайша,ермексаз,қол орамал,су құйылған ыдыс.
Қос тілдік білім: шана-санки
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Уәждемелік-түрткелік кезені. |
|
Бәрі қол ұстасып бір- біріне қуаныш сыйлайды |
|
Ұйымдастыру ізденістік кезең |
Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Қане теледидарға қарап, қыс мезгілінің көңілді сәттерін есімізге түсіріп көрейікші. - Балалар,қараңдаршы, қыс мезгілінің қысқы ойындар өте қызықты, әр мезгілдің өзіндік қызықты ойындары болады. -Қысқы ойындарды атап беріңдерші? -Қысқы ойындардың көбісі қармен байланысты.Біздің ең жақсы көретін ойынымыз шанамен сырғанау емес пе?! -қане ,әркім өзімізге шана мүсіндейік. Мүсіндеуге дайынсыңдар ма? -Балалар шананы қандай түсті ермексазбен мүсіндейміз? -Иә дұрыс айтасыңдар.Ал, олай болсаәркім өзіне Түрлі-түсті ермексазды таңдап алып шананы мүсіндейді. Жасалу жолын көрсету 1-жолы.Шананың екі табанын жасаймыз.Ермексазды сопақша қылып, есіп,жалпақтау арқылы екі шетін иеміз. 2- жолы.Шананың табанын ұстап тұратын тіреуіштерді есу арқылы екі шетін иеміз. 3-жолы. Шананың беткі ,отыратын тақтайшасын түрлі-түсті ермексазды арасына салып,төрт бұрышкейіпке келтіріп жасаймыз. 4-жолы. Шананың дайын бөліктерін бір-біріне шымшып жапсыру бейнесін мүсіндеуді аяқтаймыз.
|
|
|
Рефлексифтік қортындылаушы |
Балалардың жасаған әдемі жұмыстарынан көрме ұйымдастыру және баланың өзін-өзі бағалау қабілетін анықтау. |
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: қыс қызықтарын ,қызықты ойын түрлерін;
Игереді: шананы мүсіндеудің әдіс-тәсілдерін, жасалу жолын;
Меңгереді:ермексазбен шананы мүсіндей алу біліктілігін.
шағым қалдыра аласыз















