Санау жүйелері (екілік, сегіздік, ондық, он алтылық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Санау жүйелері (екілік, сегіздік, ондық, он алтылық

Материал туралы қысқаша түсінік
Санау жүйелері (екілік, сегіздік, ондық, он алтылық
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Информатика Сыныбы: 8

Сабақтың тақырыбы:

Санау жүйелері (екілік, сегіздік, ондық, он алтылық

Сабақтың танымдық мақсаты:

Оқушыларды санау жүйесімен таныстыру, кодтау әдістерімен, екілік, он алтылық кодтау түрімен, сандарды бір санау жүйесінен екіншісіне көшірді үйрету

Сілтеме:

сынып оқулығы. Авторы: Е.Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б.Қ. Әбенов электрондық оқулық, презентация

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар санау жүйесімен кодтау әдісін біледі, бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аударуды біледі.

Әдіс –тәсілдер:

«Блум таксономиясы», Ой тастау», », «Кестемен жұмыс», «Үш түрлі күнделік» )


Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Мативациялық кезең


  • Сыныппен сәлемдесу.

  • Сыныпты ұйымдастыру (оқушыларды тексеру, аудиторияны қалыпқа келтіру)

  • Сергіту сәті «Есімдерінің мағынасын айту» (бір-біріне тізбектей отырып айтады)

  • Оқушыларды түстер арқылы топқа бөлу.

  • Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.


«Білу»

І.Тест құрастыру болатын тексеру.






Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын.


Жағымды психологиялық әсер алады.



Оқушылар дайындаған сұрақтарын бір-біріне қояды

Операциялық

кезең

ІІІ. Жаңа сабақ.

«Түсіну»

Мағынаны тану ( кесте берілген «Ой тастау»)

Қызықты мәлімет

Сан

Римдік белгіленуі

1

I

5

V

10

X

50

L

100

C

500

D

1000

M

Есте сақтау үшін мы Дарим Сочные Лимоны, Хватит Всем И еще останется


Shape1

Ондық санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 негізі 10






Shape2

Екілік санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1 негізі 2







Shape3

Сегіздік санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1,2,3,4,5,6,7 негізі 8







Shape4

Он алтылық санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10(А),11(В),12(С) ,13(Д),14(Е),15( F) негізі 16








«Қолдану»


Оқулықпен жұмыс жасаймыз

Мысалдар: 52410=5*102+2*101+4*1006

234,6510=2*102+3*101+4*100+6*10-1+5*10-2


101011,012=1*25+0*24+1*23+0*22+1*21+1*20+0*2-1+1*2-2=10,7510


4568=4*82+5*81+6*80=30210

3Е5А116=3*164+Е*163+5*162+А*161+1*160=25539310



1 тапсырма.

Сандарды ондық санау жүйесіне аударыңдар:

111001012 1001002 4668 15638 3В3А16 ҒА116 5D9116


2 тапсырма

Ондық сандарды екілік санау жүйесіне аудару:

62510= 74310= 32210= 57610= 16010= 15310=


Ондық бөлшектерді екілік санау жүйесіне аудару:

0,32210= 0,38610= 10,10310= 8,8310= 14,12510= 15,7510= 24,3510=


3 тапсырма

Ондық сандарды сегіздік санау жүйесіне аудару:

52410= 94010= 130,46610= 347,8310=


Ондық сандарды оналтылқ санау жүйесіне аудару:

135,07510= 350,47710= 98,9310= 274,210=








Оқушы алдын ала берілетін берілген кесте бойынша түсінік алады.








Оқулықпен жұмыс жасайды, топпен жұмыс

























Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша есептер шығарады.

Рефлекциялық кезең

Сергіту сәті. «Жарнама»

«Талдау»



Екілік санау жүйесі

Сегіздік санау жүйесі

Он алтылық санау жүйесі

10810




4708410




67,9410




965,210




365,35710







«Жинақтау»


«Үш түрлі күнделік» әдісі

Санау жүйесі дегеніміз екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен?


Есептерден ерекше әсер еткен немесе ой салған тұстары

Жеке түсінік беру: байқағаныңды, түйгенінді жаз

«Мұғалімге хат» сұрақтар











Қорытынды.

Өзім: өткен тақырып туралы мағлұмат беру.

Бағалау.

Бүгінгі тақырып бойынша маңыздылығын жіктеу.

Санау жүйесінің ерекшелігіне, баға беру.

Өзін- өзі бағалау. Дайын бағалау парақшасы сабақ басында таратылады.


Аты-жөні

1

2

3

Қорытын-ды баға




























Рефлексия. Алған әсерлерін стикерге жазу. (Стикермен бағалау)


Өз ақпараттарын жарнамалайды.



Оқушы алған білімін саралайды өз алдына талдау жасайды.









Оқушы бүгінгі сабақты қорытындылайды













Оқушы алған білімін түйін шығаруға бағыттау.


Оқушылар қажетті мәліметті дәптерлеріне түртіп алады.

Өз көзқарастарын білдіреді.








Оқушылар бағалайды.

.

Үй тапсырмасы

2.1,2.2 Санау жүйесі (Тапсырмаларды аяқтау).

  1. ).


Пәні: Информатика Сыныбы: 8

Сабақтың тақырыбы:

Санау жүйелері (екілік, сегіздік, ондық, он алтылық

Сабақтың танымдық мақсаты:

Оқушыларды санау жүйесімен таныстыру, кодтау әдістерімен, екілік, он алтылық кодтау түрімен, сандарды бір санау жүйесінен екіншісіне көшірді үйрету

Сілтеме:

сынып оқулығы. Авторы: Е.Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б.Қ. Әбенов электрондық оқулық, презентация

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар санау жүйесімен кодтау әдісін біледі, бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аударуды біледі.

Әдіс –тәсілдер:

«Блум таксономиясы», Ой тастау», », «Кестемен жұмыс», «Үш түрлі күнделік» )


Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Мативациялық кезең


  • Сыныппен сәлемдесу.

  • Сыныпты ұйымдастыру (оқушыларды тексеру, аудиторияны қалыпқа келтіру)

  • Сергіту сәті «Есімдерінің мағынасын айту» (бір-біріне тізбектей отырып айтады)

  • Оқушыларды түстер арқылы топқа бөлу.

  • Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.


«Білу»

І.Тест құрастыру болатын тексеру.






Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын.


Жағымды психологиялық әсер алады.



Оқушылар дайындаған сұрақтарын бір-біріне қояды

Операциялық

кезең

ІІІ. Жаңа сабақ.

«Түсіну»

Мағынаны тану ( кесте берілген «Ой тастау»)

Қызықты мәлімет

Сан

Римдік белгіленуі

1

I

5

V

10

X

50

L

100

C

500

D

1000

M

Есте сақтау үшін мы Дарим Сочные Лимоны, Хватит Всем И еще останется


Shape5

Ондық санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 негізі 10






Shape6

Екілік санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1 негізі 2







Shape7

Сегіздік санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1,2,3,4,5,6,7 негізі 8







Shape8

Он алтылық санау жүйесі Базистік цифрлары: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10(А),11(В),12(С) ,13(Д),14(Е),15( F) негізі 16








«Қолдану»


Оқулықпен жұмыс жасаймыз

Мысалдар: 52410=5*102+2*101+4*1006

234,6510=2*102+3*101+4*100+6*10-1+5*10-2


101011,012=1*25+0*24+1*23+0*22+1*21+1*20+0*2-1+1*2-2=10,7510


4568=4*82+5*81+6*80=30210

3Е5А116=3*164+Е*163+5*162+А*161+1*160=25539310



1 тапсырма.

Сандарды ондық санау жүйесіне аударыңдар:

111001012 1001002 4668 15638 3В3А16 ҒА116 5D9116


2 тапсырма

Ондық сандарды екілік санау жүйесіне аудару:

62510= 74310= 32210= 57610= 16010= 15310=


Ондық бөлшектерді екілік санау жүйесіне аудару:

0,32210= 0,38610= 10,10310= 8,8310= 14,12510= 15,7510= 24,3510=


3 тапсырма

Ондық сандарды сегіздік санау жүйесіне аудару:

52410= 94010= 130,46610= 347,8310=


Ондық сандарды оналтылқ санау жүйесіне аудару:

135,07510= 350,47710= 98,9310= 274,210=








Оқушы алдын ала берілетін берілген кесте бойынша түсінік алады.








Оқулықпен жұмыс жасайды, топпен жұмыс

























Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша есептер шығарады.

Рефлекциялық кезең

Сергіту сәті. «Жарнама»

«Талдау»



Екілік санау жүйесі

Сегіздік санау жүйесі

Он алтылық санау жүйесі

10810




4708410




67,9410




965,210




365,35710







«Жинақтау»


«Үш түрлі күнделік» әдісі

Санау жүйесі дегеніміз екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен?


Есептерден ерекше әсер еткен немесе ой салған тұстары

Жеке түсінік беру: байқағаныңды, түйгенінді жаз

«Мұғалімге хат» сұрақтар











Қорытынды.

Өзім: өткен тақырып туралы мағлұмат беру.

Бағалау.

Бүгінгі тақырып бойынша маңыздылығын жіктеу.

Санау жүйесінің ерекшелігіне, баға беру.

Өзін- өзі бағалау. Дайын бағалау парақшасы сабақ басында таратылады.


Аты-жөні

1

2

3

Қорытын-ды баға




























Рефлексия. Алған әсерлерін стикерге жазу. (Стикермен бағалау)


Өз ақпараттарын жарнамалайды.



Оқушы алған білімін саралайды өз алдына талдау жасайды.









Оқушы бүгінгі сабақты қорытындылайды













Оқушы алған білімін түйін шығаруға бағыттау.


Оқушылар қажетті мәліметті дәптерлеріне түртіп алады.

Өз көзқарастарын білдіреді.








Оқушылар бағалайды.

.

Үй тапсырмасы

2.1,2.2 Санау жүйесі (Тапсырмаларды аяқтау).

  1. ).




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
1256
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі