Пәні: Информатика Сыныбы: 8
|
Сабақтың тақырыбы: |
Санау жүйелері (екілік, сегіздік, ондық, он алтылық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың танымдық мақсаты: |
Оқушыларды санау жүйесімен таныстыру, кодтау әдістерімен, екілік, он алтылық кодтау түрімен, сандарды бір санау жүйесінен екіншісіне көшірді үйрету |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме: |
сынып оқулығы. Авторы: Е.Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б.Қ. Әбенов электрондық оқулық, презентация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Оқушылар санау жүйесімен кодтау әдісін біледі, бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аударуды біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс –тәсілдер: |
«Блум таксономиясы», Ой тастау», », «Кестемен жұмыс», «Үш түрлі күнделік» ) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мативациялық кезең |
«Білу» І.Тест құрастыру болатын тексеру. |
Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын. Жағымды психологиялық әсер алады. Оқушылар дайындаған сұрақтарын бір-біріне қояды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Операциялық кезең |
ІІІ. Жаңа сабақ. «Түсіну» Мағынаны тану ( кесте берілген «Ой тастау») Қызықты мәлімет
Есте сақтау үшін мы Дарим Сочные Лимоны, Хватит Всем И еще останется
Ондық санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 негізі 10
Екілік санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1 негізі 2
Сегіздік санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1,2,3,4,5,6,7 негізі 8
Он алтылық санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10(А),11(В),12(С) ,13(Д),14(Е),15( F) негізі 16
«Қолдану»
Оқулықпен жұмыс жасаймыз Мысалдар: 52410=5*102+2*101+4*1006 234,6510=2*102+3*101+4*100+6*10-1+5*10-2
101011,012=1*25+0*24+1*23+0*22+1*21+1*20+0*2-1+1*2-2=10,7510
4568=4*82+5*81+6*80=30210
3Е5А116=3*164+Е*163+5*162+А*161+1*160=25539310
№1 тапсырма. Сандарды ондық санау жүйесіне аударыңдар: 111001012 1001002 4668 15638 3В3А16 ҒА116 5D9116
№2 тапсырма Ондық сандарды екілік санау жүйесіне аудару: 62510= 74310= 32210= 57610= 16010= 15310=
Ондық бөлшектерді екілік санау жүйесіне аудару: 0,32210= 0,38610= 10,10310= 8,8310= 14,12510= 15,7510= 24,3510=
№3 тапсырма Ондық сандарды сегіздік санау жүйесіне аудару: 52410= 94010= 130,46610= 347,8310=
Ондық сандарды оналтылқ санау жүйесіне аудару: 135,07510= 350,47710= 98,9310= 274,210=
|
Оқушы алдын ала берілетін берілген кесте бойынша түсінік алады.
Оқулықпен жұмыс жасайды, топпен жұмыс
Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша есептер шығарады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлекциялық кезең |
Сергіту сәті. «Жарнама» «Талдау»
«Жинақтау»
«Үш түрлі күнделік» әдісі Санау жүйесі дегеніміз екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен?
Қорытынды. Өзім: өткен тақырып туралы мағлұмат беру. Бағалау. Бүгінгі тақырып бойынша маңыздылығын жіктеу. Санау жүйесінің ерекшелігіне, баға беру. Өзін- өзі бағалау. Дайын бағалау парақшасы сабақ басында таратылады.
Рефлексия. Алған әсерлерін стикерге жазу. (Стикермен бағалау)
|
Өз ақпараттарын жарнамалайды.
Оқушы алған білімін саралайды өз алдына талдау жасайды.
Оқушы бүгінгі сабақты қорытындылайды
Оқушы алған білімін түйін шығаруға бағыттау.
Оқушылар қажетті мәліметті дәптерлеріне түртіп алады. Өз көзқарастарын білдіреді.
Оқушылар бағалайды. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
2.1,2.2 Санау жүйесі (Тапсырмаларды аяқтау). |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәні: Информатика Сыныбы: 8
|
Сабақтың тақырыбы: |
Санау жүйелері (екілік, сегіздік, ондық, он алтылық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың танымдық мақсаты: |
Оқушыларды санау жүйесімен таныстыру, кодтау әдістерімен, екілік, он алтылық кодтау түрімен, сандарды бір санау жүйесінен екіншісіне көшірді үйрету |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме: |
сынып оқулығы. Авторы: Е.Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б.Қ. Әбенов электрондық оқулық, презентация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Оқушылар санау жүйесімен кодтау әдісін біледі, бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аударуды біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс –тәсілдер: |
«Блум таксономиясы», Ой тастау», », «Кестемен жұмыс», «Үш түрлі күнделік» ) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мативациялық кезең |
«Білу» І.Тест құрастыру болатын тексеру. |
Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын. Жағымды психологиялық әсер алады. Оқушылар дайындаған сұрақтарын бір-біріне қояды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Операциялық кезең |
ІІІ. Жаңа сабақ. «Түсіну» Мағынаны тану ( кесте берілген «Ой тастау») Қызықты мәлімет
Есте сақтау үшін мы Дарим Сочные Лимоны, Хватит Всем И еще останется
Ондық санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 негізі 10
Екілік санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1 негізі 2
Сегіздік санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1,2,3,4,5,6,7 негізі 8
Он алтылық санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10(А),11(В),12(С) ,13(Д),14(Е),15( F) негізі 16
«Қолдану»
Оқулықпен жұмыс жасаймыз Мысалдар: 52410=5*102+2*101+4*1006 234,6510=2*102+3*101+4*100+6*10-1+5*10-2
101011,012=1*25+0*24+1*23+0*22+1*21+1*20+0*2-1+1*2-2=10,7510
4568=4*82+5*81+6*80=30210
3Е5А116=3*164+Е*163+5*162+А*161+1*160=25539310
№1 тапсырма. Сандарды ондық санау жүйесіне аударыңдар: 111001012 1001002 4668 15638 3В3А16 ҒА116 5D9116
№2 тапсырма Ондық сандарды екілік санау жүйесіне аудару: 62510= 74310= 32210= 57610= 16010= 15310=
Ондық бөлшектерді екілік санау жүйесіне аудару: 0,32210= 0,38610= 10,10310= 8,8310= 14,12510= 15,7510= 24,3510=
№3 тапсырма Ондық сандарды сегіздік санау жүйесіне аудару: 52410= 94010= 130,46610= 347,8310=
Ондық сандарды оналтылқ санау жүйесіне аудару: 135,07510= 350,47710= 98,9310= 274,210=
|
Оқушы алдын ала берілетін берілген кесте бойынша түсінік алады.
Оқулықпен жұмыс жасайды, топпен жұмыс
Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша есептер шығарады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлекциялық кезең |
Сергіту сәті. «Жарнама» «Талдау»
«Жинақтау»
«Үш түрлі күнделік» әдісі Санау жүйесі дегеніміз екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен?
Қорытынды. Өзім: өткен тақырып туралы мағлұмат беру. Бағалау. Бүгінгі тақырып бойынша маңыздылығын жіктеу. Санау жүйесінің ерекшелігіне, баға беру. Өзін- өзі бағалау. Дайын бағалау парақшасы сабақ басында таратылады.
Рефлексия. Алған әсерлерін стикерге жазу. (Стикермен бағалау)
|
Өз ақпараттарын жарнамалайды.
Оқушы алған білімін саралайды өз алдына талдау жасайды.
Оқушы бүгінгі сабақты қорытындылайды
Оқушы алған білімін түйін шығаруға бағыттау.
Оқушылар қажетті мәліметті дәптерлеріне түртіп алады. Өз көзқарастарын білдіреді.
Оқушылар бағалайды. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
2.1,2.2 Санау жүйесі (Тапсырмаларды аяқтау). |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Санау жүйелері (екілік, сегіздік, ондық, он алтылық
Санау жүйелері (екілік, сегіздік, ондық, он алтылық
Пәні: Информатика Сыныбы: 8
|
Сабақтың тақырыбы: |
Санау жүйелері (екілік, сегіздік, ондық, он алтылық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың танымдық мақсаты: |
Оқушыларды санау жүйесімен таныстыру, кодтау әдістерімен, екілік, он алтылық кодтау түрімен, сандарды бір санау жүйесінен екіншісіне көшірді үйрету |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме: |
сынып оқулығы. Авторы: Е.Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б.Қ. Әбенов электрондық оқулық, презентация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Оқушылар санау жүйесімен кодтау әдісін біледі, бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аударуды біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс –тәсілдер: |
«Блум таксономиясы», Ой тастау», », «Кестемен жұмыс», «Үш түрлі күнделік» ) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мативациялық кезең |
«Білу» І.Тест құрастыру болатын тексеру. |
Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын. Жағымды психологиялық әсер алады. Оқушылар дайындаған сұрақтарын бір-біріне қояды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Операциялық кезең |
ІІІ. Жаңа сабақ. «Түсіну» Мағынаны тану ( кесте берілген «Ой тастау») Қызықты мәлімет
Есте сақтау үшін мы Дарим Сочные Лимоны, Хватит Всем И еще останется
Ондық санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 негізі 10
Екілік санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1 негізі 2
Сегіздік санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1,2,3,4,5,6,7 негізі 8
Он алтылық санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10(А),11(В),12(С) ,13(Д),14(Е),15( F) негізі 16
«Қолдану»
Оқулықпен жұмыс жасаймыз Мысалдар: 52410=5*102+2*101+4*1006 234,6510=2*102+3*101+4*100+6*10-1+5*10-2
101011,012=1*25+0*24+1*23+0*22+1*21+1*20+0*2-1+1*2-2=10,7510
4568=4*82+5*81+6*80=30210
3Е5А116=3*164+Е*163+5*162+А*161+1*160=25539310
№1 тапсырма. Сандарды ондық санау жүйесіне аударыңдар: 111001012 1001002 4668 15638 3В3А16 ҒА116 5D9116
№2 тапсырма Ондық сандарды екілік санау жүйесіне аудару: 62510= 74310= 32210= 57610= 16010= 15310=
Ондық бөлшектерді екілік санау жүйесіне аудару: 0,32210= 0,38610= 10,10310= 8,8310= 14,12510= 15,7510= 24,3510=
№3 тапсырма Ондық сандарды сегіздік санау жүйесіне аудару: 52410= 94010= 130,46610= 347,8310=
Ондық сандарды оналтылқ санау жүйесіне аудару: 135,07510= 350,47710= 98,9310= 274,210=
|
Оқушы алдын ала берілетін берілген кесте бойынша түсінік алады.
Оқулықпен жұмыс жасайды, топпен жұмыс
Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша есептер шығарады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлекциялық кезең |
Сергіту сәті. «Жарнама» «Талдау»
«Жинақтау»
«Үш түрлі күнделік» әдісі Санау жүйесі дегеніміз екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен?
Қорытынды. Өзім: өткен тақырып туралы мағлұмат беру. Бағалау. Бүгінгі тақырып бойынша маңыздылығын жіктеу. Санау жүйесінің ерекшелігіне, баға беру. Өзін- өзі бағалау. Дайын бағалау парақшасы сабақ басында таратылады.
Рефлексия. Алған әсерлерін стикерге жазу. (Стикермен бағалау)
|
Өз ақпараттарын жарнамалайды.
Оқушы алған білімін саралайды өз алдына талдау жасайды.
Оқушы бүгінгі сабақты қорытындылайды
Оқушы алған білімін түйін шығаруға бағыттау.
Оқушылар қажетті мәліметті дәптерлеріне түртіп алады. Өз көзқарастарын білдіреді.
Оқушылар бағалайды. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
2.1,2.2 Санау жүйесі (Тапсырмаларды аяқтау). |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәні: Информатика Сыныбы: 8
|
Сабақтың тақырыбы: |
Санау жүйелері (екілік, сегіздік, ондық, он алтылық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың танымдық мақсаты: |
Оқушыларды санау жүйесімен таныстыру, кодтау әдістерімен, екілік, он алтылық кодтау түрімен, сандарды бір санау жүйесінен екіншісіне көшірді үйрету |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме: |
сынып оқулығы. Авторы: Е.Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б.Қ. Әбенов электрондық оқулық, презентация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Оқушылар санау жүйесімен кодтау әдісін біледі, бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аударуды біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс –тәсілдер: |
«Блум таксономиясы», Ой тастау», », «Кестемен жұмыс», «Үш түрлі күнделік» ) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мативациялық кезең |
«Білу» І.Тест құрастыру болатын тексеру. |
Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын. Жағымды психологиялық әсер алады. Оқушылар дайындаған сұрақтарын бір-біріне қояды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Операциялық кезең |
ІІІ. Жаңа сабақ. «Түсіну» Мағынаны тану ( кесте берілген «Ой тастау») Қызықты мәлімет
Есте сақтау үшін мы Дарим Сочные Лимоны, Хватит Всем И еще останется
Ондық санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 негізі 10
Екілік санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1 негізі 2
Сегіздік санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1,2,3,4,5,6,7 негізі 8
Он алтылық санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10(А),11(В),12(С) ,13(Д),14(Е),15( F) негізі 16
«Қолдану»
Оқулықпен жұмыс жасаймыз Мысалдар: 52410=5*102+2*101+4*1006 234,6510=2*102+3*101+4*100+6*10-1+5*10-2
101011,012=1*25+0*24+1*23+0*22+1*21+1*20+0*2-1+1*2-2=10,7510
4568=4*82+5*81+6*80=30210
3Е5А116=3*164+Е*163+5*162+А*161+1*160=25539310
№1 тапсырма. Сандарды ондық санау жүйесіне аударыңдар: 111001012 1001002 4668 15638 3В3А16 ҒА116 5D9116
№2 тапсырма Ондық сандарды екілік санау жүйесіне аудару: 62510= 74310= 32210= 57610= 16010= 15310=
Ондық бөлшектерді екілік санау жүйесіне аудару: 0,32210= 0,38610= 10,10310= 8,8310= 14,12510= 15,7510= 24,3510=
№3 тапсырма Ондық сандарды сегіздік санау жүйесіне аудару: 52410= 94010= 130,46610= 347,8310=
Ондық сандарды оналтылқ санау жүйесіне аудару: 135,07510= 350,47710= 98,9310= 274,210=
|
Оқушы алдын ала берілетін берілген кесте бойынша түсінік алады.
Оқулықпен жұмыс жасайды, топпен жұмыс
Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша есептер шығарады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлекциялық кезең |
Сергіту сәті. «Жарнама» «Талдау»
«Жинақтау»
«Үш түрлі күнделік» әдісі Санау жүйесі дегеніміз екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен?
Қорытынды. Өзім: өткен тақырып туралы мағлұмат беру. Бағалау. Бүгінгі тақырып бойынша маңыздылығын жіктеу. Санау жүйесінің ерекшелігіне, баға беру. Өзін- өзі бағалау. Дайын бағалау парақшасы сабақ басында таратылады.
Рефлексия. Алған әсерлерін стикерге жазу. (Стикермен бағалау)
|
Өз ақпараттарын жарнамалайды.
Оқушы алған білімін саралайды өз алдына талдау жасайды.
Оқушы бүгінгі сабақты қорытындылайды
Оқушы алған білімін түйін шығаруға бағыттау.
Оқушылар қажетті мәліметті дәптерлеріне түртіп алады. Өз көзқарастарын білдіреді.
Оқушылар бағалайды. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
2.1,2.2 Санау жүйесі (Тапсырмаларды аяқтау). |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













