Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
10.2.2.1 ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік,
сегіздік, он алтылық санау жүйесіне және кері
аудару
|
Басы
3 мин
Үй
тапсырмасы
5 мин
|
1.Сәлемдесу
2.Оқушыларды электронды журнал бойынша
түгендеу.
3. « Мен саған
сенемін ...» әдісі
Әуен ойнап
тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған
сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың.
«Сұрақ –жауап» әдісі арқылы үй
тапсырмасын тексеру.
-
Желі (мысалы, интернет) арқылы
жұмыс істейтін пайдаланушылардың басты мәселесіне не
жатады
деп ойлайсың? Негізде.
-
«Идентификациялау» дегенді қалай
түсінесіңдер?
-
Желіде өз
ақпараттарыңды қалай қорғайсың?
«Ой қозғау» әдісі
Бағыттаушы сұрақ:
-
«Санау жүйесі» дегеніміз не
және қандай санау жүйелерін
білесіңдер?
-
Компьютер қандай санау
жүйесімен жұмыс істейді?
-
Бір санау жүйесінен екінші
санау жүйесіне ауысуға бола
ма?
Сабақ тақырыбы,оқу мақсатымен
таныстырады.
|
Сәлемдеседі
Сұрақтарға жауап береді
Ойларын ортаға
салады
Сабақтың тақырыбы, мақсатымен
танысады.
|
«Сызғыш» бағалау
қағазы
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
«Жақсы!»
|
Kundelik.kz
АКТ
Слайд
1
Слайд
2
Слайд
3
|
Сабақтың
ортасы
7 мин
7 мин
15 мин
|
«Джигсо»
әдісі
Оқушылар кітаппен жұмыс
істейді. Түсінгендерін ортада
талқылайды.
Мұғалім қосымша
түсіндіреді
1-тапсырма
Жұппен
жұмыс
«Венн
диаграммасы» әдісі
Позициялық
жәнепозициялық емес санау жүйелерін
салыстыру.
Дескриптор:
Санау жүйесінің
түрлерін анықтайды – 1 б
Позициялық және
позициялықемес санау жүйелерін ажырата алады – 2
б
2
тапсырма
Жеке жұмыс. Кестені
толтыру.
-
879, 3254
және 12354 сандарын разрядтары бойынша жіктеңдер
-
11100112 ; 1010102 ; 111111102 ; 10001112 сандарын ондық жүйеге
ауыстырыңдар
-
Сегіздік санау жүйесіндегі
санды ондық
санау
жүйесіне ауыстыру керек 438
=?;
3258
=? ;
4838
=?;
7368=?;
12358
=?
-
Оналтылық санау жүйесіндегі
санды ондық
санау
жүйесіне ауыстыру керек.4А316
=?;
3СВ16
=? ;
F438
=?;
E318=?;
10D16
=?
Дескриптор:
- Санау жүйелерін анықтай алады
– 1
б
- Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне
ауыстырады – 4 б
3 тапсырма
-
Санау жүйелерінің адам өміріндегі маңызын
бағалаңдар
Дескриптор:
- Санау жүйелерінің маңыздылығы туралы
тұжырым жасай алады – 2 б
|
Анықтамаларын дәптерге жазады,талқылайды,ортаға
айтады.
Жұппен ақылдаса отыры, тапсырманы
орындайды
Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде
орындайды
Оқушылар санау жүйелерін маңыздылығы туралы
ойларын айтып,талқылайды
|
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
«Жақсы
«
ФБ:
3 балл
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
«Талпын!»
ФБ:
5 балл
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
«Талпын!»
ФБ:
2 балл
|

Венн
диаграммасы
Оқулық
Дәптер
компьютер
Слайд
4
|
Соңы
8 мин
|
Шағын тест
алу.
Сабақтың соңында оқушылар
https://classroomscreen.com/
платформасы арқылы кері байланыс
жүргізеді:
Бағалау.
Үйге
тапсырма: Оқулық 35 бет, №4 есеп.
|
Оқушылар тест сұрақтарына жауап
береді
Кері байланыс
береді
|
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
Өзін
-өзібағалау
Өзі-өзі
бағалау
|
Слайд 5
joincrs.com

|