Санау жүйелері. Ондық санау жүйесінен екілік санау жүйесіне және кері ауыстыру

Тақырып бойынша 16 материал табылды

Санау жүйелері. Ондық санау жүйесінен екілік санау жүйесіне және кері ауыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар «Санау жүйесі» ұғымын анықтайды,позициялық және позициялық емес санау жүйелерін салыстырады және сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыруды үйренеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп:

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

Ә.Байсалбаев орта мектеп

Деректерді ұсыну

Мұғалімнің аты-жөні:


Күні:

26.09.2024

Сынып 10Ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны :

Сабақ тақырыбы

Санау жүйелері. Ондық санау жүйесінен екілік санау жүйесіне және кері ауыстыру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


10.2.2.1 ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне және кері аудару

Сабақ мақсаттары

  • «Санау жүйесі» ұғымын анықтайды

  • Позициялық және позициялық емес санау жүйелерін салыстырады

  • Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстырады

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

3 мин






Үй тапсырмасы

5 мин


1.Сәлемдесу

2.Оқушыларды электронды журнал бойынша түгендеу.

3. « Мен саған сенемін ...» әдісі

Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың.



«Сұрақ –жауап» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.


  • Желі (мысалы, интернет) арқылы жұмыс істейтін пайдаланушылардың басты мәселесіне не жатады деп ойлайсың? Негізде.

  • «Идентификациялау» дегенді қалай түсінесіңдер?

  • Желіде өз ақпараттарыңды қалай қорғайсың?



«Ой қозғау» әдісі

Бағыттаушы сұрақ:

  • «Санау жүйесі» дегеніміз не және қандай санау жүйелерін білесіңдер?

  • Компьютер қандай санау жүйесімен жұмыс істейді?

  • Бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауысуға бола ма?


Сабақ тақырыбы,оқу мақсатымен таныстырады.

Сәлемдеседі








Сұрақтарға жауап береді








Ойларын ортаға салады







Сабақтың тақырыбы, мақсатымен танысады.

«Сызғыш» бағалау қағазы





ҚБ:

«Жарайсың!»

«Керемет!»

«Жақсы!»



Kundelik.kz

АКТ

Слайд 1






Слайд 2












Слайд 3


Сабақтың ортасы

7 мин
















7 мин












15 мин


«Джигсо» әдісі


Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды.

Мұғалім қосымша түсіндіреді


1-тапсырма

Жұппен жұмыс

«Венн диаграммасы» әдісі

Позициялық жәнепозициялық емес санау жүйелерін салыстыру.


Дескриптор:

Санау жүйесінің түрлерін анықтайды – 1 б

Позициялық және позициялықемес санау жүйелерін ажырата алады – 2 б


2 тапсырма

Жеке жұмыс. Кестені толтыру.

  1. 879, 3254 және 12354 сандарын разрядтары бойынша жіктеңдер

  2. 11100112 ; 1010102 ; 111111102 ; 10001112 сандарын ондық жүйеге ауыстырыңдар

  3. Сегіздік санау жүйесіндегі санды ондық санау жүйесіне ауыстыру керек 438 =?; 3258 =? ; 4838 =?; 7368=?; 12358 =?

  4. Оналтылық санау жүйесіндегі санды ондық санау жүйесіне ауыстыру керек.4А316 =?; 3СВ16 =? ; F438 =?; E318=?; 10D16 =?

Дескриптор:

- Санау жүйелерін анықтай алады – 1 б

- Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстырады – 4 б


3 тапсырма

- Санау жүйелерінің адам өміріндегі маңызын бағалаңдар


Дескриптор:

- Санау жүйелерінің маңыздылығы туралы тұжырым жасай алады – 2 б

Анықтамаларын дәптерге жазады,талқылайды,ортаға айтады.







Жұппен ақылдаса отыры, тапсырманы орындайды








Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде орындайды





















Оқушылар санау жүйелерін маңыздылығы туралы ойларын айтып,талқылайды







ҚБ:

«Жарайсың!»

«Керемет!»

«Жақсы

«

ФБ:

3 балл






ҚБ:

«Жарайсың!»

«Керемет!»

«Талпын!»



ФБ:

5 балл









ҚБ:

«Жарайсың!»

«Керемет!»

«Талпын!»


ФБ:

2 балл







Венн диаграммасы








Оқулық

Дәптер

компьютер















Слайд 4



Соңы

8 мин


Шағын тест алу.




Сабақтың соңында оқушылар https://classroomscreen.com/ платформасы арқылы кері байланыс жүргізеді:


Бағалау.

Үйге тапсырма: Оқулық 35 бет, №4 есеп.

Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді



Кері байланыс береді

ҚБ:

«Жарайсың!»

«Керемет!»




Өзін -өзібағалау









Өзі-өзі бағалау

Слайд 5



joincrs.com


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.03.2025
222
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі