«Саналы ұрпақ-жарқын болашақ»
2024-2025 оқу жылы
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
25.11.2024 |
|
Сынып: 10В |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Саналы ұрпақ-жарқын болашақ |
|
Сабақтың мақсаты |
Өскелең ұрпақтың білімге құштарлығын қалыптастыру және жаңа оқу жылының алдында мереке атмосферасын құру, жаңа оқу жылында жақсы оқуға мотивация беру |
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушылардың бойына елімізге деген ыстық сүйіспеншілікті, мақтанышты сіңіруге баулу. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу.Оқушыларды тексеру. -«Көршіге-комплимент» сергіту сәті -Әрбіриқатысушы өз есімін атап, жылы лебіз білдіреді -Келесі ойыншы ол лебізді қайталамауы тиіс Тақырыпқа шығу азақ халқы үшін қашанда өзекті тақырыптың бірі болған -ұрпақ тәрбиесі. Баланың кішкентай кезінен-ақ санасына, бойына ұлтына деген сүйіспеншілік, ұлтының салт- дәстүрін сіңіріп өсірген. Бесікте жатқан кезінен бастап, ұлттық мұрамыз қазақ фольклорын, яғни анасының әлдилеп айтқан бесік жырын естіп, тілі шығып, сөйлеуге талпынып жатқанда, әжесінің ертегі-аңызын тыңдап, ойынға құмар шағына келгенде, әкесі мен атасы балаға асық атуды үйретіп, атқа міну, күрес секілді спорттың түрлерімен ойындарды үйретеді. Мұның екі мәнісі бар: біріншісі,бала ұлттық ойынымызды білумен қатар сондай-ақ спорт жақын шымыр ер азамат етіп тәрбиелеу. |
Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
|
Тақырыптық суреттер сілтемеде суреттер |
|
Сабақтың ортасы 15 мин 5 мин 10 мин |
Ал қыз баласын қалай тәрбиелеген?Қыз баласын халқымыз жат жұрттық қонақ деп сый-құрмет көрсеткен. .Қызды екі үлкен әулетті жақындастыратын алтын көпір санаған. Бойжетіп ес білер шағында оны үй шаруасына икемді пысық көйлегіменмен қос бұрымы ұзын болып, аз сөйлеп көп тыңдаған.Бала «саналы» болып өсу үшін әсер ететін негізгі фактор ол- тәрбие.Қазіргі уақытта біз дербес, егемен қазақ елінің саналы азаматы мен азаматшасымыз.Жоғарыда айтылып ,өткен тәрбиенің негізгі түп тамыры осы қазақ ұлттың кемел бұллыңғырсыз жарқын болашағының болуы. «Саналы ұрпақ» дегенді қалай түсінемін? Ұрпағымыз саналы болуы үшін тәрбие де,білім де,маңызды.Ендеше осы бағытта мақал-мәтелдер талдап көрейік: «Тәрбие» тобына: Үлкенді сен сыйласан, кіші сені сыйлайды, (Кіші сені сыйласа, кісі сені сыйлайды.) 2. Әдепті бала - арлы бала,( Әдепсіз бала -сорлы бала. ) 3. Балапан ұяда не керсе, (ұшканда соны алады. ) 4. Ағаштан ағаш сәнін алады, (Адамнан адам тәлім алады.) 5. Тәрбиелі адам (тағалантан атпен тен.) «Адал» тобына койылатын макалдар. 1. Адалдық - ардың іс.(Ауырды кетеру-нардың ici) 2. Адалдық жүрген жерде, (адамдық жүреді.) 3. Ағын су жолын табады, (ақ адам оңын табады) 4. Арамдықты адалдық женеді, (жамандықты адамдық жеңеді) 5. Ақыл — жас ұланнан, (Жүйрік - тай құнаннан.) «Білім» тобына койылатын мақалдар 1. Өз білмегенінді кісіден сұра,(Үлкен жоқ болса кішіден сұра.) 2. Білім гаухар, бағасы жоқ. (Надандық кесел,дауасы жоқ.) 3. Ақыл - тозбайтын тон (Білім - таусылмайтын кен.) 4. Оқу - білім бұлагы, (Білім - өмір шырағы.) 5. Білімдіге дүние жарык, (Білімсіздің күні қаріп. «Саналы ұрпақ-жарқын болашақ» жобасы аясында қандай шара ұйымдастырар едіңіз?Әр топ өз жұмыстарын презентациялайды
|
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. Дескриптор: Мақалдың мағынасын түсіндіреді.
Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі. Жауабын әр топ ойланып, ақылдаса отырып айтады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
ҚБ парағы
|
|
Сабақ тың соңы 5 мин |
Сабақты қорытындылау Саналы ұрпақ - ол жастайынан
ұлтының бар болмысын бойына жинаған, елдің өсіп, өркендеуіне деген
қадамдарын нық әрі, күмәнсіз баса алатын, мемлекеттің дамуына
тамшыдай болсын үлес қосатын «тамшыда тама - тама көл болады»
дейтін бір тамшысынан үлкен көл теңіз жасай алатын, өзінің
өзгерумен қатар әлемді өзгертуге тырысатын, «Әлемді өзгерту үшін
алдымен өзің өзгеріс жаса!» -деген ұранды өзінің басты өмірлік
ұстанымына айналдырған білімді, жан-жақты жалындап жанып
тұрған,ерік -жігері мықты жастар деп білемін. Еліміздің болашағын
дәл осындай ұрпаққа қорықпастан аманаттай аламыз.Бүгінгі жас
ертенгі аға буын өкілі дәл қазіргі мезетте оларға қандай
бағыт-бағдар берсек, сол бағдармен өз жолын таппақ. Кері байланыс «Жасырын хат» Оқушыларға «Болашақ ұрпаққа қандай саналы ақыл-кеңес берер едіңіз?» деген тақырыпты ұсыну. Әр оқушы болашақ ұрпаққа «хат» жазады. |
Оқушылар тілектерін айтады. |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Саналы ұрпақ жарқын болашақ
Саналы ұрпақ жарқын болашақ
«Саналы ұрпақ-жарқын болашақ»
2024-2025 оқу жылы
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
25.11.2024 |
|
Сынып: 10В |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Саналы ұрпақ-жарқын болашақ |
|
Сабақтың мақсаты |
Өскелең ұрпақтың білімге құштарлығын қалыптастыру және жаңа оқу жылының алдында мереке атмосферасын құру, жаңа оқу жылында жақсы оқуға мотивация беру |
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушылардың бойына елімізге деген ыстық сүйіспеншілікті, мақтанышты сіңіруге баулу. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу.Оқушыларды тексеру. -«Көршіге-комплимент» сергіту сәті -Әрбіриқатысушы өз есімін атап, жылы лебіз білдіреді -Келесі ойыншы ол лебізді қайталамауы тиіс Тақырыпқа шығу азақ халқы үшін қашанда өзекті тақырыптың бірі болған -ұрпақ тәрбиесі. Баланың кішкентай кезінен-ақ санасына, бойына ұлтына деген сүйіспеншілік, ұлтының салт- дәстүрін сіңіріп өсірген. Бесікте жатқан кезінен бастап, ұлттық мұрамыз қазақ фольклорын, яғни анасының әлдилеп айтқан бесік жырын естіп, тілі шығып, сөйлеуге талпынып жатқанда, әжесінің ертегі-аңызын тыңдап, ойынға құмар шағына келгенде, әкесі мен атасы балаға асық атуды үйретіп, атқа міну, күрес секілді спорттың түрлерімен ойындарды үйретеді. Мұның екі мәнісі бар: біріншісі,бала ұлттық ойынымызды білумен қатар сондай-ақ спорт жақын шымыр ер азамат етіп тәрбиелеу. |
Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
|
Тақырыптық суреттер сілтемеде суреттер |
|
Сабақтың ортасы 15 мин 5 мин 10 мин |
Ал қыз баласын қалай тәрбиелеген?Қыз баласын халқымыз жат жұрттық қонақ деп сый-құрмет көрсеткен. .Қызды екі үлкен әулетті жақындастыратын алтын көпір санаған. Бойжетіп ес білер шағында оны үй шаруасына икемді пысық көйлегіменмен қос бұрымы ұзын болып, аз сөйлеп көп тыңдаған.Бала «саналы» болып өсу үшін әсер ететін негізгі фактор ол- тәрбие.Қазіргі уақытта біз дербес, егемен қазақ елінің саналы азаматы мен азаматшасымыз.Жоғарыда айтылып ,өткен тәрбиенің негізгі түп тамыры осы қазақ ұлттың кемел бұллыңғырсыз жарқын болашағының болуы. «Саналы ұрпақ» дегенді қалай түсінемін? Ұрпағымыз саналы болуы үшін тәрбие де,білім де,маңызды.Ендеше осы бағытта мақал-мәтелдер талдап көрейік: «Тәрбие» тобына: Үлкенді сен сыйласан, кіші сені сыйлайды, (Кіші сені сыйласа, кісі сені сыйлайды.) 2. Әдепті бала - арлы бала,( Әдепсіз бала -сорлы бала. ) 3. Балапан ұяда не керсе, (ұшканда соны алады. ) 4. Ағаштан ағаш сәнін алады, (Адамнан адам тәлім алады.) 5. Тәрбиелі адам (тағалантан атпен тен.) «Адал» тобына койылатын макалдар. 1. Адалдық - ардың іс.(Ауырды кетеру-нардың ici) 2. Адалдық жүрген жерде, (адамдық жүреді.) 3. Ағын су жолын табады, (ақ адам оңын табады) 4. Арамдықты адалдық женеді, (жамандықты адамдық жеңеді) 5. Ақыл — жас ұланнан, (Жүйрік - тай құнаннан.) «Білім» тобына койылатын мақалдар 1. Өз білмегенінді кісіден сұра,(Үлкен жоқ болса кішіден сұра.) 2. Білім гаухар, бағасы жоқ. (Надандық кесел,дауасы жоқ.) 3. Ақыл - тозбайтын тон (Білім - таусылмайтын кен.) 4. Оқу - білім бұлагы, (Білім - өмір шырағы.) 5. Білімдіге дүние жарык, (Білімсіздің күні қаріп. «Саналы ұрпақ-жарқын болашақ» жобасы аясында қандай шара ұйымдастырар едіңіз?Әр топ өз жұмыстарын презентациялайды
|
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. Дескриптор: Мақалдың мағынасын түсіндіреді.
Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі. Жауабын әр топ ойланып, ақылдаса отырып айтады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
ҚБ парағы
|
|
Сабақ тың соңы 5 мин |
Сабақты қорытындылау Саналы ұрпақ - ол жастайынан
ұлтының бар болмысын бойына жинаған, елдің өсіп, өркендеуіне деген
қадамдарын нық әрі, күмәнсіз баса алатын, мемлекеттің дамуына
тамшыдай болсын үлес қосатын «тамшыда тама - тама көл болады»
дейтін бір тамшысынан үлкен көл теңіз жасай алатын, өзінің
өзгерумен қатар әлемді өзгертуге тырысатын, «Әлемді өзгерту үшін
алдымен өзің өзгеріс жаса!» -деген ұранды өзінің басты өмірлік
ұстанымына айналдырған білімді, жан-жақты жалындап жанып
тұрған,ерік -жігері мықты жастар деп білемін. Еліміздің болашағын
дәл осындай ұрпаққа қорықпастан аманаттай аламыз.Бүгінгі жас
ертенгі аға буын өкілі дәл қазіргі мезетте оларға қандай
бағыт-бағдар берсек, сол бағдармен өз жолын таппақ. Кері байланыс «Жасырын хат» Оқушыларға «Болашақ ұрпаққа қандай саналы ақыл-кеңес берер едіңіз?» деген тақырыпты ұсыну. Әр оқушы болашақ ұрпаққа «хат» жазады. |
Оқушылар тілектерін айтады. |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
шағым қалдыра аласыз













